القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

ه'جم عل'يها بكل شر*اسه وفضل يبو*سها بكل عن"ف جعل الد*ماء تنزل من شف"تيها ويق*بل ر*قبتها و امسك هد"ومها وق*طعها اصبحت عا*رية تماما. 

تصر*خ ولا يسمع صوت صر*اخها مشهد تكرر من جديد اماما عينها... ان*قض عل'يها بكل و*ح*شيه. 


عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

بعد مرور وقت. 


رحيم بصدمه: انتي مش بنت 😳. 


ريناد بخوف ودموع الم: ا..... 


طخخخخخخخخ صف"عه قو' ية تنزل علي وجهها جعل يضر*ب بها بكل قوته . 


اقتر"ب وشد"ها من شعرها: بقا انتي تضحكي عليا انا هوريكي عثماااااااااااااااان. 


اتي شخص كبير ( شبه الدولاب كده 😂). 

تحاول لم ثيا"بها. 


رحيم بخبث: خدها اوضه جوبل. 


عثمان: اؤمرك يا بيه. 


ريناد بخضه وخوف: انت ه هتعمل ا ايه. 


رمي ليها لابس: خلصي ولا تروحي كده معنديش مانع. 


لابست بسرعة رحيم ببرود: هاتها وحصلني. 


شد"ها وهي بتحاول تبعد. 


نزلوا اوضه تحت قديمه. 


سابها عثمان وخرج. 


رحيم ببرود: طلع الكلام صح كلكم ص"نف ابن 🐶 وس**** وشما*"ل مكدبتش لما عملت فيكي كده. 


ريناد بدموع: والله غصب عني ه..... 


رحيم مقاطعة: صوتك ميطلعش نهائي فاهمه تخر"سي خالص واحدة زيك با"يعه نف*سها هستنا ايه منها زيك زيها مش هخاليكي تتهني جووووبل. 


يخرج 🐶 شر"اس له ان*ياب حادة وعينان تخي"ف من يراهم وقف امام رحيم اطا"عه له. 


ريناد بترجع علي الحايطه بخوف: اديني فرصه افهمك ارجوك لا. 


ابتسم بمكر وداس علي زرار فتح باب سري مشي بكرسيه: معاكي خمس دقايق تلحقي تهر*بي فيهم وانتي وحظك بقا يالحقك يالحقك برضو هههههه. 


بص لل 🐕 قام وقف وريناد ملقتش حل تاني طلعت تجري جوبل مستني الاشارة رحيم عمل بايده جري ور''اها. 


بتجري وسط الشجر وهو بيجري ورا"ها رحيم مراقب من اللاب توب. 


و"قعت و هو لاحقها ولسه هيقر*ب. 


رحيم حس بنغزة وقفه: ارجع. 


سمع الكلام وهدي ورجع لمكانه رحيم وصل ليها ببرود: اوعا تكوني فاكرة انه وقفته عشانك لا انسي لسه يلي جاي اكبر. 


 فضلت تعيط علي نفسها واغمى عليها بين العشب بص ببرود ليها ومشي. 


ات شخص حملها و اخدها علي اوضه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~~~ 

......: كده رحيم غضبه اعمي. 


سمية بخبث: ولسه هنعمل ايه في الخطوة الجايه. 


.....: ليا فديو لاميرة هيعجبه اوي. 


سمية بخوف قليل: لو كشف اننا بنعمل كده هيمو*تنا. 


......: متخفيش هبعته ليه بس مش دلوقتي هنشوف هيعمل ايه مع س'ت الحسن. 


سمية بكر"ه: يق"تلها ونخلص. 


......: سميةةةة انتي ناسيه انها بنتك. 


سمية:............ 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~

يداخل رعد بيلاقي كل حاجه متك*سرة وهو قاعد بين"هج. 


رعد: لي كل دا. 


رحيم بغضب: طلعت زيها نسخه منها يا رعد. 


رعد بحزن: اسمعها الاول. 


رحيم بغضب: مش هسمع حد اطلع برا بررررا. 

رعد خرج بحزن حالة صاحبه بتسو"ء اكتر. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


~~~~~~~~

حمزة قاعد سرحان في ريناد وحاسس بحاجه غريبه طلعها من افكاره اتصل ب علي : جهز الحاجه هجيبها النهارده. 


علي: اشطا هاتها علي اليخت. 


حمزة طلع حاجه من جيبه وابتسم بمكر. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~

بتفوق تلاقيه قاعد قدمها. 


ريناد بصراخ وبكاء. 


رعد بقر*ف: اي يلي حصل. 


ريناد بصراخ عالي ودموع وانهيار: انا واحدة مغت'صبه مغت'صبةةةةةةةةةةةةة ااااه لي بيحصل معايا كدا لييييييييييييييييييي. 


رعد بصدمة: ايه. 


ريناد بصراخ وبكاء: كانو تلا"تة لي كده حرررررر"ام. 


رعد: احكي حصل ايه. 


ريناد بدموع: عمل زيهم. 


فلااااش باااااك. 

سمية ببرود: انزلي هاتي الطلبات دي من تحت.

 

ريناد باستغراب: الوقت متاخر مينفعش انزل دلوقتي. 


سمية بتضر"'بها: يلااااا. 


بتنزل غصب ع'نها بتوصل لسوبر ماركت و وهي راجعه بيقف قدمها 3 شبا*'ب. 


ريناد بخوف: بعد اذنكم ابعد"و. 


شاب ١: تؤ انتي بتا*'عتنا النهاردة. 


لسه هتجري رشو"ا عليها حاجه فقدت الواعي. 


بتصحا بتلاقي د"'م علي السرير وهدو*مها مت*قطعه: لااااااااااا. 


بااااااااااك. 

رعد بشك: مين سمية. 


ريناد بدموع: مرات ابويا. 


رعد بيفكر بحاجه: طيب ارتاحي وانا هعمل حاجه وجاي. 


خرج وهي قاعدت تعيط وسندت علي الحايطه ببكاء اااااااه 


 وتدعي حست بدوخه من دخا"ن و نامت. 

فديو موجود تحت ليها. 

~~~~~~ 

رحيم بيفتكر اميرة وبيبتسم ولكن اختفي لما افتكر يلي حصل و وصله لكده. 


داخل اوضة ابنه لاقه نايم: الحب ض'عف وصلنا لايه لي يا اميرة لي تعملي كده.


اتصال معتز: كفاية علي البنت.


رحيم ببرود: م ر ا تي.


معتز بقلق: عملت اي.


قفل معه وهو ساب الكرسي و وقف علي رجله 😳😳. 


بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~

بتفوق ريناد بتلاقي نفسها في مكان غريب وحمزة مبتسم بخبث ومعه 3 من اصحابه طلب يخرجوا وريناد مش ركزت معهم من كتر خوفها. 


ريناد بخوف: ا انا بعمل ايه هنا. 


حمزة بخبث: اي رايك بقا. 


ريناد بغضب وشجاعه: عايز ايه انا مرات اخوك فوق حرا"م يلي انت بتع'مله دا لو ا"ختك مش هر*يضيك كده. 


حمزة بغضب ونغزة غريبه: اخرسيييييي مش اخويا . 


ريناد بصدمه: ايه. 


حمزة خرج وقفل الباب وهو غضبان وسط اندهاش اصحابه. 


علي بخبث: تعالوا احنا. 


ابتسم الاتنين التانيين وداخلوا 

ريناد بصدمه: انتو . 


علي بمكر: هنتسل"ى اوي يا شبا*ب. 

كومنتات عالية توقعوا اي يلي هيحصل لانه هقلب الاحدا"ث.


يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم"اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق