القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكني الفصل الثالث 3 بقلم ملك امير

 رواية ملكني الفصل الثالث 3 بقلم ملك امير

 رواية ملكني الفصل الثالث

طبعا بغبائي صدقت وقلتله ماشي روح بس كان في حاجه جوايا قلقاني قمت مسكت فونه وشوفت اخر مكالمه دي دي من البنت الي كلمتني معقول يكون بيخونيي لا مستحيل يكون بيعمل كدا من بعد يومين معقوله يمحمد
بعد كل الي حصل دا تكسرني بس اكيد لا اكيد لا انا هروح وراه
_انا نازل يقلبي عايزة حاجه
=لا تسلم يبن مياده
_مالك بتكلمي من غير نفس
=لا عادي دايخه شوية
اتتفض وجه وقف قدامي
_طب حاسه ب اي يقلبي ماالك
=مفيش روح بس شوف صاحبك
_حاضر مش هتاخر ومش هطول هاجي بسرعه
=طيب تروح وتيجي بالسلامه
اول ما نزل استنيته لحد ما يطلع من العمارة وحطيت الاسدال ونزلت وراه بسرعه لقيته طلع بالعربيه وقفت تاكسي وخليته يمشي وراه وصل قدام عمارة ونزل نزلت جري وراه وطلعت وراه لقيت دخل شقه بس الباب كان مش مقفول فتحت الباب براحه ودخلت ولقيت محمد واحده متعلقه فيه وبتبوسه فضلت بصاله ودموعي بتنزل من غير ما احس وباخد نفسي بالعافيه لما خد باله مني جري عليا بسرعه
_ملك انت فاهمه غلط
=.......
_ملك ردي عليا بالله عليكي
فضلت بصاله وساكته والبنت دي جت وسندت عل كتفه
‹اوووف هتفضلي بصالنا كدا كتير
مردتش بس فضلت ارجع لورا لحد ما وصلت لباب الشقه ونزلت مش عارفة انا راحه فين بس فضلت الف في كل مكان واتصالات متكرره منهم ابويا وامي ومحمد وابوه وامه كله بيكلمني بس انا مش برد بصيت في الساعه لقيتها داخله عل 12 قررت اروح عل بيتي انا ومحمد واخت تاكسي وروحت اول ما دخلت من. باب الشقه لقيتهم كلهم قدامي وكانو بيتكلمو سبتهم ودخلت الاوضه......
_معلش يجماعه هتلاقوها تعبانه
{تعبانه اي وزفت اي انا بنتي اول مره اشوفها بالشكل دا
_يحماتي.....
}بلا حماتك بلا حماك يظهر انك مش قد المسؤوليه
»عيب الي انت بتقوله دا يزاهر
} ومش عيب الي ابنك عملو في بنتي البنت مش بتكلم
=بابا انا كويسه متخافش انا بس كنت مخنوقه
محمد. كان باصص عليا بصه انا عرفاها كويس بصت ندم عل كل حاجه
=معلش يبابا عن اذنكو انا محتاجه انام روحو انتو ومتقلقوش انا محدش يقدر يزعلني
}طيب يلا بينا يجماعه نسيبهم
ومشيو فعلا
_ملك انت فاهمه غلط انا
=متبررش مش محتاجه تبرير منك
_ملك افهميني
=مش عايزة افهم كلمه منك ابعد عني
_مش هبعد يملك انا بحبك
=وانا مش بطيقك تماااام طلقناااااااي
قمت مفزوعه من النوم ولقيته نايم جمبي وحاضني
=قوم يبن مياده قووووووم
_اي يبنتي في اي حد مات
=بق بتخوني يبن مياده بتخوني
_مين الي قالك كدا بس
=حلمت ب دا
_ابو دي شغلانه انا كان مالي ومال الجواز منه لله الي كان السبب
=بق كدا دا انت حفيت ولا نسيت
_ملك انا عل اخري
=كل زج
قومت وسيبته وانا مقلقه منه وقومت فضلت اتصل برغد وهي متردش وارت وهي متردش لحد ما ردت
~عاااااااااااااااايزة ااااااااااي ارحمي امييي بقييييي لا مهنياني وانت متخانفه معاه ولا وانت متجوزاه ايي
=تصدقي انا غلطانه وانت عيله مهزءه وكنت عايزة اقبك تقعدي معايا شوية انهارده بس انت مهزءه
~مهزءه انا الي مهزءه بردو طيب يستي هاجي سبيني انام بقي
=طب علفكره بق خحمد بيخوني
~انت بتكلمي حد يستا
=اه حلمت بيه بيخوني يبقي بيخوني
~ملك احمدي ربنا انو احنا مستحملينك سلاام
قفلت في وشي المهزءه مااااشي يرغد هوريكي بعدها قمت اعمل فطار وعملت بيض بالبسطرمه عليه جبنه متسيحه عارفة ان الاكله دي نقطه ضعف كرش محمد وفعلا هو قام وقف جمبي ابن مياده مستني الطفح
=اهو دا الي همك كرشك لكن انك بتخوني ف دا عااادي صح صح
وكنت ماسكه السكينه قدام وشه
_يبنتي انت اي مبتتعبيش مبتتهديش فوقي بقي فوقي فوقيي
=كل زج
_مش بحب اكلك
=طب امشي كدا مفيش طفح اعمل لنفسك
_انت قفوشه اوي كدا لي يبيبي
=دلوقتي بقيت بيبي يبن مياده
_يبت دا انت العشق
=طيب
_انا مش عارف اي الي خلاني اجوزك عيله دبش ورخمه وطايشه وخنزيرة
=احنا فيها يعمري
_ما عارف ان احنا فيها بس مقدرش اعيش من غيرك
=بس يخاين
سكت وقرب وهمس جمب ودني
_انا لو بخونك فمش هخونك غير معاكي عشان انت كل الدنيا وانت الست الوحيده في عنيا
وهو كان بيكلم مض فاهمه اي الي حصل بس انا رجعت عليه اه ورربنا رجعت عليه وهو وقف مصدوم
=سوري بس المشاعر دي بتخليني عايزه ارجع
_غوري يملك
وسابني ومشي بس انا ضحكت وخت الاكل وروحت كلت انا وهو بعد ما غير هدومه مكان ترجيعي كانت الساعه 9 الصبح مش فاهمه احنا صاحين بدري لي يعني
=ابن مياده
_يقلب ابن مياده
=انا ملااانه
_وانا والله تعرفي تلعبي بلايستيشن
=اكيد يمان بعرف تعالي نلعب دا انا هقطعك
_هنشوف يختي هنشوف
after 5 minutes
=ويلا وهوبا هوبا التاااالت الجون التالت هوب هوب الله عليك يحبيب والديك
قام طفي البلايستيشن
_كفايه لعب كدا
=قول انك مقموص عشان خسرتك
_مش بتقمص انا
واحنا بنتكلم الباب خبط قام يفتح وانا روحت حطيت الاسدال وروحت وراه لقيت واحده بتكلم وبتتمايع كدا عليه
=مين دي يمحمد
:هاي انا جارتكو مدام ماجي
=اه اهلا
ومسكت ايدها ضغط عليها وانا ببص ليها بغل ومحمد كان عايز يضحك الخنزير
=تشرفنا يمدام ماجي
:انا الي اتشرفت يمدام ملك عموما انا في الشقه الي قصادكو عشان لو احتجتو اي حاجه
وضحكت بمرقعه
=مش بنعوز يختي
وطرخ قففلت الباب في وشها وهنا محمد انفجر ضحك
_انت غيرانه يبيضه يختي
=مش بغير
_يخلاثي عليكي وانت غيرانه كدا
=قولنا مش متزفته
وحاولت اغير الموضوع
=صحابك هيجو امتي
_كمان نصايه
=طيب انا هروح اصحي المهزءه عشان تيجي
_طيب
روحت اتصل برغد بس مكنتش بترد وفضلت ارن لحد ما ردت بس مكنش صوتها
=انت مينواي جاب فون رغد معاك
(هي اسمها رغد
=انت هتهزر انت مين
(بصي صحبتك في عربيه خبطتها ونقلناها مستشفي ****
الفون وقع من ايدي وبدات اعيط وو...
 
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
 
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' ملكني'' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات