القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا ابو الخير

رحيم ببرود وبخبث شديد: هتر*قصي لي وانتي عا*رينه ودول هر*بيكي بيهم.... بس مع التفكير عا"ر*ينه. 
ريناد بصدمه: ايييه 😳😳😳
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
رحيم ببرود وحط رجل علي رجل: يلا اقل"عي. 
ريناد بغضب: انسى. 
رحيم شغل اغنيه عايم في بحر الغد"ر: تحبي تقل"عي ولا اقوم انا اقل*علك خالص. 
ريناد شافت الباب مفتوح ابتسمت بمكر: اؤمرك. 
لسه هتجري قام مسكها بسرعه وشدها ليه اتخبط في صد*ره وانفاسه السا*خنه. 
ريناد بدءت تخاف: س سابني. 
رحيم بيشم رايحه شعرها: هسيبك بس مش دلوقتي. 
ريناد عينها دمعت: امتي. 
رحيم بص علي شفا*يفها: علي مو"تك او مو*تي. 
ريناد بصدمه زقته ولاقت س"كينه جريت عليها وحططها علي ر"قبتها: يبقا مو*تي دلوقتى. 
رحيم ببرود: وريني حتي مو"تك ملكي. 
ريناد برعشه رمت الس*كينه: لي بتعمل معايا كده. 
رحيم ببرود قا*تل: عشان صن*ف واحد خا*ين ودلوقتي هعلمك الاد*ب وازاي تمدي ايدك دي علي رحيم. 
جاب الكر*باج وطخخخخخ: اااااااه لااااااا والنبي خلااص ابوس ايدك. 
ريناد بصت بدموع و زاد جما"لها في عينه  
وبحركة لا ارادية قرب منها وق"بلتها على شفا"يفها الوردية 
رحيم حط ايده على شفا*يفه وقال: انتي ملكي وبس. 
قر*ب منها بإبتسامة وقال: بو*ستك ليا ليها طعم تاني. 
ااتكسفت ورجعت لورا وهو سرح فيها وفاق علي كلمة حب طفولتك 
رحيم ببرود وبيشاور عليها: دا بعد كده عشان ار*بيكي من الاول. 
سابها وطلع من الاوضه قعدت علي الارض تعيط شافت البلكونه مفتوحه طلعت تجري عليها وخرجت منها وجريت . 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
معتز بصدمة: الصور دي غلط. 
احدهم: لا يا باشا صح وتقدر تسال اميرة هانم. 
اميرة كانت وقفه مبسوطه بخبث: انتو مالكو جوزي يلا امشوا من هنا. 
احدهم: يعني رجعتوا لبعض. 
اميرة بخبث: ايوا يلا اتفضلوا بقا. 
معتز ساكت والصحافه عاملة تسال قطع سؤالهم صوت. 
.......: كل كلمة غلط والصور دي مفبركه. 
الكل بص ناحيه الصوت: رحيم. 
رحيم بشموخ وبص علي اميرة بصه خوفها اتوترت وبلعت ريقها: اولا انا واميرة انفصالنا ثانيا مراتي موجوده في بيتي وقريب اوي هيبقا في خبر مفرح وهجيل منها ولي العهد. 
الكل انصدم: يعني مش حقيقي. 
اميرة حست انه كل حاجه هتتد*مر: ها لا حقيقي وحصل.... 
رحيم بص ليها اسكتها: تقدروا تتفضلوا. 
مشيوا وهي طلعت تجري علي فوق. 
رعد: هي يلي بعتت كل الصور. 
رحيم بغضب: طبعا عارف هتعمل ايه. 
رعد: ايوا عارف. 
رحيم مشي وقفه صوت معتز: انا عارف انه الصور دي حقيقي فين ريناد يا رحيم. 
رحيم: ريناد معايا ومحدش هيقدر ياخدها مني. 
معتز غضب: انت طالقتها افهم. 
رحيم ببرود: وردتها تاني. 
معتز بكر"ه: تمم ابقا رجعها تاني. 
مشي رحيم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
حمزة با*سها بو"سه شغ*ف: عاوزك. 
رقيه بدموع: خد خد جس*مي يلي انت اخدته غصب انا قر*فت خددده. 
حمزة حس بنغزة قام: هاخده بس مش دلوقتي مز"اجي اتعكر. 
رقيه بدموع: تمم حاجه تانيه. 
حمزة ببرود: هربتي لي يوم فرحك. 
رقيه بانهيار: وانت مالك. 
حمزة بغضب مسكها من شعرها: مبحبش اعيد كلامي فاهمه. 
رقيه بالم: فاهمة فاهمه خلاص سيب شعري. 
سابها وقعد ببرود: ها. 
رقيه اتكسفت: ط طب البس حاجه. 
حمزة بتافف: كلمة زيادة وهعمل او*حش من كده. 
رقيه بدموع: تمم انا من الصعيد جيرجا اهلي عايزين يجوزوني را"جل عجوز اكبر من ابويا غني ومقتدر وعنده مال وجاه ومتجوز تلاته وعياله متجوزين كمان. 
