القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لا احد مثلها الفصل الخامس 5 بقلم ريناد احمد

 رواية لا احد مثلها الفصل الخامس 5 بقلم ريناد احمد

رواية لا احد مثلها الفصل الاول 1 بقلم ريناد احمد

 رواية لا احد مثلها الفصل الخامس

نادين ببكاء : كنت عايزه انتقم من عمر
حمزه : عمر مين
نادين بصدمة : ....
حمزه بهدوء : مين عمر يا نادين
نادين بتوتر : ده واحد زميلي وكان بيضايقني ف كنت عايزه انتقم للي هو بيعمله
حمزه بغضب : اسمه عمر ايه بالظبط وانا هجيبهولك تحت رجلك وهعرفه يتعامل معاكي ومع غيرك ازاي
نادين بتوتر : ايه .. ايه لا مش مهم خلاص اول ما يضايقني في اي حته هقولك على طول .. بلاش مشاكل
حمزه : تمام يا نادين .. تمام
_________________________
لا اله الا الله ♥️
سليم لنفسه : بس انا بحبها
كل شويه اقوله لا متقولهاش
وكل شويه انا احاول محبهاش
بس غصب عني ، انا مش عايز ازعل صاحبي مني ، ده اغلى واحد في حياتي ، شايف حب لين ليا وساكت ، انا غبي ، بجد غبي
قاطعته سيهار " اخت سليم " : مالك يا سليم
سليم : تعالي يا سيهار ادخلي
سيهار : مالك طيب
سليم : هقولك بس متلومنيش لاني عارف اني غلطان وفي نفس الوقت مبعرفش اخبي عليكي حاجه
سيهار : قول يا حبيبي مالك
سليم حكى لها كل شىء
سيهار بحزن على حالة أخيها : انا رأيي انك تدي فرصة ل لين وحاول تحبها طالما انت شايف انها بتحبك
سليم : صح وانا هعمل كده
وعانق أخته : شكرا لانك جنبي
سيهار بابتسامه : لو موقفتش جنبك هقف جنب مين يعني
واكملت : مستنيه الثنائي الجميل "سليم ولين" هبقى عمتو حربايه على فكره
سليم : عقربه *
سيهار : الاتنين واحد يسطا في ايه
وضحكوا الاثنان
_________________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ♥️
باليوم التالي
سليم : ازيك يا لين
لين : الحمدلله وانت عامل ايه
سليم : الحمدلله .. ممكن اخرجك النهارده ونروح كافيه واتكلم معاكي
لين بفرحة : تمام امتى ؟
سليم : بعد الجامعه ؟
لين : تمام
حمزه : عامله ايه يا حور النهارده
حور : الحمدلله احسن بكتير وانت اخبارك ايه
حمزه : الحمدلله
حور : يدوم الحمد يارب .. انا هدخل المحاضره بقا
حمزه : تمام وانا كمان
حور : تمام
بعد الجامعه"
سليم : تشربي ايه
لين : اي حاجه على ذوقك
سليم : بتحبي الآيس كوفي ؟
لين أشارت له بالايجابيه
سليم : 2 ايس كوفي لو سمحت
- تحت امرك يا فندم
سليم : كنت عايز اتكلم معاكي في حاجه
لين : اتفضل
سليم فجأه : لين ، تتجوزيني ؟
لين بصدمة : ايه !
سليم : تتجوزيني ؟
لين : ....
سليم : شكلك مش موافقه
لين بفرحة: لا بس فاجئتني .. موافقه
سليم : هاتي عنوانك عشان اجي اتقدم
لين بتوتر : حاضر
وقالت له عنوانها
سليم : انتظريني
لين بابتسامة : تمام
_________________________
الحمدلله ♥️
بعد اسبوع
احلام : جايلك عريس يا حور
حور تذكرت عمر وخيانته لها : مش عايزه حد يا ماما
فراس : حد كويس واحنا نعرفوه بالذات انت
حور : بالذات انا !!
فراس أشار لها بالايجابيه
محمود : هو جاي بكره يا حبيبتي .. شوفيه وقولي رأيك
حور أشارت بالايجابية
باليوم التالي
احلام : حضري نفسك يا حبيبتي
حور : حاضر يا ماما
حور ارتدت فستان لونه لبني وكانت تشبه الاميرات
احلام : يلا يا حور عشان تطلعي
خرجت حور للعريس
حور : السلام عليكم .. حمزه !!!
أشار لها بالايجابيه
حور : ازي حضرتك يا عمو .. ازي حضرتك يا طنط ..
ووقفت عند نادين بصدمة : انت !!!
نادين : ايه ده انت !!!
حمزه : انتوا تعرفوا بعض
حور : تقربلك ايه دي يا حمزه ؟
حمزه : اختي في ايه
حور بصدمة : اختك !!!
حمزه : اه اختي .. مالك في ايه
حور : لا مفيش
محمود : حور ، حمزه شخص محترم وخلوق جدا ووقف جنبك كتير وبيحبك يا حور
حور : .....
حمزه : حور ، مش هتتكلمي ؟
"عمر : دي .. دي
نادين : حبيبته وقريب إن شاء الله هبقى خطيبته انت مين"
قاطع شرود حور صوت فراس : انت كويسه ؟
حور بحزن أشارت له بالايجابيه
محمود : موافقه يا حور
حور : ....
فراس : حور .. مالك في ايه يا بنتي
حور وقفت فجأه : مش موافقه يا بابا ..
 
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' لا احد مثلها '' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات