القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الصغيرة والديب الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 بقلم ميرو محمد

 رواية الصغيرة والديب الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 بقلم ميرو محمد 

رواية الصغيرة والديب الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 بقلم ميرو محمد 

لبست نغم وساندي ونزلو الي اسفل .


اما بقا عند سليم . 

قام يعمل تمارين وبعدها دخل الحمام وخرج من اوضته ودخل عند جني .

فتح الباب سليم واول مدخل اتصدم من المنظر .


جني لفه فوطه حولين جسم.ها وشعرها بينقط وكانت في غاية الانوثه .

سليم : انتي ازاي تخرجي من الحمام كده .

جني : والله دي اوضتي . انت ايه الدخلك .

بداء سليم يقرب يقرب . وجني ترجع للخلف . حتي التصلق سليم بيها . وبداء ينظر في عينها .

سليم : اوعي تخرجي من الحمام بد.ون ملابس تاني .

جني وهي تنظر في عينها بسرحان .

جني : ها بتقول إيه. 

سليم : وبداء يلمس في شفايف جني : انتي ملكي اعرفي كده . واخذها في قبله يذوب فيها ويضع ملكيتو عليها قبله كلها شغف وحب وعشق من هذا العاشق . نعم استجابت له جني وبداءت قي تبادل القبله . 


وافاقو علي خبط الباب . 


وكانت فرح : جني افتحي .

سليم : احم انا هنزل خمس دقايق تكوني جهزتي فاهمه .

جني بارتباك : تمام . ابتسم سليم علي معشوقته وخرج .

فرح نظرت له ودخلت عند جني .

فرح : ودا كان عندك بيعمل ايه وقفلين الباب عليكم ليه .

جني وهي تضيق من اسلوب اختها : وانتي مالك .

فرح : انتي حره . بس بعد كده مجيش تعيطي . وسبتها وخرجت .

جني : هوووووف منك يافرح بتخرجني من المود . ثم توجهت لغرفة الملابس لترتدي ملابسها وتنزل الي اسفل .


عند مالك ......

قام مالك ودخل الحمام . وبعد وقت قصير خرج . وكانت اتبعتت رساله له . 

فتح مالك الفون واول ماشفها اتصدم .


علي الفطار كله متجمع . ......


مراد : انتو رايحين فين يانغم عصبح كده .

نغم : هخد ساندي ونروح لدكتور .

وقد دب الرعب في قلب فرح .

فرح : انتو انتو هتروحو ليه .

ساندي: عشان الصداع المستمر دا يافرح . دنا مش برتاح غير لما تديني البرشامه .

نغم بقلق: برشامة ايه دي .

فرح : دي دي ..... ولم تكمل حتي ارتفع صوت مالك في جميع القصر ..

مالك : نغمممممممممممم 

نغم بخو.ف وخضه: هو في ايه .

قام الجميع من علي السفره .

مراد : في ايه يامالك وبزعق كده ليه .

مالك : بزعق ليه . اتفضل يامراد بيه شوف بنتك .

اخذ تلفون مردا وبداء يشوف في ايه ولاكن كانت الصدمه تحتلو .

احمد : هو في ايه فهموني . وايه ال في تلفون . 

مالك : نغم اطلعي اوضتك ومشوفكيش برا البيت . نهائي .

نغم : نع ودا ليه . انا عاوزا افهم في ايه .

احمد وحامد اول مشافو راحو قفلين الفون وفهمو في ايه .

احمد : حلا خدي البنات واطلعو .

علا : لاء بقا فهموني في ايه. وبنتي مالها يامالك . مراد رد عليه في ايه .

حامد : اطلعو وبعدين نكلم ياجماع . يلا ياعلا خديهم واطلع .

وبعد وقت من المجادله مع نغم وعلا طلعو هما وحلا والباقي . وظل في الاسفل مالك ومراد واحمد وحامد وسليم وزين انضمو ليهم..............


احمد : مالك تعرفلي مين البعتلك الفيديو دا .

مالك : انا لو عرفتو هيكون اخر يوم في حيا.تو .

مراد : ازاي الفيديو دا اتصور اصلا .

سليم : دقيقه بس هو الفيديو عباره عن ايه .

مالك : هو ايه العباره عن ايه ياسليم انت كمان .

سليم : يابني مقصدش . اقصد ان هي كانت فين الفيديو مشوفتش المكان الهي فيه .

مالك : دقيقه صح الفيديو دا هنا في البيت . 

الكل بصدمه .

احمد قام وقف : تقصد ان الكاميرا هنا في البيت .

مالك : ايو دا الحمام بتاع نغم .

سليم نظر لمالك وللجميع . وطلع يجري علي غرفة نغم هو والجميع ..........


كانت نغم تبكي في حضن علا اوي .

علا : خلاص ياحبيبتي اهدي .

نغم : والله يامامي معملتش حاجه . مالك بيعملني ليه كده. 

حلا : ياحبيبتي مالك بيحبك واحنا منعرفش في ايه ولا فيديو ايه البيكلمو عليه . وفجاء سليم دفع الباب بعنف ودخل الي الحمام . والكل بخوف .


حلا : سليم في ايه . 

ثم دخل مالك . ونظر الي علا التي تبكي بشده . فاهو لم يقصد يزعلها . فاهي ليس بيها زنب


دخل احمد وحامد وزين .


كانت ساندي تجلس وتمسك راءسها فلاحظ عليها زين . 

زين : مالك ياحبيبتي .

ساندي : دماغي همو.ت من الو.جع .

زين : قومي نروح لدكتور .

ساندي: لاء هبقا اروح انا ونغم .

زين : ماشي بس لو تعبانه اوي نمشي .

ساندي : لاء انا كويسه . بس هو في ايه .

زين : هنعرف دلوقتي .

كانت تجلس فرح بفرحه علي انها انتصرت علي ساندي ونغم 


(لماذا كل هذا الش.ر يافرح بكرا هتندمي اوي )


خرج سليم ومع الكاميرا .

وكانت الصدمه من الجميع .


احمد : مين التجراء ودخل وعمل كده .

مالك : وحيات امه لعرفو . 

نغم : اي دي .

مراد : كاميرا

نغم : وكانت بتعمل ايه في حمامي .

مالك : للاءسف حد صورك وبعتلي الفيديو اصبح .

نغم بصدمه وكسوف ودموع : صورني ازاي . دموعها نزلت اوي .

حد يرد عليا صورني ازي . وبداءت تصووووت اوي . ردوووووو علياااااا لاءءءءءءء ياماماااااااا .

علا بدموع : اهدي يابنتي اهدي . جري الكل عليها . ومالك اخدها في حضنه .

مالك : اوعدك هعرف مين عمل كده وهخد حقك منه وعد . 

نغم بدموع وعياط جامد : خلاص يامالك . مش هترجع الحصل انا اتفضحت اتفضحت .

مالك : اهدي ياقلب مالك . محدش يقدر يكلم نص كلمه علي مرات مالك هاني الشيمي .

نغم : انت بعد الحصل دا وعاوز تجوزني .

مالك : الحصل مش هيغير اي شي عندي .

نغم : اااااااااه يابااااابااااا .

مراد : ياقلب بابا اهدي وهنعرف مين عمل كده .

احمد : سليم تعرفلي الكاميرا دي دخلت هنا ازي فاهم .

سليم : حاضر يابابا .

احمد : زين . تتصرف وتشوف الفيديو دا اتسرب ولا لاء وتدخل جهاز البعت منه الفيديو تحذفو من عليه .

وانت يامالك تعالي معايا اكيد في كاميرات تاني في البيت . وحامد روح شوف الحرس وحقق معاهم . مراد اطلب دكتوره لنغم عشان ميحصلهش حاجه .


خلص احمد كلامه وبداء كل واحد يعمل ال عليه ..........


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية الصغيرة والديب الجزء الثاني" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق