القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي

 

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي 

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي 

: الله الله بقا اجي من السفر وبالصدفه اعرف انك اتجوزت عليا يا استاذ صهيب 

روز بصدمه: ننعم في حاجه........ ده جوزي انا صهيب جوزي انا

البنت غمزت لصهيب 


صهيب بتمثيل....... اسيا انا اسيا انتي فاهمه غلط دي دي

روز بصتله والدموع في عيونها...... انا اي هاا اهي اهي لا ده جوزي انا بس انتي كذابه صهيب عمره ما يعمل فيا كده ويخد'عني اهي اهي اكيد في حاجة غلط رد رد عليا يا صهيب انا اي 


صهيب بضحك وحب....... انتي روحي وقلبي وعمري وحبي الاول والاخير وبنتي وكل حاجه ليا وحضنها وطلعها من حضنه ومسح دموعها برقه روز لسا هتتكلم قاطعتها البنت وهي بتقول..... الله الله بقا صهيب البارد الدبش بيقول كلام رمانسي لا لا مش مصدقه حد يقر'صني 

صهيب بغيظ....... لسانك يا لمضه

البت قرب من روز وقال بحب...... احم محسونك اسيا اخت الاستاذ 

روز ببراءه....... يعني انتي مش مراته وبعدين لي عملتي كده انا قلبي كان هيقف و 

صهيب بسرعه...... بعيد الشر عنك يروحي 

روز بغضب مزيف...... لا ابعد حرام عليك بجد خضتني جامد 

صهيب بضحك...... كله من اسيا انا ماليش دعوه 

اسيا بضحك مماثل...... انا مالي يا لمبي بس مراتك مزه اوي يا صهيب يا خويا

صهيب رفع حاجبه باستنكار وقال بغيره........ عارف يالمضه

اسيا بضحك...... انا اكبر منك على فكره ماشي احترمني صهيب بغرور.... انا مافيش حد اكبر مني كل زي بعضه عندي 

اسيا بضحك....... مغرور وبعدين سلمت على الباقي 

 اسيا بمرح........ استسمحكم بس آخد المزه ندردش مع بعض شويه واخدتها معاها ومشيت 

في الجهه الاخري 


عند ملك 

في نفسها يلهوي ده طلع الظبوطه الي ضربته بالالم يلهوي عليا

زيدان ابتسم بخبث وقال........ اهلا اهلا يا دكتوره نورتي بس سؤال هو احنا اتقتابلنا قبل كده 

ملك بخوف وفي نفسها...... الحمدلله مش فاكرني بس بس ابتسامته دي مخوفاني اوي ياربي يارب خليك معايا وعدي الايام دي على خير 

زيدان بخبث....... دكتوره ملك انتي معايا 

ملك بتوتر...... ااا ايوه مع حضرتك

زيدان قام وقف وراح ناحيتها...... متأكده

ملك بقلق....... ااايوه

 زيدان بخبث......... طب لو قولتلك ان فاكرك وكويس اوي كمان يا ملك مش انتي البت الي خاطبها كان بيخو'نها وبعدين سابها عشان صحبتها  

ملك عيونها دمعت وقال بحزن....... لو سمحت انا قافلت الصفحه دي بعدئذنك متفتحوهوش تاني 

 زيدان بمكر...... اممممم لي بس ما احنا بندردش مع بعض اهو الا قوليلي يا ملوكه هو سابك لي بس بجد ما لوش حقك والقي عليها نظره جر'يئه...... يوكنشي اخد الي عاوزه منك و ا

ملك اسكتته وهي بتضر'به بالا'لم بعزم قوتها وقالت بغضب..... اسكت انا اشرف من الشرف ولسا راحه تمشي برا الاوضه فجأه


في مكان تاني خالص 

الحق يباشا 

في اي تاني يز'فت انت واخبارك الهبا'ب

ساهر الزيناتي

ماله 

طلع طلع يباشا مصور كل الاجتماعات وواداهم للحكومه 

ايه عرفت الكلام ده مين 

من الناس الي معانا في الحكومه

اها يا ساهر ال****** وربنا مهرحمك  

طب هنعمل اي الوقتي يباشا

احجز اول طياره بسرعه برا مصر 

حاضر يباشا

وربنا ماهرحمكم كلكم اما الدنيا بس تهدي والعين تتشال من عليا بس لازم احط التاتش بتاعي قبل ما اسافر هههه استنا مفاجأتي ياصهيب يا مغربي ههه


في الجهه الاخري عند روز 

اتعرفت على اسيا وبقوا اصحاب 

وبعدين نزلوا تحت كلهم كانوا قاعدين في الجنينه روز وهي رايحه رجعلها فلتت واتكعبلت في الكرسي وفجأه وقعدت في البسين وهي مش بتعرف تعوم....... صهييييب



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية







reaction:

تعليقات