القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم بسملة بدوي 

 رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع والثلاثون


34
اسد واقف بصدمه قرب منها وبيهزها بعن*ف........ 
اصحييي.. ليلااا 
 ليلا صحت... اا نا فين بتبص على رحيم الي لافف الفوطه على خصره(وسطه) وعاري من فوق وعلى نفسها شهقت بصدمه وانفر*جت في العياط وبتل*طم على وشها بهستريا وبتصرخ...... ااااه لييييييه ليييييه حراااام عليك حسبي الله ونعم الوكيل يااااارب ليه حرااام عليك منك لله يا رحيم ليييه، اااااه اسااااد انا خلااااص انتهييت يا اسد خلااااص اااااه بتصرخ بهستريا وبتلط*م وبتش*د في شعرها 
اسد واقف منصدم مكانه بيدعي يكون دا حلم مش حقيقه 
ورحيم واقف وعلى وشه ابتسامه شماته.. وجهه كلامه لاسد قولتلك يا اسد ليلا بتاعتي وهتكون ليا ومصدقتنيش واهو نفذت كلامي قاطعه اسد وهو بيضربه بوح*شيه ولقه بالكرسي بس رحيم اتفاداها بسرعه وقعد يضحك..... هههه اضرب ههه مش قادر اقولك احساسي الوقتي بجد فرحان حاسس اني طاير في الهوا احساس انك انت اول واحد تلم*س حبيبتك احساس ا قاطعه اسد....... همو*تك يااا رحيمم ونزل فيه ضر*ب 
قاطعهم صوت ارتطام قوي في الارض بيبصوا لقوا ليله لفه نفسها في ملايه السرير واغمى عليها
اسد بلهفه....... ليلاااااا جري عليها شالها بسرعه ركبها العربيه ولسا هيلف يركب قاطعه صوت عربيات البوليس 
رعد بخضه وخوف..... اسد في اي ليلا كويسه لقيتها ولا 
قاطعه اسد وهو بيركبه بسرعه وبيقول....... اقبضوا على ابن ******الي فوق وساق العربيه بسرعه .. الفون رن 

الو يا قاسم.... مش وقته...... ابعتلي الدكتوره بسرعه...... رعد هناك..... بسرعااا بقولك. 
بعد شويه وقف العربيه واشتالها بخوف 
قاسم .... اسد الدكتوره اهي في اي انت كويس وليلا ليلاا مالها 
اتجاهله وقال بجمود ووجهه كلامه لِ الدكتوره...... انتي ورايا
الدكتوره سمعت كلامه وطلعت وراه 
بعد شويه اسد واقف قدام الباب بقلق وخوف والدموع في عينيه بس ماسك نفسه قاطعه صوت صراخ هو عارف الصوت دا حافظه صم صوت ليلته ،قاطعه خروج الدكتوره بخوف 
بقلمي بسمله بدوي
الدكتوره بخوف..... اااسد بيه، المدام مش راضيه تخليني اكشف ولا اجي جنبها شكلها عندها انهيا*ر عصبي حا*د 
اسد غمض عيونه بوجع، ودخلها لقاها في اخر الاوضه سانده بضهرها على الحيطه وضمه رجليها لصدرها وبتعيط بهستريا 
.. قلبه كانه اتك*سر وهو شايفها بالمنظر والحاله دي قرب منها بلهفه وهي بتحاول تزقه وتبعده عنها 
ليلا ليلا اهدي انا اسد اسد حبيبك 
ليلا بتصرخ بهستريا وبتضر*ب وبتخر*بشه...... ابعد عنيييي ياااااا اسااااااد الحقنيييي يااااا اساااااد ااااااه حد بلحقنييي لاااااا ابعد حرااااام عليك ابعد والنبي ابووووس ايدك متعملش كدا متكسر*نييش ارجوووك والنبي للاااااا يا اساااااد
اسد اخر مازهق حضنها غصب عنها وايده بتمسد على شعرها بحنان...... هش هششش انا معاكي اهو متخافيش خلااااص اسدك معاكي اهو 
ليلا بتعيط وبتتعلق في رقبته كانها لقيت امنها فيه..... متسبنيشش والنبي وربنا غصب عني بالله عليك متسبنيش م متسيبني.. ش وغفت بين ايديه 
اسد اشتالها ونيمها على السرير ودخل يحضرلها الحمام وبعد خرج اشتالها وهي صحت في الوقت دا وعينهم اتلقت في نظره طويله وعميقه 
ااسد 
هوووش هششش يا روحي متخافيش خلاص انا معاكي يالا عشان تاخدي شاور انا حضرتلك الحمام 
بتحاول تنزل والدموع اخدت طريقها على خدّيها وفي عيونها نظره انكسا*ر وخذل من نفسها....... اسد سيبني انزل ارجوك هروح لوحدي
اسد بحب وحنان..... بس انتي تعبانه هتقدري، بصي هغمض عيوني وعد ههه ضحك في الاخر عشان يفك عنها
ضحكت بانكسار والدموع في عيونها....... اسد بطل بقا تمثيل انت عامل انه مافيش حاجه ومتفاهم بس انت من جواك عايز تصرخ وتعيط انا مش اي حد يا اسد ماشي انا قادره اشوف الي جواك والدموع الي في عيونك دي يا اسد عيط والنبي خرج كل الي جواك اصرخ عليا اضر*بني بس بلاش تكتم في نفسك كدا  
اسد بابتسامة ...... ادخلي الحمام خدي شاور بسرعه وانا هطلع ليكي هدومك يالا 
ليلا نزلت راسها وبتسند على الحيط ودخلت الحمام وقفلت عليها 
اسد قاعد على السرير بيبص عليها لحد ما باب الحمام اتقفل 
هنا هو اتحول والابتسامه اتبدل بكا.. كان بيعيط زي العيل الصغير بكا يقط*ع القلب لاول مرا بحس بانكسا*ر وحزن وعذ*اب بالشكل دا 
وليله في الحمام سامعه صوت عياطه وبتبكي هي كمان 
اسد قام خبط على باب الحمام وقال بحنان....... هنزل اجبلك اكل وحاجه تشربيها ماشي 
ليلا بتحاول تخرج صوتها بصعوبه لحد ماخرج..... اا ماشي 

في الجهه الاخرى 
ليث بصراااخ......... عزاااااات 
عزت بجمود.......اكيد عرفت 
ليث بصراااخ...... هقتلك وعزت وجلاله الله لاخد حقها وحق اخويا 
 عزت بسخريه..... اخوووك هههه ضحكت اخوك حلوه دي دلوقتي اخوك 
ليث بصراخ...... ليه حراااام عليييك ليه كذبت عليااا ليه دا انا كنت بعيط كل يوم مصعبتش عليك ليييه كذبت وزرعت الكر*والحقد اتجاه اخويا لييه وليييه كذبت علياااا وقولت مش هتخطفها وروحت اتفقت مع رحيم ال****** لييييه 
عزت ببرود....... عشان انت غبي وبتفكر بقلبك وانا ميعجبنيش الي بيفكر في قلبه عقلك بس الي تفكر بيه 
قاطعه ليث وهو بيرفع المسد*س باتجاهه....... 

عند ليلا 
الخدامه معاها الاكل بدل اسد الي مش قادر يحط عينه في عينيها ومحمل نفسه مسؤوليه الي حصلها وانه مقدرش يحميها.. بتخبط على الباب مفيش رد لحد ما دخلت وفجأه الاكل وقع من ايدها وقعدت تصرخ ونزلت جري 
اساااااد بيه اساااد بيييه الحق ليلااا هانم 
اسد بلهفه وخضه.... مالها انطقييي
_انتحر*ت..........

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " ' طفلتي البريئة " اضغط على أسم الرواية

reaction:

تعليقات