القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم بسملة بدوي 

 رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن والعشرون

عااارفه دي اي دا ميكروفووون
برقت بصدمه وقالت بخوف..... اا اسد اسمعني بس اانا
اسد بضحك...... هههه في اي يابنتي كنتي بتعملي اي جوه وقافله الباب عليكي ليه
سندرا: هاا
اسد بضحك..... هااا اي يا قلبي
سندرا بصدمه...... انا انا قلبك
اسد قرب منها ومسك ايدها..... طبعا قلبي وحياتي كمان
سندرا بزهول..... اسد انت كويس
اسد باس ايدها وقال..... طبعا كويس مش معاكي
سندرا بتبص على ليله بابتسامه شماته وغرور.ة وهي مش فاهمه حاجه
اسد غمض عيونه بعصبيه وفتحهم تاني وبيبتسم ليها
سندرا بسرعه..... اسد هو ممكن اخرج النهارده اعمل شوبينج
رد بجمود.... طبعا ياروحي
سندرا بدلع قربت منه وطبعت قُبله على خده....... حبيبي
ليله مقترتش تستحمل وجريت على فوق واسد كور ايده بعصبيه وراسم الا مبلاه على وشه.
سندرا في بالها: شكل العمل بجد اخيرا
فلاش باك
بقلمي بسمله بدوي
سندرا دخلت المطبخ وقالت بتكبرللخدامه ...... انتي جيبيلي ميا
حاضر ياهانم
شربت ولسا هتمشي قاطعتها الخدامه وتدعى نعمات
ست هانم ست هانم
عايزه اي
احم ممكن اقولك حاجه
ها قولي اخلصي مش فضيالك انا
احم يعني ياهانم لمؤاخذه في الكلمه كلنا طبعا كنا عارفين معامله اسد بيه ليكي و
سندرا بغضب وصراخ....... ااي حيلك انتي نسيتي نفسك ولا اي
_ والله مش القصد ياهانم انا بس عايزه مصلحتك
سندرا بغرور وهي بتشاور عليها..... انتي
انا بس بقولك لو عايزه معاملته تتغير علطول قوليلي عندنا واحده في الحاره ياهانم شهاده لله احم يعني ممكن تخليه خاتم في صباعك ويحبك حُب وكل طلباتك مجابه
رفعت حاجبها وقالت..... وده ازاي
عمل اعمليله عمل
اي التخاريف والقر'ف دا يا متخلفه انتي
جربي يا هانم بس النهارده وهتشوفي الفرق هكلمهالك النهارده عليكي وهتشوفي بعينك الفرق
اند فلاش باك
سندرا بدلع....... ثواني ورجعالك ومشيت دخلت المطبخ
بت يانعمات يااانعمات
نعم نعم ياست هانم شوفتي الفرق ياست هانم ثواني بس خرجت ورجعت معاها كيس اسود وحاجه طويله زي البخور كدا خدي ياهانم
سندرا بقرف...... اي دا
دا تو'لعي فيه زي البخور كدا بس وانتي في جناح البيه ودا فحم توزعيه في اركان الجناح و الدولاب كمان
سندرا بخوف....... ودا ممكن يأ'ذيني
هههه لا يهانم متخافيش بس بسرعه قبل غروب الشمس
سندرا اخدتهم بسرعه ولسا راحه تمشي
نعمات بخبث....... ايدك على 500جنيه
لي
حق الحاجات دي وبليل لازم ضروري جدا تيجي معايا عند الست
بس
مابسش ضروري
ماشي ماشي
بقلمي بسمله بدوي
عند اسد فوق حاسس بحاجه غريبه الباب خبط وليله دخلت وقفلت الباب
ليله بحزن: اسد
اسد بحب: اي ياحبيبتي
_اسد انا بجد معتش قادره
اسد مسك وشها بين ايده بحب..... ليله افهمي ياروحي كل دا تمثيل و فجأه حس بحاجه غريبه غمض عيونه وبيفتحها وبردو حاسس بيها ملحوظه: (نعمات مش من ضمن الخطه)
ليله بقلق.... مالك في اي
اسد وهو ماسك دماغه بوجع...... مش عارف بس حاسس بحاجه غريبه وحاجه بتخنق'فيا
ليله بخوف...... طب طب اجيب دكتور او اعمل اي
اسد ببرود... برا
هاا
بصوت مخيف وعالي.... براااااا بقوولك
في الجهه الاخرى عند سندرا قاعده قدام واحد وقدامهم بلوره وقاعد بتقول كلام مش مفهوم
سندرا بخوف.....اناعايزه امشي
نعمات...... اهدي مافيش حاجه
بعد شويه
الد'جال: عايز ق'طر منهم من الشخصين دول وعايز من البت مراته حاجه بس تكون فيها عرقها، هو العمل مفعوله تم الوقتي بس جيبي المطلوب بس عشان يثبت
سندرا بخوف... ح حاضر ومشيت بسرعه
عدا اسبوع بحاله واسد تصرفاته غريبه ومش طبيعيه ساعه طيب وحلو وساعه و'حش
وفي يوم
ليله قاعده بتلعب مع تميم، جت سندرا من وراها..... روحي اعملي عصير فريش
ليله بقوه...... مش فاضيه اعملي لنفسك مش خدامتك انا
سندرا لسا هتتكلم فجأه ليله حست بوجع في بطنها جامد جريت على الحمام وسندرا بتبتسم بخبث
اسد وهو جاي من برا تميم جري عليه بخوف..... بابا ليله تعبانه اوي من الصبح
اسد بخوف...... فين .... ليلااا..... ليلااااا واول ماشافها حضنها بقلق: مالك ياروحي
ليله: بطني بتوجعني اوي
اسد بخوف اشتالها وطلب دكتوره " تسريع الاحداث "
الدكتوره خرجت....... مافيش داعي للخوف الف مبروك المدام حامل
اسد بصدمه..... حامل حامل ازاي انا ملمستهاش ووووو
 
 يتبع الفصل التالي: اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " ' طفلتي البريئة " اضغط على أسم الرواية

reaction:

تعليقات