القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ميرا ابو الخير

بيلمس شعرها وبيشمه حست انها عارفه الريحه دي ومقروفه منها شالت الفكرة دي بيفك التيشرت بتاعها وبيقل"عها و هي متجوابة معها بينزل ايده ويح"سس علي جس"مها بجراءة..
ريناد بخفوت: ا انت مين. 
النور جاه فرحت وحضنته: رحيم. 
رحيم بحب: اي الصوت يلي كان برا دا. 
ريناد: معرفش سمعت خبط في البلكونه بحسب انت كويس انها مقفولة. 
رحيم استغرب: خلاص ارتاحي انتي دلوقتي وانا هروح اعمل حاجه. 
ريناد بابتسامة: اوك. 
خرج لاقي دعاء وقفه شايطه اوي وعليها علامات الغضب عشان سابها وراح لريناد. 
فلااااش بااااكككككك. 
دعاء حضنت رحيم سمع صوت في اوضة ريناد ولاقي النور قطع عندها ساب دعاء وراح ليها بسرعه. 
لاقها وقفه خايفه حب يطمنها. 
بااااااكككككك. 
دعاء بغضب: روحت لها بردو. 
رحيم في دماغه حاجه: اه لي. 
دعاء بغضب: وانا. 
رحيم راح حضنها: انتي صاحبة عمري. 
دعاء بخبث: طب انت عارف اتجوزنا لي. 
رحيم باقتضاب: ايوا عارف متخافيش. 
دعاء: طيب مش هخاف بس عايزة نقضي ليلة سوء. 
رحيم برفع حاجب: تمم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~.
حمزة بصدمه: ا ازي. 
رقيه وقع منها اختبار الحمل: ا انت بتقول ايه. 
حمزة قعد علي طرف السرير: م مش معقول. 
رقيه عينها دمعت: ح حمزة والله مش خونتك انا... 
حمزة حط ايده علي بوقها وحضنها: عارف هنروح للدكتور انا واثق فيكي. 
رقيه هديت في حضنه: انا بحبك اوي. 
حمزة بحب: وانا بعشقك. 
شالها ورايح ناحية السرير: لا يا حمزة مينفعش. 
حمزة باقتضاب: لي انشاء الله. 
رقيه بكسوف: مينفعش في اول تلت شهور احم غلط. 
حمزة بضحكة رجولية: ههههه بجاااد اممم لا مانا مش قادر. 
رقيه ضحكت: لا 😂. 
حمزة بزعل طفولي: لما تكون نفسك في حاجه مسكرة وامك مناعك عنها تعمل اي. 
رقيه بتفكير: حلين اسرق من وراها واكل. 
حمزة بمكر: هو دا تعالي هقولك. 
(عيب نسبهم مع بعض) . 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
حمدان بيفكر هيعمل ايه مع معتز دا شيطا"ن. 
ام رقيه: بتفكر في ايه عاد. 
حمدان: في معتز معرفش جمتا بجا اكده. 
ام رقيه: يلي انا خبراه انه جوز ريناد جوي كتير و بيجولوا عليه ذكي. 
حمدان: المشكلة انه خابر وهادي. 
ام رقيه: اكيد في راسه حاجه. 
حمدان بتفكير: جايز السكوت جبل العاصفه. 
ام رقيه: ربنا يسترها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~.
تاني يوم رحيم و عز مستنين اختيار ريناد وقاعدين دعاء اعده مبتسمه بخبث. 
حمزة اخد رقيه و راح لعند دكتور. 

ريناد نازلة وعيونها علي رحيم و عز بيبص عليها. 
ريناد بهدؤء: اخترت. 
رحيم ابتسم بهدؤء: طيب عز برا مش محتاج. 
ريناد متداخله: ومين قال انه اختارتك يا رحيم. 
رحيم بصدمه: ايه. 
عز بابتسامة: اجيب الماذؤن. 
ريناد بصت لعز: ومين قالك انه اختارتك ياعز. 
الكل مصدوم 😳. 
ريناد قعدت بهدؤء: انا مش عاوزه حد منكم عايزة اكون لوحدي حرة من غير حد. 
رحيم: ريناد انا... 
ريناد مقاطعه: سابني اكمل كلامي. 
رحيم سكت وعز مش فاهم حاجه. 
ريناد بحزن: انا عارفه اني ظلمتك يا رحيم بس انت كمان جرحتني انا شوفت كتير واظن كده كفايه عليا. 
رحيم بهدؤء: عايزة ايه. 
ريناد: عايزة اسافر من هنا عايزة اعيش براحه البال شويه . 
رحيم راح ليها: اديني فرصه. 
ريناد وقفت وراحت لعز: علي فكرة انت تستاهل بنت احسن مني بكتير. 
عز بحب: انا بحبك انتي انا ربيتك علي ايدي انتي حتة مني. 
رحيم بغيرة؛ مخلاص يا حنين. 
ريناد ابتسمت: وانت كمان غالي عندي. 
رحيم كور ايده بغضب: ياريت نتلم شويه. 
ريناد جت في بالها خطه: هنعيش كلنا مع بعض و عز ورحيم انتو كل واحد معاه اسبوعين يخليني اختاره هو. 
عز بعدم فهم: مش فاهم. 
ريناد: يعني اسبوعين تثبتوا حبكم ويلي هينجح فيكم هختاره. 
رحيم بخبث: متاكدة انك مش بتحبيني. 
ريناد بتهرب: موافقين. 
عز ابتسم: موافقين.
رحيم سابهم وطلع اوضة التدريبات بتاعته وفضل يضر*ب ويلعب بوكس يطلع غضبه. 
ريناد ابتسمت: ولسه ياسي رحيم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~««««~~~»»» 
حمزة وصلوا عند الدكتور. 
الدكتور عمل التحاليل ورقيه طلعت حامل. 
حمزة للدكتور: ونتيحتي ايه. 
الدكتور: ايجابيه. 
حمزة بصدمه: يعني ايه. 
الدكتور......... 
حمزة وقع من ايده التحاليل. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~««««~~~. 
طلعت لاقت الجنينه مليانه ورد ورحيم مشغل اغنيه حبيبي وانا جنبك خدني في حضنك دوبني حنين وغرام.. 
ريناد بصدمه: اي دا. 
رحيم بحب كان لابس بدلة سودة حلوة اوي وشكله كان شيك. 
طلع فستان حلو جدا: اطلعي البسيه. 
ريناد اخدته منه وهي ساكته وطلعت لابسته ولافت شعرها لفوق كان شكلها حورية. 
رحيم شافها ابتسم راح مسك ايديها خدها يرقصوا سلو باصص في عينها وهي ساكته: ساكته لي. 
ريناد بهدؤء: اتجوزت دعاء لي. 
رحيم: كان لازم اتجوزها انتي مش فاهمه حاجه. 
ريناد باستغراب: مش فاهمه ليه. 
رحيم حط را*سها علي كتفه: متشغليش بالك. 
عين عز كانت عليهم بغل وكر"ه. 
دعاء كانت وقفه في الشباك بغيظ: تمم اوي كده. 
خلصوا الرقص و وصلها اوضتها: احم مش عايزة حاجة. 
ربناد بإبتسامة: شكرا. 
رحيم سابها وداخل الاوضه يلي جنبها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~////»»»»»»»»» ٠
دعاء بزعيق: اتصرررف دي بتاخده شويه شويه اعمل ايه. 
علي: هو عندك انا مقدرتش ادخل اكيد في حاجه لازم نفرقهم عن بعض. 
دعاء: يوووه انا زهقت منها بقا اتصرف. 
علي بمكر: لاقتها. 
دعاء بعدم فهم: هي اي. 
علي *********. 
دعاء: موافقه وانا هنفذ. 
علي بخبث: اوك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~«»»» ~~. 
دعاء داخلت اوضه رحيم ومعها عصير. 
دعاء بدلع: خد عصيرك المفضل. 
رحيم بهدؤء: هاتي. 
اخد منها العصير وشربه دعاء ابتسمت بخبث. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
بتصحا من النوم بتلاقي نفسها علي سرير في نص البحر. 
......: اتمنى تكون المفاجأة عاجبتك. 
رينلد شهقت وصوتت: لاااااا.. 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم"اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات