القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية جحيم رحيم الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير 

رواية جحيم رحيم الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير 

علي بخبث: وفديو مراتك وهي معا*نا هيتنشر دلوقتي والكل هيشوفها وهي في حض'ننا لاننا بسهولة صورنها وهي معا"نا. 
رحيم بغضب: ياولاد الك"لب ونزل ضر*ب فيهم ورعد بعده بالعافيه. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
رحيم طلع مسد*سه: هقت*لكم يا ولاد*****. 
علي بتعب: لو مو*تنا الفديو دا هيتنشر في البلد كلها و شر*فك هيبقا في الارض هههه فضيحه را"جل الاعمال المشهور رحيم بيه وهتبقا في الارض. 
رحيم بغضب: ابعدددد يارعددد. 
رعد بيحاول يمسكه بالعافيه: اهدا مش كده لازم نفكر الاول. 
رحيم بيحاول يسمك اعصابه: اعرف لي منهم الزفت دا فين انت فاهم. 
رعد: تمم روح انت اهدا دلوقتي. 
رحيم مشي وعلي وشه الغضب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~. 
في الفيلة بنت بتداخل. 
ريناد بتسغرب: حضرتك مين. 
.......: انا ابقا اميرة مرات رحيم بيه. 
حمزة الفون وقع منه: ا اميرة.. 
ريناد بصدمه: م مراته ازاي. 
اميرة ببرود: مراته يا شاطرة ستك وام ابنه كمان. 
حمزة بزعيق: جاتي تاني لي. 
معتز جاه من خلفها: اهدا يا حمزة مش كده. 
حمزة بغضب: الز*بالة دي بتعمل هنا ايه. 
معتز بهدؤء: المحكمه حكمت حضانة سيف ليها. 
رحيم بغضب اعمى وهو داخل: ابني هيتربي في حضني مش في حضن واحدة و*** زي دي. 
اميرة بخوف قليل و دلع: فين ابني بقا. 
ريناد وقفه مصدومه ازاي دي يلي ما"تت وفي حاجات كتير مش فاهمها. 
رحيم بغضب طخخخخخ: برااااااا. 
اميرة بغضب: انت اتج"ننت هدفعك تمنه اوي. 
معتز بزعيق: ايههه مفيش احترام لوجودي. 
رحيم ببرود: وانت يلي جيبها بقا. 
معتز بغضب: اخررررس انا ابوك انت فاهم 
رحيم قعد وحط رجل علي رجل وحمزة و ريناد ومعتز و اميرة قعدت ببرود. 
معتز بجمود: اميرة هتفضل هنا لحد لما سيف يتم 18 سنه. 
رحيم ببرود: خلصت لا. 
معتز ضر"ب الارض بعجزه: كلامي هيتنفذ علي الكل. 
ريناد قامت جريت علي اوضتها رحيم للحظه اضايق وشال الفكرة دي. 
حمزة بلا مبالاة: انا خارج سلام. 
رحيم ببرود قام دون كلام وطلع ورا ريناد. 
اميرة بخبث: شكرا يا عمي ا..... 
معتز بغضب: انتي هنا عشان حفيدي زيك زي الجز*مه انتي فاهمه ابعدي عن رحيم ومراته انا فاهم انتي رجعه لي مش كفايه يلي حصل بسببك لحد دلوقتي اشكال و***. 
سابها وهي غضبت وطلعت اوضة ابنها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~. 
في اوضه رحيم. 
ريناد قاعدة بهدؤء و هو متعصب وفي كيس ملامكه بيضر*ب فيه بغضب. 
ريناد قطعت الصمت: بتحبها. 
وقف عن الضر*ب: وانتي مالك متنسيش نفسك. 
ريناد بزعيق: انا حقي افهم ايه يلي بيحصل هنا ازاي كنت مشلول وازاي مشيت وليه كنتوا بتقولوا انها ما*تت واي الاوضه يلي مقفوله تحت وسيف مش بينطق لي رددد. 
قرب منها ولاز*قها في الحايطه ونفسهم اختلطت . 
بصوت كفحيح الافعى: ميخصكيش اي حاجه انتي فاهمه زيك زي الخدم هنا ولا نسيتي نفسك انتي وا*حدة مغتصبه ور*خيصه تلات شبا*ب كلوا من لح*مك وصوروكي عا*رينه كمان. 
ريناد بصدمه: ا ايهه. 
غمض عينه بغضب انه قالها: يلي سمعتيه. 
ريناد رجلها مش شيلها سندت عليه وبقوا قر*يبين اوي بص علي شفايفها و قب"لها ق"بلة طويله وبعد لما حس انها عايزة نفس ز*قته وجريت علي الحمام. 
غضب عشان ضعف قدمها: اي بيحصلي مش هغلط مرتين. 
قاعدة في الحمام بتعيط بكل حر*قه وتكتم عياطها وشغلت المياه الس*خنه ونزلت تحتها البخار طالع علي اخره رحيم بزعيق: افتحي يا ريناددد افتحي لك*سر الباب افتحييي. 
مش سامع اي صوت قلق ك"سر الباب انصدم واقفه تحت المياه وجس"مها كله احمر كانه اتحر*ق راح جري وقف وقفل المياه. 
رحيم: انتي اتج*ننتي فووووقي. 
ريناد بزعيق وعياط: لااا خاليه يتحر*ق مش عايزاه جس*مي لااااا ااااه يا امي انتي فييييننننن. 
شالها وهي دموعها مغر"قه وشها وداخلها اوضه الهدوم وغير ليها تحت استسلا"مها وحاطها علي السرير وفضل يمشي ايده علي شعرها. 
نامت وهلوست: تعالا انت فين وحشتني اوي اوي يا عز. 
انصدم بغضب قام وبص ليها ورزع الباب وخرج هي صحيت بزعر وقامت خرجت تشوف سيف. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~. 
في اوضه معتز. 
معتز بزعيق: انتي عايزة اييييهههه. 
سمية ببرود في الفون: يوه يا بيبي هكون عايزة ايه غير حقي. 
معتز بغضب: حق ايه يا زبا*لة. 
سميه بخبث: حقي والا هكشف السر لابنك وايه علاقته بريناد من الاساس. 
معتز بغضب: فكري تعمليها وهيكون اخر يوم في عمر"ك انتي فاهمه. 
سمية بمكر: عشان كده جوزتها ليه مش كده. 
معتز ك"سر الفون: مش معقول بعد كل دا رحيم يعرف لو عرف السر دا هيمو"تنا كلنا لازم اتصرف. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~
سيف بخوف بيهز راسه لا. 
اميرة ببرود: سمعت قولتلك ايه مفيش ز*فت بابا كلامك ليا ولما تشوفه ابعد عنهم. 
سيف بهز راسه لاا وبدء يعيط. 
اميرة لسه هتمد ايديها ايد مسكتها: اوعي تفكري في كده. 
اميرة بتشد ايديها: وانتي بقا يلي هتمنعيني. 
ريناد بغضب راحت اخدته في حضنها: بس يا حبيبي انا معاك. 
اميرة بزعيق: تعالا هنا. 
سيف مسك ريناد اكتر لا. 
اميرة رايحه تشده منها ضر*بتها كف: امشي اطلعي برا. 
اميرة بتوعد: هدفعك تمنه غالي يا حيوا*نه. 
خرجت وكلها غضب. 
ريناد بهدؤء: متخفش ياروحي مشيت خلاص. 
ابتسم ونام علي رجليها اتاكدت انه نام خرجت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~.
رعد: مش لاقيين الفديو وهما محدش راضي يتكلم. 
رحيم ببرود: اتصرف. 
رعد: تمم. 
رحيم مشي ورعد طلع فونه واتصدم صدمه عمره الفديو اتنشر. 
😳😳😳😳
~~~~~~~~~~~
عند حمزة بيغير هدومه. 
بتحط ايد"يها عليه من ضه"ره: وحشتيني اوي. 
حمزة زق ايديها: عايزة ايه يا اميرة. 
اميرة بدلع وبصت بشه*وة علي شفا*يفه: عايزك دلوقتي. 
حمزة بعد عنها: اطلعي برا. 
اميرة تحاول اغر*ائه: تعالا شويه بقا بقولك عايزك. 
حمزة بغضب شدها من شعرها وزقها برا الاوضه وقفل في وشها. 
اميرة زقت الباب: ماشي يا حمزة اما وريتك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
طلعت فونها: تمت المهمه حمزة ورينا هيبقوا مع بعض كمان شويه ورحيم يخل"ص عليهم. 
.....: تمم اوي كده تعالي بقا. 
اميرة بخبث: عنيا. 
~~~~~~~~~~~. 
نزلت ريناد وحد حط ايده علي عينيها: وحشتيني. 
ريناد فرحت لما شافته: عز حبيبي.. حضنته في داخلت رحيم. 
رحيم بغضب: ريننااااااااااادددددد. 
 
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات