القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر والاخير 12 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر والاخير 12 بقلم صفاء أحمد 

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر والاخير 12 بقلم صفاء أحمد 



غيرتي غيرت حياتي2البارت الاخيرة

دخل لقا مراد بيحاول يبو"س ملك فارس مسكو

فارس بعصبيه وعنيه بطلع شرار من غيرته: يابن*****بقي عايز مراتي وضربوو والحكومه جات اخدت مراد

فاري بهدوء: يلا نروح ياملك

ملك ببراء : مهروحش معاك عشان انا زعلانه منك

فارس بضحك: طب يلا هوصلك 

ملك قامت معا ومشيو ووصلو الفيلا

ملك نزلت: ماما 

ملاك بخوف عل بنتها: انتي كويسه ياحبيتي 

كارمه: انتي بخير ياملك عملك حاجه الز"فت مراد

ملك: انا بخير بس محتاجه ارتاح شويه 

ملاك: طب ياحبيتي روحي ارتاحي 

ملك طلعت اوضتها 

قاسم: عملها حاجه يابني

فارس بغيرة: وهو يقدر انا جيت في الوقت المناسب 

قاسم حس بغيره ابنو وتميم زعلان من فارس

فارس: انا اسف ياعمي اني محفظتش عل بنتك وانته"متها في حاجه هي معملتهش

تميم: خلاص يابني انا عارف انك مكنتش تعرف وحضنو بعض

فارس بصوت عالي: ياعمي انا عايز اصلح مراتي بقي عايزها جنبي ياناس ملك سمعته وقعده تضحك عليا وقالت: ونبي بحبك يافارس "بنتنا عندها كرمه ياجدعانن😂بعد فتره وبردو مخصمه فارس بقي كويس اوي ويغزل فيها 

فارس بغزل: طب ايه موحشتكيش

ملك بتحاول متضحكش: لاا موحشتنيش

فارس بغمزه: طب ايه بقيتي زي الكرومبه ليه كدا

ملك: مطلقن قاطعها فارس بقب"لة حب وهي 

فارس: متقوليش كدا تاني فاهمه 

ملك:طب اوع بقي ومتكلمنيش وطلعت اوضتها 

فارس: او" ف طب اعملك اي ياملك وعمل خطه

فارس خرج وواخد مع عدي وقالو عل الخطه 

عدي رن عل ملك 

ملك: عايز اي ده وردت الوو

عدي: الحقيني ياملك فارس عمل حادثه وانا في المستشفي 

ملك بخوف: مستشفت اي طيب ياعدي

عدي: مستشفت ****

ملك لبست بسرعه يارب يبقي بخير وخرجت بسرعه

راحت المستشفي ودخلت اوضه فارس لقيتو رجلو مكسوره وتعبان

ملك بخوف: حبيبي انت بخير في حاجه واجعك 

فارس: حبيبك الله

ملك: اي بتقول حاجه 

فارس: اههه ياملك براحه تعبان. 

ملك: طب اهدا وارتاح 

فارس بيكلم نفسه دي فيها حبيبي يالا يافارس

عدي جاها:عامل اي ياصحبي 

فارس بتمثل التعب: اهو يريت كانت موت احسن معايش ومحدش يحبني

ملك بسرعه: بعد الشر عليك ياحبيبي. 

فارس: يعني مسمحاني ياملك 

ملك: مسمحاك ياقلب ملك

فارس: بحبك طيب 

عدي: طب استازن انا ياصحبي وغمز وقفل الباب

ملك: عملت الحادثه دي ازاي يافارس

فارس: كانت طالع زعلان عشانك يقلبي ومشي بالعربيه عربيه تانيه خبطتني

ملك مسكت ايده: ياحبيبي يعني كل دا بسببي

فارس: عشان اعمل اي حاجه 

ملك بعدم فهم: تعمل ايه مش فاهمه

فارس بتوتر: ممتركزيش معايا انا تعبان

ملك: بحبك ياابو ابني 

فارس قام فتط من عل السرير: بحبك يامراتي

ملك فهمت: بقي كده يافارس اوع انا مشيه

فارس: دانا عمل كل دا عشانك مقدرش اسيبك ياحته من قلبي

ملك بابتسامه: وانا بحبك عشان بتدات تتغير عشاني 

فارس قبله"ا بحب: بحبك

ملك بكسوف: عيب احنا في المستشفى 

فارس قام فكك كله: يلا نروح 

ملك: يلاا وروحو

ملاك: اي دا ايه دا مش قالتي انك مش عايزة

كارمه: قمر مع بعض ربنا يخليهم لبعض

ملك وفارس: هاي

ملاك: عايزه اطلق ياماما عايزه اطلق ياماما

فارس بضحك وهو بيبصلها: هي متقدرش تستغنا عني ياحماتي 

ملك اتكسف منو

فارس: يلاا بقي نطلع اوضتنا الي اي وحشتنيني اوي 

وطلعو اوضتهم 

عدت فترة وفارس بقي كويس اوي وكل يوم حبو بيزيد

بليل الكل نايم فجاه

ملك بصراخ: الحقني يافارس بموت بطني يافارس

فارس: في اي يابنت المجنو"ن مالك

ملك بصراخ: بولد ياخي الحقني 

فارس بنوم: لسه يابنتي فضلك شهر انا فاكر كويس 

ملك: اخلص يافارس بموت 

فارس قام لبسها وهي بتبكي من الو"جع 

وراح الكل معاهم 

فارس قلقان برا وخايف عليهم

الدكتورة: مبروك جالك ولد زي القمر.

فارس بسرعه: طب وملك اخبارها اي

الدكتورة بابتسامه: بخير هي كمان

فارس دخلها: حمدالله على سلامتك ياقلبي 

ملك: اممم مكنتش عايز توديني المستشفي 

فارس: كنت عايز انام بقي وشال ابنوو زي القمر زيي

ملك: لا زي اموو حبيبتو 

فارس بغيرة: انتي يابت مش حبيبت حد غيري 

ملك اخدتو منو: لاا حبيبي دا وانت خلاص 

فارس: يلاا نروح بقي

الدكتورة دخلت وشافت شغلها: هي لو حبه تروح تقدر تروح 

فارس بغمز: اه نروح بيتنا بقي

ملك بتوتر: لا اقعد هنا شويه

بعد فترة حملت جابت غرام وزين كبر 

يتبع  الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات