القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي 

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي 


صهيب طلع لقا روز نايمه على السرير لسا هيقرب منها بس عرف انها صاحيه بس بتمثل النوم ابتسم بخبث
طلع فونه ودار ضهره 
_الو ايوه يحبيبتي النهارده ت مكملش الجمله ولقى الفون على الارض م'تكسر مليون حته.
 صهيب بغضب مصطنع........ اي الي عملتيه ده انتي قده 
روز بغيره...... ايوه قده ونص يا صهيب 
صهيب بخبث وسخريه........ اي ده صهيب كده اومال ابيه اي دي وبعدين انتي مش قد كلامك يا قطه قال قده ونص قال 

روز بغضب...... صهيييب انت رايح فين 
صهيب بخبث...... خارج وبعدين انتي مالك اصلا
روز بصوت عااالي......... ليااا انا مراااتك ماااشي وبعدين انت كنت بتكلم مين على الفون 
صهيب بسخريه..... الوقتي مراتك اومال اي الي كل شويه على ورق على ورق دي هو فعلا طالما على ورق يبقى ملكيش الحق تعرفي انا رايح فين ومتدخليش فيه ولسا رايح يمشي 
روز مسكت ايده جامد......... صهيب انا مستحيل اسيبك تخرج اي عاااوز تروح لها هاااا
صهيب بخبث....... ايوه عايز اورحلها على الاقل بتسمع كلمتي مش عنيده زيك وشد ايده ومشا
روز بدموع قعدت على السرير وخبت وشها بايدها........ صهيب مش تسيبني انا بحبك انت اماني انا بحبك اوي مش تسيبني زيهم فجأه وحست بايد على شعرها رفعت وشها بفرحه..... صهيب
صهيب بحنان........ ايوه صهيب
كنت عارفه انك مش هتسيبني اهي اهي مين دي يصهيب الي منت بتكلمها
صهيب بضحك...... ياهبله ماكنش في حد انا بس كنت بشوف رد فعلك 
روز بغضب طفولي....... يا بارد وضربته ضربه خفيفه على صدره
صهيب بخبث...... آه 
روز بخوف....... اي مالك وجعتك اوي
صهيب بتمثيل..... جدا وحط ايدها مكان الضربه وقال: كده خفت خالص 
روز بغيظ........ يابارد خضتني عليك
صهيب بخبث....... سلمتك من الخضه يقلبي بقولك اي ما تيجي اقولك كلمه سر 😂 وغمز
روز بخجل........ لا ابعد 
 صهيب بعبث: ابعد اي بس تعالي (وغاصوا في بحور عشقهم)

في الجهه الاخري 
بقلمي بسمله بدوي 

 الام: يا ملك اخلصي اتأخرتي على الشغل
ملك: يااماما خلاص اهو خلصت 
 الام: بسم الله ماشاء الله يا حبيبتي قمر 14 
 ملك: حبيبيتي يا مامتي هامشي انا بقا بسرعه عشان اتأخرت 
 اللم بستغراب...... اي ده اومال فين مي مش مفروض تكون معاكي في يوم زي ده غربيه ده انتو اكتر من اخوات مش اصحاب بس
مي في نفسها...... اومال لو عرفتني الي عملته فيا ياماما هه اخوات ههه اهي اخدت خطيبي مني هه الحمدلله اني مش قولتلك انتي مش ناقصه تعب 
ملك مااالك روحتي فين 
احم انا معاكي ياماما اهو معلش سرحت شويه احم تلاقيها مشغوله شويه يماما هامشي انا بقا
مع السلامه يا بنتي ربنا يوقفلك ولاد الحلال ويجعلك في كل خطوه سلامه يا بنت بطني 
نزلت ركبت تاكسي للمستشفي الجديده 
دخلت وهي مبهوره بشكل المستشفي الكبيره 
راحت للاستقبال...... احم لو سمحتي انا الدكتوره ملك عبد الرحمن فين مكتب المدير 
تمام يا دكتوره اركبي الاسانسير للدور ال10 اول اوضه على ايدك اليمين 
_تمام شكرا وطلعت على السلالم عشان بتخاف من الاسانسير 
طلعت وهي بتنهج من تعب السلالم وخبطت على الباب 
سمعت صوت رجولي مميز...... اتفضل 
_احم حضرتك انا الدكتوره ملك عبد الرحمن و
رفع وشه من الاوراق الي قدامه 
 زيدان بصدمه..... انتي
_انت
ملك في نفسها..... يلهوي ده طلع الظبوطه الي ضربته بالالم يلهوي عليا و....

عند روز صحيت من النوم على لمساتك صهيب الحنونه على وشها
صهيب بحب...... صباح الفل والياسمين على ورده حياتي
روز بخجل..... صباح النور يا حبيبي
صهيب بمشاكسه......... اي القمر ده اول مره اشوف القمر بيطلع الصبح كده 
روز بكسوف...... صهيب بقا الله
صهيب لسا هيتكلم قاطعه الفون الي مش مبطل رن 
روز: رد على الفون ليكون حاجه مهمه
صهيب: لا
روز: رد بس 
صهيب بغيظ......... مين الغلس الي بيرن ده ورد وقال بعصبيه ايه مش قولت مش عايز مكالمات 
_***********
 صهيب بشر....... نهار ابوكم اسود بتقول اي.

يتبع الفصل الخامس والعشرون اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات