القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت ارمله الفصل الخامس عشر 15 بقلم حوريه مصطفى

 رواية احببت ارمله الفصل الخامس عشر 15 بقلم حوريه مصطفى

رواية احببت ارمله الفصل الخامس عشر 15 بقلم حوريه مصطفى

نجمه بغيظ: هو التحفيل عليا ولا ايه.. 

تقي و حوريه بإبتسامة: ايوه

نجمه بوجع: اااه.. 

جاسر بخوف: مالك في اي حاسه بحاجه واكمل بصراخ اطلبوا سياره اسعاف.. 

فاطمه بخوف: مالك يا حبيبتي حاسه بي اي.. 

نجمه بهدوء: مفيش يا جماعه اهدوا انا بس عايز ارتاح شويه تقي وحوريه يدخلوني بس الاوضه ارتاح.. 

تقي وحوريه: تعالي يا حبيبتي ارتاحي.. 

وفجاه بدون سابق انذار نجمه مسكتهم وفضلت تضر"ب فيهم.. 

فاطمه بضحك: خلاص يــــا نجمه سيبهم.. شكلهم بقا مسخر'ه.. 

نجمه بعند: مش هيحصل لازم اربيهم الاول.. 

تقي بوجع: انـا اسفه يـا نجمه والله كنت بهزر معاكي.. 

حوريه بوجع: الواحد ميعرفش يهزر معاكي خالص ياختي.. 

نجمه سبتهم وقالت بدموع: هو انا شكلي وحش وعامل زي البطيخه بجد.. 

تقي و حوريه اتصدموا من كلامها.. 

تقي وحوريه حضنوا نجمه بحب.. 

تقي بإبتسامة: يــــا روحي ده انتي زي القمر والله.. انا كنت بهزر معاكي امسحي دموعك دي يــا حبيبتي.. 

حوريه بإبتسامة: انا اول مره اشوف واحده حامل وبالجمال ده يــــا ناس.. يا خلاثي علي الحلاوه وبس'تها من خدها.. 

نجمه بعيون دامعه: تعرفوا اني بحبكم اوووي.. 

فاطمه بحب: ربنا يديم المحبه بينكم يــــا حبايبي.. 

الجميع امن علي دعائها.. 

قعدوا يهزروا في جو ملئ بالسعاده والبهجه.. 

بعد فتره من الوقت.. 

جاسر بإبتسامة: نستاذن احنا بقا يــــا امي.. 

فاطمه بحب: ما تخليك شويه يــا جاسر.. 

اليـاس بإبتسامة: متقلقيس يــــا امي انا عازم نفسي بكره علي الغدا... 

فاطمه بحنان: تنور يــــا حبيبي.. 

حوريه بمرح: اعملي حسابي في الاكل يــــا فطووم انا كماان عشان هيجي مع الـياس.. 

فاطمه بإبتسامة: تنوري يــــا قلب فطووم وانت يــا جاسر مش هتيجي.. 

جاسر بحب باس ايديها وقال اكيد هيجي يــا امي..

فاطمه بحنان: ربنا يبارك فيك يــا حبيبي.. 

جاسر بإبتسامة: آمين يارب.. 

اليـاس بإبتسامة: نستاذن احنا بقا يــــا امي.. 

✰ـــــــــــــــــــــــــ✰

في صباح يوم جديد..♥"

في قصر الكيلاني..💜

حوريه بغيظ: عشان خاطري يــا جاسر خليني اشتغل.. 

جاسر ببرود: قولت لا يــا حوريه مفيش شغل انتي فاهمه ..

حوريه بدموع: لا مش فاهمه يــا جاسر.. انا عايزه اشتغل انا من الكليه للبيت ومش بخرج.. 

جاسر بعصبيه ضر"بها بالقلم: انتي قلي'له الادب عشان تعلي صوتك علي اخوكي الكبير.. 

حوريه بدموع: بكر''هك يــا جاسر.. 

جاسر بعصبيه: اطلعي علي اوضتك مش عايز اشوف وشك.. 

حوريه بصتله بخذلان وطلعت..

جاسر خرج من قصر بعصبيه.. 

✰ــــــــــــــــــــ✰

في منزل نجمه..♥"

كان الجميع جالس علي طاوله الطعام.. 

فاطمه بإبتسامة: مالك يــا حوريه شكلك متغيره.. 

حوريه بإبتسامة: انا كويسه يــا فطووم.. 

فاطمه بإبتسامة: تماام يــا حبيبتي.. 

جاسر بإبتسامة: انا سالت علي يعقوب وعرفت انو كويس واخلاقه كويسه لوالخميس مناسب بالنسبالك يــا امي هتصل عليه عشان يجي ونتفق علي كل حاجه.. 

فاطمه بإبتسامة: اللي تشوفه يــا حبيبي.. 

بعد فتره انتهي الجميع من تناول الطعام.. 

اليـاس بإبتسامة: تسلم ايدك يــا امي علي الاكل الجميل ده.. 

فاطمه بإبتسامة: بالف هنا علي قلبك.. 

تقي بإبتسامة: هقوم اعمل حاجه نشربها.. 

فاطمه بإبتسامة: جاسر و حوريه تعالوا معايا عاوزكم في موضوع مهم.. 

فاطمه خدت جاسر و حوريه علي اوضتها عشان تعرف تتكلم معاهم.. 

فاطمه بإبتسامة: انت ليه مزعل اختك يــا جاسر.. 

جاسر بإبتسامة: مشكله صغيره يــا امي بكره تتحل.. 

فاطمه بإبتسامة: المشكله الصغيره بكره تكبر يــابني وتعمل فجوه بينكم انتوا اخوات ومالكوش غير بعض ليه تسيبوا مسافه للزعل بينكم يــا بني.. انتوا المفروض تكونوا سند لبعض يــا حبيبي.. راضي اختك حتي لو هي غلطانه انتوا في الاخر مالكوش غير بعض.. 

جاسر بإبتسامة: حاضر يــا امي.. 

جاسر مسك ايد حوريه وباس دماغها.. 

جاسر بحب: انا اسف اني زعلتك.. بس انا مكنتش حابب انك تشتغلي وتتعبي نفسك.. 

حوريه بإبتسامة: وانا اسفه انا كماان اني متفهمتش ده.. 

فاطمه بإبتسامة: صافي يــا لبن.. 

جاسر بإبتسامة بإبتسامة: حليب يــا قشطه.  

جاسر بحب: لو عايزه تشتغلي يــا حوريه اشتغلي.. 

حوريه بمرح: لا انا صرفت نظر عن موضوع الشغل ده انا عايزه اتجوز.. 

جاسر بعصبيه: يــا بنت**"

حوريه بضحك: بهزر والله.. 

جاسر ابتسم واخد حوريه في حضنه.. اسف اني زعلتك يــــا حوريتي.. 

فاطمه بحب: ربنا يديم المحبه بينكم يــا ولاد.. 

جاسر و حوريه: امين يارب.. 

حوريه بإبتسامة: يلا نخرج نقعد معاهم برا.. 

اليـاس كان قاعد بيكلم نجمه.. 

نجمه بإبتسامة: يعني انت عارف انها بتحبك وساكت لحد دلوقتي.. 

اليـاس بإبتسامة: مستني الوقت المناسب.. غير كده انا كمان حبيبتها الصراحه.. 

نجمه بإبتسامة: قصه حب غريبه.. 

تقي بضحك: وعجيبه الصراحه.. 

اليـاس ضر"بها بالقفا وقال: بلاش انتي تتكلمي يــا زقرده.. 

حوريه بضحك: بتتكلموا في ايه.. 

اليـاس بإبتسامة: ولا حاجه يــا حور.. 

جاسر بإبتسامة: انا هكلم يعقوب يــا امي يجي يشرفنا هنا عشان نتفق علي معاد الخطوبه... 

اليـاس بهدوء: انا مش مرتاح لـ يعقوب ده و قلقان منه بصراحه.. 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت ارمله" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات