القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 بقلم صفاء أحمد

فارس شاف مراد دخل من ازازه الباب 

فارس: في حاجه في شعرك ياملك

ملك بغباء حطت ايدها عل شعرها فين يافارس 

مراد بغيرة عل ملك: قعدين في المكتب يعني

ملك: اه انا وهو بنحكي عن حاجه انت في حاجه يامراد

مراد بتوتر: لا لاا مفيش حاجه 

مراد خرج ملك قالت: عجبك كدا لو شافنا كان قاله لعمو 

فارس: ميقولو انا هاعملو ايه قدامي القمر دا كلو واقومو مقدرس

ملك بكسوف بعد كدا افتكرت جوري: لا والله وانت مال*ك اصلا روح عند جوري وعكسها 

فارس عشان يغظها: ايوة صح هروح عند جوري قلبي

ملك بغيظ: اه روح يلا قام فارس وسبها 

عند تامر ماشي باالعربيه عمل يغني هوبا خبط في بنت 

البنت: انت مجن*ون مش شايف عمل تخبط في خلق الله 

تامر ببرود نزل لاقها واقعه عل الارض: اسفه هاتي ايدك 

البنت قمت واحدها: شكرا 

تامر بسرعه: استني اسمك اي

البنت بكسوف: اسمي سلمي 

تامر بنبهار بجمالها: تامر اسمي تامر

سلمي: عاشت الاسامي ياتامر

تامر بتوهان: هشوفك تاني 

سلمي: انشاء الله ومشيا سلمي 

في الشركه 

فارس: يلا عشان اروحك ياملك وارجع تاني لبابا

ملك بطفوله: لا هروح مع قاسم

فارس بضحك: خلي كارمه تسمعك لتقتعلك شعرك دا

ملك مسكت في قاسم: مش مروح اللي معاك ياقاسم

فارس بغيرة: تعالي هنا يلا انتي كبيرة

قاسم بخبث: وانت مالك واحده وعمها

ملك: صح ياقاسم انت مال"ك يابر*د

فارس: ماشي ياهانم

تميم جاها: ايه دا جايت امتي ياملك

ملك بطفوله: اههه بابا وخدتو في حضنها

فارس: ليه كانن فين لكل دا 

ملك: قاسم جابني معا 

تميم بضحك قرص ودنها: عيب عمو قاسم يابت

ملك: انا بدلوعه اكمنو صغير يعني 

فارس بغيرة: متحترمي ابنو الي واقف دا

ملك بمياعه: يلا نروح ياقاسم بقي. 

فارس همس في وادنها: بس لالرقعك بو*سه قدمهم 

ملك بتوتر: يلا نروح ياعمو انت وبابا

قاسم بخبث عشان عارف ابنو: يختي فارس معلمك الاد"ب من يومو

ملك: يلا يانروح بقي

روحو دخل فارس لقا ملاك وكارمه 

فارس: الحقي ياست كارمه البت ملك بتعاكس جوزك

كارمه بغيرة: بقي كدا ياملك تعاكسي جوزي الاقمر دا

قاسم: طب منا عيزك من امبارح في اوضتنا وانتي مش راضيه تطلعي معايه

ملك بغباء: متطلعي معا بقي ياكارمه

كارمه بكسوف: بس يابت انتي متعرفيش حاجه 

ملك: عرفيني يلا. عايز اعرف

فارس بهمس: ابقي اعرفك انا 

ملك: لا انا عايزة اعرف من كارمه 

ملاك بضحك: بس يابت عيب بتكسفي خالتك كارمه روحي ياكارمه اطلعي معا الاوضه ياختي 

تميم: بقولكو صح 

كلهم: قول 

تميم: ملك جايلها عريس

ملك عشان تغيظ فارس: مين يابابا

فارس: بس يابت اهدي نسمع الاكبر

تميم بابتسامه: مراد

فارس: اي مراد متوقعتش منو كدا 

تميم: ايه رايك ياملك 

ملك بكسوف: الي تشوفو يابابا

تميم: اي رايك ياقاسم

قاسم بتوتر: البت لسه صغيرة ياتميم

تميم: عايزك برا ياقاسم

قاسم: انت ناسي من هي وصغيرة احنا عاملين اي مينفغس

تميم: ابنك خطب اصلا

قاسم: انا هشوفو اهدا

قاسم نادم: اي يابايا انت ناسي قبل متسافر عملت اي

فارس ببرود: انا مش عايزها خلاص 

قاسم: خلاص جوزها ياتميم

فارس في نفسه بخبث مش هسيبك لغيري اصلا ياملكت قلبي

تميم اتصل بمراد: شرفنا ياابني بعد المغرب 

مراد بفرحه لانو بيعرفها من زمانن: تمم ياعمي 

بعد المغرب كانت بتلبس ملك ووسلمي بتسعدها

خلصت لبس ملاك يلا خدي العصير 

قدمت العصير ليهم كلهم وقعده 

ام العريس: نسبهم لوحدهم بقي 

مراد: اي رايك موافقه عليه ياملك

ملك هتتكلم النور قطع حد من ورها خدرها وخدها 

بعد مااختفت ملك النور جاها 

مراد بستغراب: ملك ملك فين ياعمي 

تميم: اركبي شوفيها فوق ضورو عليها مش لقينها 

عند ملك مغمضين عنها بحبل 

ملك بخوف: انا فين حد هنا 

مجهول: اي ياملك خايفه متي بردو 

ملك: انت مين ياحي*وان

مجهول: بس يابيبي عشان مزعلكيش وهمس في وادنها 

عشان انتي بتعتي وملكي

ملك: طب طب انت مين

مجهول شال من عل عينها الي الحبل 

ملك انت يا.... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات