القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء أحمد

 رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء أحمد 

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء أحمد 

Part 12
لم تكن من ضمن توقعاتي في الحياه ولكنك دخلت بها إجباريا وليس اختياري وجعلتني أقع في حبك ولكن خزلتني 💔
💞💞💞💞💞💞💞💞

جبل لقى زينه اغ"مي عليها قعد جانبها وقلبه وجعه حاسس بحاجه أقوى بكتير من الخيا"نه حاسس ان قلبه عايز يخرج ويصر"خ يعيط يكس"ر كل حاجه حواليه

جبل بدموع. ليه ليه عملتي كدا يا زينه انا قلبي حبك ليههههه
بس هحسبك يا زينه هخليكي تندمي على خين"تك ليا

وخرج وسابها

نور بدموع. احنا لازم نساعد زينه يا ماما جبل هيق"تلها انتي عارفه جبل عصبي اد ايه

هدى. عندك حق يا بنتي والله انا مش فاهمه اصلا في ايه بوصي اول ما اخوكي يمشي روحي لزينه وافهمي منها في ايه

نور. حاضر يا ماما

في اوضه نهي
نهى بغ"ل. ايوه يا روحي انا فرحانه فيها اوي دلوقتي يخل"ص عليها ونخلص منه ومنها

مراد بكره. ياله عشان يبقى يشلفطلي وشي

نهى. عشان تبقى تطلب ايد مراته يا روحي

مراد. ميبقاش قلبك اسود انتي اللي في قلبي

...
في اوضه زينه
زينه لنفسها. ليه يا جبل نزعت اي مشاعر ليك جوايا عمري ما هسامحك عمري ماهدخلك حياتي انت كسرتني

نور فتحت الباب لقيت زينه مر"ميه على الأرض وفستانها متقط"ع من الضر"ب
نور بعياط وهي بتجري على زينه. عمل فيك ايه يا زينه

زينه. اخوكي قت"ل كل حاجه حلوه جوايا انا بكر"هه يا نور عمري ما هسامحه

نور. زينه لازم تهربي جبل لو رجع هيكمل عليك

زينه. انا بريئه يا نور والله كل دا كدب صدقيني

نور. انا متأكده ان في حاجه غلط بس انا اصلا مش فاهمه في ايه

زينه حكيتلها كل حاجه من لحظه دخولها الاوضه لجبل لحد اللحظه اللي هما فيها

نور. ازاي والدكتوره دي ازاي تقول كدا

زينه. والله كدب يا نور

نور. انا مصداقكي يا نور بس لازم نعرف مين اللي حط اخت"بار الحمل في اوضتك وكمان الفيديو دا مين وصله لجبل

زينه. انا عايزه امشي من هنا يا نور ارجوك ساعديني

نور. عارفه انا شكه في مين
زينه. نهى
نور. صح بس لازم يكون عندنا دليل قوي

زينه. انا مبقاش يهمني يا نور انا عايزه امشي ولو حتى اكتشفت براتي عمري ما هسامح جبل

نور. زينه هي مش ساره صحبتك منقبه

زينه. ايوه
نور. حافظه نمرتها
زينه. ايوه بس ليه
نور. جبل منع خروجك من القصر بس اللي هتخرج هي ساره مش انتي
زينه. اصدك ايه
نور. لازم اكلم ساره الاول
وفتحت موبيلها وكتبت رقمها

نور. الوا انسه ساره
ساره. ايوه انا مين معايا
نور. انا نور اخت جبل جواز زينه صحبتك
ساره. ازايك يا نور وفين البت زينه بحاول اكلمها تليفونها مقفول

نور. ساره انتي منقبه صح
ساره باستغراب. ايوه
نور. عندك صحاب منقبين
ساره. ايوه اربعه
نور. ممكن تيجوا الثريا دلوقتي وهفهمك كل حاجه لما توصلي بس هاتي معاكي نقاب زياده

ساره. ماشي انا هتصل على البنات واجي بس هي زينه مالها

نور. لما تيجي هتفهمي ممع السلامه

ساره. مع السلامه
ياترى في ايه يا زينه
...............
بعد ساعه وصلت ساره وتلاته من صحبتها قصر العزايزي

ساره. نور في ايه زينه فين
نور. تعالي معايا يا ساره معاكي النقاب
ساره. ايوه

ساره اول ما شافت زينه وشها اصفر وبقيت هتعيط
ساره. زينه ايه اللي حصل عملك ايه

زينه بابتسامه حزينه. عمل كل حاجه تخليني اكر"هه

نور. زينه هتقدري تقفي وتمشي 
زينه. ايوه
نور. النقاب فين يا ساره
ساره. اهوه
نور. زينه البسي بسرعه وانتي هتخرجي مع البنات وساره هتفضل معايا عشان اكيد هيعدوا البنات اللي خرجت

زينه قامت بصعوبه ودخلت لابست النقاب وعبايه سوداء مطرزه بالذهبي
نور. انتي كدا جاهزه هتمشي مع البنات وساره هتفضل معايا وربنا يعاني على جبل من اللي هيعمله فيا

زينه. انا اسفه يا نور
نور. متخافيش عليا على الأقل انا اخته مش هياذيني المهم انتي هتروحي فين لو رجعتي قصر الزهراوي ممكن يجي يطر"بها على دماغكم

زينه. لازم ابعد عن الصعيد

نور. متخافيش وانا هكلم مالك ابن عمك وافهمه

زينه. ربنا يستر

زينه نزلت وخرجت مع البنات وهم نفسهم ملاحظوش حاجه غريبه

زينه خرجت من قصر العزايزي وبتحمد ربنا لأنها شافت جبل داخل بعربيته القصر بصتله لآخر مره بحزن وج"ع كسر"ه جايز اشتيا"ق حاجات كتير متلغبط

زينه ودعت البنات ومشيت في طريقها ولأنها رفعت النقاب في حد تاني شافها

قدام قصر العزايزي
تقف سياره تنتظر بفروغ الصبر خروج زينه لأن المهله اللي أسد الرشيدي قال عليها مفضلش فيها غير يوم واحد

شخص. اهي هي دي البنت
شخص٢. اخير خرجت لازم تتخط"ف حالا

شخص٢. وراها
بعد شويه
حد شد ايد زينه وهي لسه هتصر" خ كتم نفسها و حطلها مخد"ر

شخص في الفون. أسد بيه البنت معانا يومين بالكتير وتوصل المانيا

أسد بش"ر. تنور
عدك التنازلي ابتدا يا بنت الزهراوي

هنا بدايه مختلفه لحياه زينه
ياترى جبل هيعمل ايه لنور
ويأتي هيقدر يوصل ليها قبل ما يسافروها المانيا

وياتري أسد عايز منها ايه
وياتري ايه اللي جاي في حكايه
جحيم عشق صعيدي


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم عشق صعيدي "اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات