القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة ابو الخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة ابو الخير

رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة ابو الخير

بص لشفايفها ولافها ليه هي استغلت الفرصة وسحبت القناع بسرعة وقع من ايديها من صدمتها: ه هو ا انت.

.......: مكنتش اعرف اني حلو كده. 

ريناد بصدمه: ا ازاي. 

.......: سبق وقولت انك بتاعتي وملكي ومحدش يقدر ياخدك مني.

ريناد بتزقه: انت ايه يا اخي مبتحسش عايز اي تاني. 

عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

رحيم ببرود: خلصتي. 

ريناد بتضر"به في صدره: سابني في حالي بقا. 

رحيم شدها لحضنه: شششش. 

ريناد بصويت: لا ابعد عني مش عايزك ااه لااا. 

رحيم شدها جامد وكتم نفسه في ر"قبتها شوية وهديت. 

(الفديو موجود تحت) 

رحيم بهدؤء: هديتي. 

ريناد باستغراب: طلقني يا رحيم. 

رحيم مسك ايده بغضب و بيجز علي سنانه: بقول هديتي. 

ريناد بخوف: احم اه. 

رحيم شالها وخرجها الجنينه: بصي كده علي حرفك. 

ريناد ابتسمت بالم: لي اشترتني وازاي عرفت و... 

رحيم بهدؤء: بعدين هقولك كل حاجه. 

ريناد اعدت علي المرجحه راح وراها وجاب وردة حمرة وحطها في شعرها والهواء بيطيره: شكلك كده احلى. 

ريناد مش اتكلمت بصت قدمها رحيم رفع وشها ليه: زعلانه. 

ريناد دموعها نازلة: دا سؤال غبي زي صحبه. 

رحيم برفع حاجب: غبي بقا كده. 

ريناد بضحكه: ايوه كده 😂. 

رحيم شالها: طب تعالي بقا. 

ريناد بتصوت وبتضحك: علي فين نزلني. 

رحيم طشششش وقعها في البسين وهو حاضنها نزلوا سوء. 

ريناد بتمسح وشها: لا يا رحيم مش بعرف اعوم طلعني. 

رحيم بضحك: مش انا غبي تعالي بقا. 

فضلوا يضحكوا ونسيوا كل حاجه حولين منهم. 

رحيم بحب: بحبك ❤ يا روح رحيم. 

ريناد بابتسامة: وانا بحبك ❤. 

حضنها و خدها وطلعوا اوضتهم. 

سكتت شهرذاد عن الكلام الغير مبا"ح. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

في المساء . 

رحيم فرحان وريناد كمان . 

بتحضر الاكل ليهم راح حض'نها من ضهرها وبا*س ر"قبتها بكل عشق وشم شعرها بتوهان: حبيبي بيعمل ايه. 

ريناد بابتسامة: بعمل بسبوسة. 

رحيم بضحكه رجو"لية: ب ايه 😂 طب ماتشتريها اوفر حر"م عليكي قلبتي المطبخ يا شيخه. 

ريناد بزعل طفولي: لا بحب اعملها. 

رحيم شالها وحطها علي الطربيزه في المطبخ: خلاص هعملها انا اي رايك. 

ريناد بفرحه: هاااااه يلا. 

عملها وخرجوا ياكلوا صوت جاه من وراهم. 

: وياترا مليش في الحب جانب. 

رحيم: دعاء . 

دعاء: الله بسبوسة من يلي بحبها يا بيبي. 

رحيم بابتسامة: نورتي. 

دعاء راحت حضنته: وحشتيني يا بيبي. 

ريناد بغيره: رحيمممم. 

رحيم ابتسم: اتاخرتي لي. 

دعاء بغيظ لريناد: معلش قولت اسيبك شوية معها هطلع ارتاح يا روحي. 

رحيم: براحتك. 

ريناد سابتهم ومشيت خرجت الجنينه قبلت حمزة ورعد و رقيه داخلين. 

حمزة: عامله ايه. 

رقيه راحت سلمت عليها: انا رقيه مرات حمزة. 

ريناد: الحمد لله وبصت لرقيه عارفكي يا قمر. 

رحيم خرج ورا ريناد لاقي حمزة ورعد: جايين لي. 

حمزة راح يسلم عليه طخخخخ بوكس وقعه الارض. 

الكل 😳😳😳. 

حمزة قام بغضب رده ليه: انت غبي. 

رحيم وقف ومسكه من قميصه: لا ولسه. 

رقيه و ريناد خايفين. 

رحيم و حمزة بيضر*بوا بعض غضب من سنين جواهم الاتنين. 

ريناد بخوف: رحيم كفايه دا اخوك. 

رقيه: يا حمزة لااا. 

رعد: سبوهم جواهم كتير جاه الوقت يطلعوه. 

رحيم: لي دل انا اخوك يا غبي. 

حمزة: كنت زبا*لة كر*هي عماني ليك وانت السبب. 

رحيم ضر*به بوكس: خايف عليك اضحي بحيا*تي عشانك . 

حمزة رده ليه: كنت تفهمني مش تسبني اضيع. 

رحيم شده لحضنه: عشان بحبك انت سندي افهم. 

حمزة بدموع حضنه اكتر: انت اغلي حاجه عندي سامحني. 

رحيم مسح دموعه: مزعلتش منك. 

ريناد ورقيه فرحوا ورعد ابتسم: كده خلصانه يا جدعان عشان البت كوثر وحشاني. 

رحيم بضحك: اومال هي فين. 

رعد بيمسح قفاه: اللهم اجعل سيرتنا خفيفه. 

الكل ضحك وريناد بصت لرحيم بزعل. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~. 

دعاء بغضب وهي شايفهم كده: اعمل ايه دلوقتي ملم'سنيش حتي. 

......: اجذبيه ليكي. 

دعاء بغل: يووه اعمل اي يعني. 

.......: اتد"لعي عليه وقعيه في حبك. 

دعاء جت ليها فكرة: عندي فكرة. 

.....: نفذيها. 

~~~~~~~~. 

سابت الفون و نازلة علي السلم عملت نفسها وقعت صوتت: رحيمممممم. 

رحيم جري عليها وقاموا مفزوعين. 

رحيم بخوف: انتي كويسه. 

دعاء بدموع تمثيل: ر رجلي بتوجعني. 

رحيم شالها وطلع بيها اوضتها وطلب الدكتور. 

ريناد شايطه ورقيه قالت: اهدي مش كده. 

ريناد بغيره: ما يطلقها ويخلص. 

رقيه بضحك: بتحبيه. 

ريناد: اوي. 

رقيه: خلاص يبقا تهدي مصدقنا الامور هديت شوية ويلي عرفته انه دعاء صاحبه رحيم من زمان وليها معزة عنده عشان كده بيخاف عليها. 

ريناد باقتضاب: تمم. 

طلعت تشوفهم بيعملوا ايه. 

دعاء بدلع: شوفت بتوجعني ازاي. 

رحيم: خلاص استحملي الدكتور جاي. 

دعاء لاقت ريناد جايه من الشباك شدت رحيم من قميصه وبا*سته. 

ريناد 😳😳. 

رحيم انصدم وبعدها: اي دا. 

دعاء بخبث: مش انت جوزي وبعدين هتطلق ريناد امتي. 

رحيم: مش دلوقتي لما اخد حقي. 

دعاء ابتسمت بخبث: طيب اتسلى شوية اي رايك نقضي ليلة حلوة. 

رحيم ابتسم: النهارده هيبقا يومك وغمز ليها. 

ريناد شهقت لما سمعته قال كده وجريت علي اوضتها خبطت في الدكتور: اسفه اسفه. 

الدكتور: لا ولايهمك. 

الدكتور داخل وكشف علي دعاء وكتب علاج وخرج كان مبتسم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~««««~~~~~. 

معتز بصدمه: بتقول مين. 

الحارس: رحيم بيه. 

معتز كسر الفون: لييي هو يلي اشترها. 

الحارس: ايوا يا بيه ومعه دلوقتي في الفيلة. 

معتز بغضب: تمم اوي كده هو يلي بدء. 

صوت من وراه: مش قولتلك هو هيحميها. 

معتز: عايز اي انت كمان. 

حمدان: عايزك تبعد عنهم. 

معتز: لا واعلي ما في خيلك اركبه. 

حمدان: هتستفاد ايه من كل ده. 

معتز بخبث: كتير اوي. 

حمدان: ابنك هيقف في وشك ووريني بقا هتعمل ايه. 

معتز بمكر: ابني وبعت يلي هيبعده عنها. 

حمدان: قصدك ايه. 

معتز ببرود: دعاء. 

حمدان: دعاء مين. 

معتز: دي الحية يلي هتفرق بينهم. 

حمدان بصدمه: بمعني اي. 

معتز ابتسم بشر: هتشوف يا صحبي يا بتاع هيحميها بعد يلي هيحصل هو يلي هقت*لها بايده. 

حمدان بصدمه: ايهه 😳😳. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~

وصل للفيلة. 

عز نزل من عربيته بشموخ ودخل رحيم اضايق لما شافه. 

في لحظه نزول ريناد. 

عز ابتسم: وحشتوني الفترة دي. 

رحيم بغضب لسه هيتكلم قاطعته: وانت اكتر. 

رحيم 😳. 

رحيم بغضب: ريناددد. 

ريناد ببرود: نعم.

رحيم بغضب: برا يا عز مشفش وشك تاني. 

عز باستفزاز: تؤ. 

رحيم بغضب: تمم كده ريناد خرجيه برا. 

ريناد: مينفعش. 

رحيم انصدم من ردود افعالها: يعني ايه. 

ريناد وقفت في النص و عز و رحيم استغربوا: يلي سمعته. 

رحيم كور ايده بغضب: يانا يا هو اختاري بينا. 

ريناد بصت علي عز وبعدين علي رحيم ولسه هتنطق. 

الدكتور داخل ومعه اهله وقال في نفس اللحظه: انا جاي طالب ايد الانسه ريناد. 

رقيه كان هيغمي عليها وحمزة مصدوم 😳 ودعاء بتتفرج مش فاهمه حاجه. 

رحيم بغضب: ....... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم"اضغط على اسم الرواية





reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق