القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد 

بليل خرجت هي وتامر ومشي ورهم فارس
تامر مشي قبل فارس 
راحو اخدتو سلمي في العربيه
تامر: اي دا انتي صحبت ملك 
سلمي بكسوف: وانت تعرفها منين
تامر بضحك: اه جيرانها يقلبي
ملك بغمزه: قلبك ياتامر تعرفها منين ياتامر
حكلها موقبلتهم 
سلمي: رايحين فين احنا ياجدعانن
ملك: رايحين الديسك*و 
سلمي: ايه ديسك*و اي دا
ملك: هنقعد شويه ونروح 
سلمي بهدوء: تمم ماشي
تامر: اي خايفه تروحي معايا ولا اي
سلمي: لا مش خايفه منك ولا من حد 
فارس شافهم وراح وراهم بعد تعب من لقهم 
فارس بخبث: بقي كدا ياملك
وراحو ودخلو الشباب مبهارين بجمالهم 
وفارس شافهم دخلوو 
فارس: بقي كدا ياملك تروحي ديسك*و 
دخل وشافتوو ملك بصدمه
ملك: يالهوي اي الي جابو دا
فارس بصصلها بخبث
درت نفسها بكتاب وقالت: سلمي شوفي مشي ولا لا 
سلهي: يالهوي يابت دا قاعد شكلو 
ملك: يالهوي طب هعمل اي ياعيال
تامر: اهدي دا جاي علينا
فارس: اي مالكم
تامر: اي دا فارس ونا اقول المكان ضلم ليه 
فارس: الكلام مش معاك
تامر: طيب
ملك: ونت اي اللي جابك 
فارس: جاي اشوفكم بتعملي اي ياهانم وشدها من ايدها 
تامر: اهدا سيبها يافارس
فارس اد بوكس لتامر واقع عل الارض
سلمي بتبص عل عينو: انت كويس
تامر: بخير اوي 
فارس: تعالي 
ملك: سيب ايدي لو سمحت 
فارس بغضب: انتي لسه شوفتي حاجه 
وركبها العربيه في العربيه
ملك: انت واخدني فين يافارس رد 
فارس: شششش اخراسي خالص
ملك سكتت 
ووصلو لمكان في بيت كدا 
ملك: انا هنا بعمل اي
فارس قرب منها: عايز اقولك حاجه ياقطه
ملك بخوف: عايز اي
فارس: 
عند تامر وسلمي 
سلمي: يلا قوم هو اكيد روحها تعال روحني انا بقي
تامر: معني مش عايز اسيبك بس يلا عشان متتخاريش
سلمي بكسوف: يلا بقي
راكبو العربيه ووصلو ونزله مسك ايدها تامر
تامر بحب: هتوحشيني والله 
سلمي بكسوف: شكرا 
تامر: شكرا ليه بقي بقولك هتوحشيني
سلمي بكسوف: وانت اكتر ودخلت بيتها
عند فارس وملك
فارس: انا عايز اتجوزك ياملك
ملك بصدمه: تتجوزني انا ليه
فارس بيبص عل جسم*ها: كدا
ملك بصدمه انو حبيبي طفولها كدا: وانا مش موافقه اصلا
فارس: خلاص هعمل الي انا عايزو من. غير جوزا 
ملك بصدمه: دانت بتحلم 
فارس: وليه محققوش وقرب منها اوي
ملك بخوف: خلاص خلاص موافقه
فارس عدل نفسه وقال: تمم انا هقول لعمي تميم 
ملك: ماشي يلا روحني 
وفعلا روحها وجاها البيت دا تاني
فارس اتصل مااقاسم
فارس: اي يابابا عامل ايه 
قاسم: كويس الحمدلله يابني وانت
فارس: كويس يابابا انا كنت هقولك هتم جوزاي من ملك
قاسم: بتقول اي الكلام دا بجد
فارس: اه بحد وانا هطلبها من عمي واقولو هتم الجوزا هي كانت صغير واتجوزتها عشان محدش يخدها مني وخلاص انا هتجوزها
قاسم: اصلا احنا افتكرنك هتطلقها وكل واحد لحالو
فارس: لا اطلقها اي 
قاسم: تمم يابني تعال عل الفطار بكرا 
فارس: تمم ماشي يابابا سلام 
اشرقت الشمس
وتامر جاها عشان يخدها الكليه 
وفارس قاعد بيفطر شاف تامر داخل 
تامر قاعد: هاييي 
قاسم وتميم بضحك: امتي هتكبر يالا
تامر: مش هكبر انا ونزلت البطله ملك
ملك وهي مش بتبص عل فارس: يلا ياتامر
تامر الاكل في بقو: طب استني اكل طيب
ملك: نفطار في الكليه مع سلمي 
تامر: يلا طيب
فارس: استنو هوصلكم 
ملك: لاا متجيش معانا
فارس همس في ودانها: طب يلا بدل مااعمل حاجه تندمي عليها
ملك: خلاص تعال معانا 
واخدهم وودهم الكليه 
وتامر شاف ولد واقف مع سلمي
تامر بغضب: سلمي مين دا 
سلمي بتوتر: اصلي دا هيبقي خطيبي قريب 
تامر بغيره وغضب: خطيب مين يابت انتي تعرفي
سلمي: هو اصلي ابن عمي وطلب ايدي وبابا موافقه ومصمم عليا
تامر: خلاص انا جاي اخطبك بليل قالي لبوكي
سلمي بفرحه: بجد ياتامر
تامر بابتسامه: بجد ياقلب تامر 
عند فارس وملك😂
فارس: جهزي نفسك كتب الكتاب بتعانا بليل
ملك: ومستعجل عل اي يعني 
فارس: اهو كدا خلاص عشان تبقي عارفه
ملك: ماشي يفارس
بليل لبست ملك وكتبو الكتاب 
فارس: يلا عشان نروح 
ملك بتعيط عشان هتسيب مامتها
ملاك بعيط وبتمسح دموعها: خلاص يقلبي متعيطيش 
روحو البيت ودخلت الحمام دنسيت هودمها
ملك: يوووو لسه انسي البس يعني ولبست البورنص وخرجت لقيت فارس بيبصلها بصات خبث
خدت لبس ودخله ساحبها من ايدها وقال
فارس بخبث: عايز حقو*قي 
ملك....


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على اسم الرواية

 

reaction:

تعليقات