حمزة برفع حاجب: يغير نشا*طه يعني. 
رقيه بدموع: ايوا مقدرتش هربت واهلي لما يعرفوا مكاني هيقت"لوني. 
حمزة: انتي في حمايتي نامي وانا هتصرف. 
رقيه بتساؤلا: هتعمل ايه. 
حمزة متجاهلا راح اوضة اللابس وخرج. 
اعدت تفكر هتعمل ايه سمعت صوت خبط جامد علي الباب غيرت ولابست وخرجت تفتح. 
رقيه بصدمة: ف فؤاد.. 
ولسه هتجري مسكها من شعرها: هغسل العا*ر.. وطلع سك*ينه و.......... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~
في اوضه مظلمه. 
بتترعش وهي هدومها مبلوله: اي حصل. 
رحيم ببرود: عشان غلطتي غلطه عمرك. 
اميرة بدموع كذب: لا حصل ونمت م..... 
طخخخخ: اخرسي محصلش. 
اميرة بغضب: معايا شريط بكل دا. 
رحيم ببرود: متفبرك. 
اميرة بضحك هستري: لا جد تشوف.. طلعت فونها و ورتها.. انصدم فعلا حصل وكان معها. 
رحيم بغضب: يا بنت 🐕. 
اميرة قامت وابتسمت بخبث: انا بحبك يا رحيم رجعني ليك.... وقالت بخبث ولا انشر الفديو دا زي حبيبة القلب.. 
رحيم بغضب وشدها من شعرها: انتي بتقولي ايه. 
اميرة بعدا ايده: هو انا مقولتلكش تؤ تؤ نسيت اخص عليا اصل فديو ريناد والتلت اشبا*ح ههه معايا اخر نسخه تعبت اوي علي ماجبتها حلو العنوان ياه والفديوهان يتنشروا تبقا ولا في الخيال. 
رحيم طلع مسد*سه: يبقا هتمو*تي. 
اميره عكس يلي جواها: مجرد ماختفي نشر الفديوهات. 
رحيم بنفذ صبر: تمم هعمل كده والفديوهات تيجي. 
اميرة بفرح: اوك يا بيبي متنساش هاجيلك عشان تردني ونسهر احلى ل*يلة سوا عشان انت وحشاني اوي. 
سابته وخرجت وهو قعد يفكر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~
عز قالب الدنيا علي ريناد وجاه له اتصال. 
اميرة: تم هيرجعني ليه النهارده. 
عز ببرود: تمم. 
اميرة بتوتر: ع عز ا انا. 
عز بانصات: في ايه. 
اميرة: انا حامل. 
عز بصدمة: ايه. 
اميرة: اه اتصرف ابنك. 
عز ببرود: ميخصنيش لا ابني ولا اعرفه. 
اميرة بصدمة: ق قصدك ايه. 
عز ببرود: واحدة و*سخه زيك الر*جالة كلهم علي علا*قة بيها يبقا يا ترا بن مين فينا. 
اميرة بصدمة: ا انت اتجننت. 
عز قفل في وشها. 
اميرة بصدمة وجنون وقعدت علي الارض: لا لا لا ا انا س سبت رحيم ع عشانه م مستحيل كلهم يروحوا ليها مستحيل لاااا كلهم عايزينها لاااا لي ليه كلهم كده ليييييي عشان خاطر بنت زبا*لة زي ريناد كلهم بيحبوها زيادة عني في ايه لا مش هسيبك تتهني يا ريناد مش هسيبك. 
قامت عملت اتصال ومسحت دموعها: كده هخلص م"نك ايوا وهيبقوا ليا صح ايوا دا بالظبط. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
بتجري في الشارع خايفه اوي وعربيات بتيجي تاخدها وتمشي. 
~~~~~~~~~~~. 
رحيم داخل وبيدور عليها ومش لاقها اتعصب اوي: ريناااااااددددددد. 
عز داخل ومعه رجالته: هي فين. 
رحيم بغضب: اي يلي جابك هنا. 
عز: جاي اخد مراتي. 
رحيم لكمه: اخرس دا مراتي انا. 
عز غضب والاتنين تبدلوا اللكما*ت قدم الحراس بتعهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~. 
بتفتح عينها بتلاقي 3 شبا"ب قدمها. 
ريناد بصدمة وخوف: ا انتو تاني. 
علي بخبث: نورتينا يا رودي. 
شفيق بغل: دا احنا هنتس*لى بغباء. 
اشراف بمكر: اوي اوي. 
ريناد مصدومة منهم علي رجله مقطو"عه ومركب ر"جل و اشرف ايده الشما"ل و شفيف عين وا"حد: ا اي دا. 
علي بغضب: جوزك المصون بس دلوقتي هننت"قم منك علي كل دا بس مش لوحدنا. 
علي بزعيق: هاااااتهمممممم. 
داخل حاولي11 را*جل وعينهم كلها شهو*ة عليها بترجع لورا علي شدها ور*مها علي الارض وشد التيشرت قط"عه بصوا ليها بصات مق*ززة و......... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات