القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الثامن 8 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الثامن 8 بقلم صفاء أحمد

شاف صورت ملك هي ومراد 

فارس: ماشي ياملك وقام راح الكليه لقها واقفه معا وبتضحك 

فارس بغضب مسكه من لياقه قميصو: انت مالك بمراتي يابن*****

مراد بسخريه: هي اصلا هتطلق منك وتسيبك ياعمري

فارس: ومين قالك اني هسبها يابن **وضربه لحد موقع واخد ملك من ايدها 

فارس بهدوء مخيف: اركبي يلا

ملك راكبت بخوف ومشي باقصي سرعه

ملك بتوتر: فارس دا مش بيتنا انت واخدني فين

فارس مردتش عليها وساقه لحد موصلو لبيتهم 

ملك: انت واخدني هنا ليه 

فارس بصوت همس في ودانها: هنعيد المره الي فاتت ياقطه

ملك بخوف: ونبي يافارس بلاش 

فارس بغضب: امال انتي عايزة مين يعمل كدا ردي 

ملك: مش عايزة حد وسبني في حالي 

فارس: لا والله وانتي مفكرني هسيبك هه بتحلمي

ملك: طب مش عايزة 

فارس: خلاص براحتك انتي هتتعبي براحتك واخدها ووادها الاوضه

ملك بغضب: انا مش عايزاك يافارس خلاص عشان خاطري 

فارس: خليكي هنا واخد تلفونها وقفل عليها ومشي

ملك اعمل اي يارب زهقت منوو وكرهتو من تصرفتو

عند ملاك قعده وبتقول:طب هو ازاي البت مجتش لدلوقتي ياتميم شوفها 

دخل فارس بهبته المعتاده: في اي بتدورو عل مين 

ملاك: بنتي يافارس مش عرفينا فينها

فارس: اهدي ياخالتو انا وهي اتصلحنا وقالتلي روحني بيتي اهدي ياحبيتي 

ملاك بفرحه: بجد يافارس 

فارس بابتسامه: اه اهدي بقي انا هروح دلوقتي عشان هي بتعمل الغداء باي واخد مفتاح العربيه ومشي

وراح البيت الي في ملك 

فارس: يلا قومي اعملي غداء ورقي البيت دا

ملك قامت بهدوء: عايز تاكل اي يافار قاطعها 

فارس ببرود: فارس بيه يابت 

ملك: حاضر حاجه تاني يافارس بيه. 

فارس قاعد حط رجل عل رجل: قلعيني الجزمه يلاا 

ملك يخوف ليعمل حاجه نزلت وقعده عل الارض وقعلته الجزمه وقامت 

فارس كمل قل"ع ولبس شورت وعاري الصدر وراح 

فارس: عملتي الاكل يابت

ملك: ايوة يافارس بيه

وهي بتطلع الباني الزيت فاط عل ايدها صرخت: اهه

فارس جاها بسرعه: في اي اي دا

وجاب برهم وحط لاايدها: خلي بالك مرا تاني ومشي 

وملك دموعها نزلت لاا مش عشان ايدها عشان وجع قلبها 

عل تغير فارسس المفاجاه مسحت دموعها وقامت حطت الاكل عل السفراء

قاعد فارس بغرور وملك هتعقد بتعب فارس قال

فارس: كلي في المطبخ لو سمحت وجات جوري م برا 

جوري: هايي حبيبي

فارس وهو مستمر في الاكل: كنتي فينن

جوري بتوتر: ها كنت عايزه اجيب حاجه وملقتهش

فارس: امممم

جوري غيرت لقميص عاري الص"در 

وملك بتنضف البيت بتعب: سعديني ياجوري شويه تعبت انا 

جوري بقرف: ونا مالي متساعدي نفسك

ملك دموعها نزلت 

فارس خرج وحضن جوري وبص عل ملك بقرف 

ملك خلصت كل الي وراها ودخلت اوضتها ولبست بيجامه 

شورت وبحمله وقعدت من التعب ودخل عليها فارس

ملك: في حاجه يافارس بيه 

فارس جاي بيطوح: وحشتيني ياملك. 

ملك: اطلع برا يافارس بيه

اخدها في حضنه ونامووو

 ملك صحيت بدري وبصت عليا وقالت 

ملك: يااا يافارس لو ترجع زيي زمانن وفي حنيتك وقبل متكمل كلامها قطعها فارس بقب"له حب وشغ"ف 

ملك بتزق فيا بعد عنها فارس. 

فارس: ليه مش عايزاني اقرب منك ياملك

ملك بكسوف: مش هينفع كده يافارس

فارس بغضب: لا ينفع انا جوزك ياملك عادي فاهمه 

ملك: طب انا بتكسف غصب عني

فارس: انا هوديكي لدكتوره نساءء

ملك بكسوف: لا بلاش انا بتكسف جدا

فارس: اسكتي خالص وقومي البسي

ملك بخوف: حاضر

ملك لبست وجرجت فارس كان لبس

واخدها وخرجو 

جوري: رايح فين يافارس

فارس: رايح مشوار وجاي ياحبيتي 

واخد ملك ومشيوا

راحوو الدكتوره ودخل السكرتيره

فارس: الدكتوره جوا

السكرتيرة بمياعه: جوا يافارس بيه

دخل فارس وشد ملك من ايدها 

فارس قاعد قدامهم 

الدكتورة: طب اول علاق"ه بينك كانت بهدوء ولا بع" نف

فارس بصصلها

ملك بكسوف: بع"نف يادكتورة 

الدكتورة ضحكت: ياحبيتي متتكسفيش دا جوزك 

فارس بسخريه: قولها يادكتوره 

اتكلموو في شويه حاجات 

الدكتوره: ممكن تتفضلي برا ياملك

الدكتوره خرجت ملك وقالت: هي محتاجه شويه وقت يافارس بيه

فارس: قد اي يعني 

الدكتورة،: حول تخليها تحبك واهتم بيها لحد مهي هتديك فرصه

فاارس: شكرا يادكتورة بعد ازنك

وخرج اخد ملك وراحو فتحو الباب اتصدمو من الي شيفانو


يتبع الفصل التالي اضغط هنا.

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات