القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي 

 رواية طفلتي البريئة الفصل العشرون

ليله بدموع........ انا مش فاهمه حاجه خالص يعني انت مش اسد هاااااا اسد فين وبتضر'به فِ صدره بكل قوتها وهو واقف ساكت
اسد فيييييين بقوووولك عملتواااا اي في حبيبي يا متو'حشييين هقتل'كم كلكم لو حصله حااااجه
ضغط على عرق في رقبتها
ليله وهي بتقاوم متقفلش عيونها وبتقول بارهاق...... حرراام عليك هو عملكم اي يا متو'حشين منكم لله
بصلها كتير واشتالها وطلع بيها الاوضه وفونه رن....... الو
_ايه الي سمعته في المكالمه ده يا ليث البت سمعتك يا غبي وانت بتكلمني و
ليث بغضب...... لسااانك ميطولش عليااا فاااااهم
_ااا يا ليث انت عارف ان كل ده لمصلحتك وانا بعمل كده من خوفي عليك بص انا هبعتلك حقنه الوقتي تعطيهالها
ليث بقلق....... نعم ودي لايه عارف لو
_متخافش دي لذاكره تنسيها الي حصل من شويه
ليث: طب طب ودي ليها اضرار و
_ليييث متخافش مش ليها اضرار بس هتخليها تنام كتير شويه وبعدين هتصحا من هتفتكر حاجه
ليث: ماشي بس بسرعه عشان ممكن تفوق في اي وقت وقفل
قعد شويه يفكر هي صعبت عليه جامد وافتكر وهي بتقول عملكم اي يامتوحشين قعد يضحك جامد
عمل اي عمل كتير اخد كل حاجه وانا راموووني في ميتم اتعذ'بت 18سنه عذا'ب ضر'ب واها'نه و'ذل وهو مبسوط كان مع اهله شاف حنانهم في الوقت الي انا كنت نفس حد يطبطب عليا فيه كله ده من حقي الفلوس دي من حقي انا الاملاك كلها حقي انا انتي يا ليله من حقي انااااا كل ده حقيي انا وانهار في العياط كل ده من حقييييي اناااااااااا
اول ما سمع خبط على الباب
بقلمي بسمله بدوي
ميييين
انا يا اسد بيه في حد جه واعطاني الادويه دي وقالي ان حضرتك طلبتهم ومشا
اايوه حاتي واخد الكيس وطلع الحقنه واعطاهالها وهي وشها كرمش وفجأه جسمها قعد يترعش هو خاف واخدها في حضنه لحد ما حس بسكوتها اتعصب ومسك الفون
الووووو جسدها قعد يترعش دا عااادي ولا اي
_ما تخافش كده المفعول بتاعها اشتغل وهي على بليل كده هتصحى ومتخافش هتصحا مش فكرا الي حصل
قفل السكه وقعد جنبها الباب خبط
باابا افتح الباب، ليث فتح الباب
تميم بدموع....... بابا بليز ممكن تخليني انام معاكو والنبي مش ترفض انا خايف انام لوحدي
ليث ابتسمله وفتح ايده وتميم جري حضنه
هتخليني انام معاكو
ايوه يحبيبي متعيطيش بقا مفيش رجاله بتعيط
حاضر يبابا مش هيعيط
شاطر يابطلي
في الجهه الاخرى
اسد مربوط وحالته وحشه اوي ودراعه لسا بينز'ف
دخل شخص لابس ظعبوط وماسك ومعاه واحد باين عليه انه دكتور من البالطو والسماعه الي لابسها
هو فين المريض يباشا
اهو
برق وقال في سره........ اه ياولاد ال******* عملوا اي فيك يا صاحبي
اخلص شوووف شغلك
حاضر يباشا وقرب السماعه لوشه كان فيه جهاز صغير لاسلكي وقال بصوت واطي....... حول خمس دقايق واهجموا حول ساامعني حول
وقعد يعالج في اسد وخمس دقايق وحصل ضرب نار كتير وعاصم صاحبهم دخل
رعد بخوف على صاحب عمره....... احمي ضهري يا عاصم بسرعه اسد لازم اسد يتنقل المستشفى الوقتي ضروري وبالفعل قدروا يخرجوا وركبوا العربيه ورعد ساقها المستشفى بسرعه ودخل العمليات
في الصباح
ليث كان نايم على الكرسي قدامهم ، ليله صحيت على ايد تميم الي بيحاول يصحيها
تميم بحب...... صباح الخير ياماما
صباح النور ومسك راسها بالم وقالت بخوووف اسد اسد فين
ليث صحا على صوتها........ اا انا اهو يا حبيبتي
ليله بخوف وهي بتحضن تميم وقالت بصرااخ....... انت مش اسد ياااا كذااااب اسد فييين
ليث بصدمه........ انت فاكره الي حصل وفجأه
 
 يتبع الفصل التالي: اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " ' طفلتي البريئة " اضغط على أسم الرواية

reaction:

تعليقات