القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت عنيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سجود بكري

 رواية احببت عنيد الفصل الرابع عشر 



رواية احببت عنيد الفصل الرابع عشر 

الدكتوره خرجت وكلهم قربو
ادهم بلهفه: عشق كويسه 
الدكتوره بإبتسامة: هي كويسه متقلقش الط'لقه الحمدلله كان في درعها
ادهم بهدوء: انا عاوز اشوفها
الدكتوره: تمام خمس دقايق بس وممكن تخشو
بعد خمس دقايق كلهم دخلوا
عشق كانت قاعده 
ادهم جري عليها: انتي كويسه في حاجه بتوجعك
عشق هزت راسها بلا 
عشق بهدوء لرنا وساميه: اي كنتو فكرين اني هموت
كلهم كانو هيخرجو عشان تتكلم معاهم براحتها
عشق بهدوء: استنو محدش يخرج المفروض الي يخرج من هنا هما مش انتو
عشق قامت من علي السرير براحه وقربت من ساميه ورنا وادهم خايف عليها 
عشق ببرود: لي 
ساميه باستغراب: لي اي
عشق بعصبيه: لي عملتي فيا كده لي كنتي علي طول بتعذبي فيا من غير سبب انا علي طول كنت بسمع كلامك وكنت بحبك بس بعد كده بقيت بكر*هك لي علي بتضربني ده انتي لما كنتي بتتعبي انا الي علي طول كنت ببقى جمبك وبنتك بتكون مع صحابها ذنبي اي عشان يتعمل فيا كده ها متردي
ساميه بحزن: عشان كنت خايفه ايوه خايفه خوفت لما ابوكي ما*ت وكل حاجه باسمك تعرفي وتطردينا 
عشق بدموع: قصدك تق*تلي كلهم اتصدمو كلمت بسخريه اي اتصدمتي كده لي كنتي فكراني معرفش بس انا عارفه وعلي فكره انا عمري ماكنت هعمل حاجه ليكوا علشان انا مكنش ليا حد غيركو بس عارفه انا احسن منكوا عارفه ليه عشان انا كنت ممكن اتطرد اي حد فيكو بس انا معملتش كده
عشق وقفت قدام رنا
عشق بسخريه: رنا هانم احب اقولك اني كنت فكره اننا هنبقي اخوات بس للاسف طلعتي وحشه اوي عملتلك اي عشان تعملي فيا كده هااا من وانا صغيره كنت بحبك كنت فكره انك طيبه وكويسه بس لما كبرت كر*هتك اوي لي عملتي فيا كده لييييييه 
رنا بحقد: عشان انتي احلي مني وكل النااس بتحبك وانا لاء انا ابويا كان بيعملني وحش وانتي ابوكي كان بيحبك عرفتي لي بكر*هك
عشق بحزن ودموع: علي فكره يارنا الجمال مش جمال الشكل لا بالعكس الجمال جمال الروح وعلي فكره برضو انا ابويا كان بيحبني وبيحاول يعوضني عشان انا امي ما*تت قدام عيني عارفه يعني ايه طفوله تشوف امها بت*موت قدامها ومش عارفه تعمل حاجه غير انها تعيط لكن انتي بقا امك كانت معاكي وبتحبك حتي لما جيتي تعيشي معانا بابا عمره معملك وحش مع انك مش بنتو بس كان بيحبك كان دايما بيقول رنا دي هتبقي اختك ياعشق بس للاسف طلع بيقول اي كلام انا هسامحكو علي اي حاجه عملتوها فيا
رنا بندم ودموع: يعني بعد كل ده هتسامحينا
عشق بهدوء: عشق انا متعودتش اني ازعل حد منى حتي لو الحد ده زعلني منه 
رنا قربت منها وحضنتها جامد
رنا بدموع: انا اسفه انا هبدا معاكي صفحه جديده والله ومش هزعلك منى 
عشق خرجت من حضنها وابتسمت 
عشق مسحت دموعها: مش عاوزه اشوف دموع اختي تاني اتفقنا
رنا هزت راسها
ساميه قربت من عشق وحضنتها:يمكن مكنتش ام ليكي بس اوعدك اني هحبك وهفضل معاكي وفي ضهرك 
عشق ابتسمت وقربت من الكيلاني
عشق بهدوء: انا كده عملت الي عليا رجعتلك ابنك وهو دلوقتي معاك انا كده دوري انتهي 
ادهم اتصدم: انتي بتقولي اي ياعشق 
عشق بحزن لم تظهره: لو سمحت يا ادهم باشا انا عاوزه اطلق
ادهم لسه هيتكلم قطعه دخول شخص جري علي عشق وحضنها جامد
الشخص: انتي كويسه حد عملك حاجه 
عشق بحب: انا كويسه ياحبيبي 
ادهم بعصبيه وراح شدو من حضنها: مين الحيوان ده
عشق ببرود: ده يبقي*****
ادهم بصدمه: انت



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت عنيد" اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات