القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

37
اانت مين وانا فين اانا انااا مين
اسد بصدمه....... انتي مش عارفه انا مين اا مش فاكره حاجه
ليله بدوموع...... خالص انا مين وانت مين وانا هنا بعمل اي 
اسد بصراخ......... انت يااااا دكتور الحميي*يير يالي براا 
ثواني ودخلوا كلهم 
قاسم بحب اخوي هو ورعد ..... حمدلله على السلامه يا ليله  
ليله بخوف..... انتو مين .. بصولها بستغراب 
الدكتور بخوف من نظرات اسد ........ اا في حاجه غلط اكيد بس مش عارف.. على ما اعتقد فقدت الذاكرا و
قاطعه اسد بغضب جحيمي وهو بيسدد ليه اللكم*ات قويه اطرحته ارضاً..... اومال مين الي يعرف ياااا شويه****** 
الدكتور بخوف...... اسد باشا مينفعش كدا.. لو سمحت اخرج وانا هكشف عليها واشوف
اسد بصرااخ....... عااااايز دكتووووره 
هز الدكتور راسه برهبه ونفذ كلامه واحضر الطبيبه

 الدكتوره بخوف.... احم اسد بيه ممكن خمس دقايق على انفراد لو سمحت 

ها 
الطبيبه بخوف شديد من هدوءه المُخيف..... احم.. اا.. مش عاارفه اقول اي بس ااا

ماااااااتنطقي
اسد بيه انا اكتشفت حاجه محطوطه في المحلول ليها.. على ما اعتقد حد عايز يق*تلها بس مع المحلول اترد بالعكس وهي اتقبلت دا بسهوله كانها مش قادره تقاوم ويأسه من الحياه وبتهرب من واقعها حاجه زي كدا 

اسد ضغط على ايده بغضب لدرجه عُروقه برزت بشده وعيونه اسودت اوي.... اجمعيلي كل الي دخلوا اوضتها 
بس 
بسرعااااااااا
قاطعه صوت انثوي..... اسد حبيبي انت كويس يا حبيبي انا اول ما نزلت من الطياره وعرفت انك في المستشفى مفكرتش فيا ومن خوفي عليك نسيت تعب السفر وجيلتلك انت كويس يا حبيبي 
اسد بهدوء...... روحي يا سندرا عشان ابنك .. مش عاايز اعتراض احسنلك 
حاضر يا حبيبي ما تتأخرش عشان بخاف عليك 
اسد ابتسم بسخريه وثواني وسمع صوت الدكتوره انها جمعت كل الي كانوا مسؤولين عن حاله ليله الصحيه..

دخل بغرور وببرود عكس النار الي جواه واتجه للكنبه الجلد السوداء وجلس عليها ووضع ساق على ساق بغرور بيتابع الي واقفين بعيونه الصقريه بتركيز تام وريأكشنات وشهم.. ساد الصمت ثواني.. انتي 
شاور على شابه في اواخر العشرينات.... انا يباشا 
تابع حركات يدها وتوترها الزايد.. اسمك اي 
سسماح
 اسد بثقه وبهدوء مخيف.... امممم .. قوليلي بقا يا سماح مين الي قالك تحُطي الحقنه في المحلول  
ااا انا انا مش مش عارفه انت بتتكلم عن اي يباشا 
_مش في صالحه خالص الإِنكار يا سماح وبحركه سريعه وقف قدامها وقال بصوت زي فحيح الافعى..... وعزه وجلاله الله لو ماقولتي مين الي وراكي يبنت**** لهتشوفي الي محدش شااافه انتي وعيلتك

ردت بسرعه وخوف.....انا انا هقول على كل حاجه يباشا.. انا والله عبد المؤمور معرفش مين الي هدفه يمو"ت مراتك في واحد باين عليه انه بودي جارد جه وعرض عليا 50الف جنيه ووالفقر وحش ياباشا وانا والله كنت محتاجاهم جامد 
لسا هيتكلم سمع صوت صراخ وعياط جامد وجهه كلامه لرجالته....... خلوا بالكم منها كويس متخالوهاش تمشي لحد ما اجي وعايز تسجيلات كاميرات المراقبه كلها ومشا بسرعه لقا الصوت جاي من غرفه ليله
ليلاا بصراااخ...... ابعدوووو عنيييييي عااايزين منيييي اي اناااااا عاااايزه امشي من هناااااا افهمواااااا سيبونيييييي في حااااليي 
قاطعها اسد بلهفه..... ليله حبيبيتي اهدي
ليلا بخوف وهي بتبعد عنه..... لا ابعد انت وح*ش هتضر*بني زي ما ضر*بت الدكتووور ابعد عنييي انااااا عاااايزه امشي من هناااااا سيبونيييي في حاااللي بقاا 
اسد بحب وهو بيحاول يقرب منها...... ليلا حبيبتي اهدي اهدي انتي هنا عشان مصلحتك انتي تعبانه 
ليلا بدموع.... انا ليه مش فااكره حاجه طب انت تعرفني.. طب.. تقربلي اي 
اسد بحنان قرب حضنها وشاور للباقي انهم يخرجوا 

وليلا حاسه بالامان اتجاهه وبتتمسح فيه وبتدخل في حضنه اكتر 
وهو فضل يمسد على شعرها ويهديها..
هديتي 
هزت راسها بدموع.... والنبي مش عايزه اقعد هنا 
حاضر انتي تؤمري يا اميرتي 
ابتسمتله وهي حاسه انها ضايعه مش فاكره حاجه.. بس هيا حاسه بالامان وحنانه عليها مطمنها
بقلمي بسمله بدوي 

في الجهه الاخري 
يااااعني اي اناااا اصلا الي غلطاااانه اني بعتمد عليكم 

ياهانم افهمي.. هيا اه مامتت*ش بس بيقولوا فقدت الذاكره
ابتسمت بخبث..... اامم قولتلي
احم مكسوا البت سماح واعترفت بكل حاجه
اييييه الغبيه بنت ال***** بتفتح علينا نا*ر اسد اهم حاجه انها مشافتنيش واهو اي حسبته لقيته اقفل اقفل 
ابتسمت بخبث....... حلو اوي الكلام دا.. متبته اوي في الحياه يا ليلا بس حلو اهو نلعب شويه 

عند اسد دفع تكاليف المستشفى ومضى على خروج ليله من المستشفى وهما الوقتي في العربيه متجهيين للبيت 
اسد بحنان..... مبسوطه خرجتك اهو عشان تعرفي معزتك عندي وانك مش اي حد وطلباتك اوامر 
ليله مبتسمه ليه.... شكرا 
مسك ايدها وقبلها بعشق...... مافيش بينا الكلام دا 
وصلوا ودخلوا لقوا سندرا قاعده بتتفرج على التلفزيون وتميم بيلعب على الارض بِ العابه واول ماشافها جري عليها بحب.... مااااااامااااااا 
ليلا بصت لاسد وعقدت حاجبيها الرقيقين بمعني مين دا 
سندرا بخبث وبسرعه.... ابني ومعتبرك امه من حبه فيكي ياليلا احم...انا سندرا من الحق 
اسد رفع حاجبه.. عرفتي ازاي انها فقدت الذاكره..
سندرها بتوتر..... من المستشفى مش انا جيتلك النهارده 
اسد بصلها كتير من غير كلام وبص علي ليله وتميم علاقتهم حلوه اوي رغم انه بيضايق او بمعني اصح بيغير بس فرحان ان ليله عوضت تميم عن تصرفات سندرا البارده مع ابنها 

تميم جري على ليله الي ابتسمت وفتحت ليه زراعيها بحب.. وحشتيييني اوي اوي اوي عاايزه العب معاكي كتييير 
ههه انا اكتر يا حبيبي
اسد بهدوء.... تميم سيبها ترتاح الاول 
تميم بعبوس طفولي..... بس يا بابا 
تميم 
حاضر 
ليله بحب..... بس هرتاح شويه ووعد بليل نلعب كتير 
بجد يا ليلااااا انا بحبك اوي اوي احسن ام في الدنيا 
اسد مبتسم ومتابعها بعيون عاشقه وهي بتتفادى نظراته بخجل، وسندرا بتابعهم بتوعد شديد وخبث

بليل ليله صحيت واخدت شاور ولبست دريس بسيط ابيض بنص كم وسابت شعرها الطويل الذي تخطى خصرها بكثير واعطاها منظر لطيف وبرئ ولبست حذاء رياضي مسطح ورشت القليل من عطرها الجميل برائحه الفل والياسمين والمسك ونزلت راحت المطبخ لِ شعورها بالجوع الشديد 

اسد بحب...... ليلتي حضرت ليكي الاكل زمانك جعانه صح
هزت راسها بخجل وهو ابتسم على خجلها اللطيف المحبب لقلبه.... تعالي اقعدي يالا 
كانت تجلس بجانبه وهو بيطعمها بحنان بيده اعترضت في الاول بس استسلمت في الاخر لهذا الشاب الوسيم والحنون. 
ليله بتذمر لطيف.... خلاص والله معتش قادره 
اسد بضحك على تذمرها اللطيف... اخر واحده خلاص عشان خاطري.... شاطره ياليلتي فونه رن... هروح ارد على الفون واجيلك 

سندرا مستنياه يمشي وراحت بسرعه لِ ليلا..... احم عامله ايه النهارده 
ليله بطيبه.... الحمدلله وانتي 
سندرا بخبث وحزن مصطنع..... مش كويسه خالص يا ليله عشانك 
ردت بستغراب عشاني 
ايوا انا طيبه جدا ومش عايزه اسكت بس بصي ياليلا... اسد مش بيحبك... اسد بيضحك عليكي.... عارفه انتي دخلتي المستشفي ليه وبسبب مين 
مين 
سندرا بخبث...... بسبب اسدد انتي انتحار*تي بسببه بصي كدا على ايدك حتي.. والسبب اسد وانه اغتصب*ك وانتي مقدرتيش تستحملي الصدمه و حاولتي تنت*حري... بالمناسبة هو متجوزك عرفي غصب عنك ودي نسخه اهي 
ليله بصدمه وهي بتبص على ايدها والورق ودموعها مغرقه وشها....


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية طفلتي البريئة" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات