القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من احييت قلبي الفصل التاسع 9 بقلم موني وسكر

  رواية من احييت قلبي الفصل التاسع 9 بقلم موني وسكر

رواية من احييت قلبي الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل التاسع

حياه : ها يا مراد الدكتور قالك ايه
مراد مكنش عارف يقول ايه : انا اسف
حياه: علي ايه
مراد معرفش يرد بايه وبص في الارض
حياه: مراد رد عليا فيه ايه
مراد : حياه اهدي ارجوكي
حياه: اهدي ايه انت بتكذب صح بتكذب
وعيطت ب انهيار ووقعت علي الارض
مراد جري عليها وخدها في حضنه وحاول يهديها
حياه: خلاص يعني راحت مني😭😭😭 مقدرتش احافظ عليها
مراد : اهدي يا حياه ارجوكي
فضلت حياه تعيط
حياه: انا عايزه ادفنها مع بابا وماما
مراد : حاضر هعمل كل الي انتي عيزاه بس انتي لازم تروحي ترتاحي علي ما اجهز كل الاجراءات
حياه: لا انا عايزه اشوفها
مراد : بلاش
حياه: ارجوك عشان خاطري
مراد : حاضر
ودخلو الاوضه ال فيها الجثه حياه اول ما شافتها فتحت ف العياط
حياه بعياط: يارتني مكانك يا حته من قلبي يصعب عليا فراقك بس انتي اكيد خساره ف الدنيا دي ومكانك ف الجنه😭😭
مراد : مش يلا بقي
كفايه كده
حياه ببكاء: يلا
خدها مراد وروحو وحضر كل حاجه ورجعو مصر وتمت مراسم الدفن وحياه مش بتاكل و مش بتنام بتعيط كتير جدا وهو زعلان لزعلها ومش عارف يعمل ايه
عدي حوالي شهرين علي الحاله ديه وفي مره دخل مراد عليها كانت قعده علي السرير
مراد : حياه
حياه: نعم
مراد : روز جت تحت وعيزه تشوفك
حياه: حاضر انا هنزلها
نزل مراد ونزلت حياه وباين عليها الضعف
حياه:روز ازيك عامله ايه
روز: حبيبتي انا كويسه المهم انتي شكل مش عجبي خالص
حياه: انا كويسه
روز : لا انتي مش كويسه
حياه: ليه بتقولي كدا
روز : انتي مش شيفه نفسك ولا ايه وشك اصفر وباين عليكي الضعف
حياه بدموع: متوقعاني ابقي كويسه بعد ما حته مني راحت
روز : يا حبيبتي كلنا هنموت
ولازم تدعيلها مش تعيطي اكيد هي مش مبسوطه انك بقيتي كده لو بتحبيها بجد حولي تطلعي من الي انتي فيه ده
حياه: مش قادره يا روز
واترمت في حضنها
روز : عيطي يا حبيتي وطلعي كل الي جواكي بس اوعديني انك تفوقي بقي من الي انتي فيه
حياه: حاضر
حياه فضلت تعيط لحد ما نامت في حضن روز
روز : مراد طلعها اضيتها وانزل عيزاك
مراد : حاضر
شالها مراد وطلعها الاوضه ونيمها في السرير
ونزل لروز تاني
مراد: خير يا نناه
روز : تعالي معايا في الاوضه عشان محدش يسمعنا
مراد: حاضر
ودخلو الاوضه
مراد:ادينا بقينا لوحدنا ومحدش هيسمعنا فيه ايه
روز : سؤال وتجوبني بكل صراحه ومن غير كذب مفهوم
مراد: اتفضلي يا نناه
روز : انت متجوز حياه عشان عيزها وهي بتحبك ولا استغليت حاجتها للفلوس عشان اختها
مراد: ما انتي عارفه يا روز اني مش ممكن احب
روز : انا مقولتش حبتها انا قولتك اذا كنت عيزها وناوي تكمل حياتك معاها ولا اتجوزتها عشان تجبني هنا واستغليت حبها لاختها
مراد:عايزه الصراحه
روز : يا ريت
مراد : استغليت حبها ل اختها
روز ضربته بالقلم ومراد وقف مصدوم
روز بغضب : وهي ذنبها ايه ها ليه تدخلها حياتك المعقده ليه
مراد بغضب مماثل : هي ذنبها انها دخلت حياتي
روز : خلاص وانا جيت اه اقعد معاك خرجها من حياتك وطلقها وسبها في حالها بقي
مراد ف سرعه: لا طبعا
روز باستغراب كن سرعه مراد في الر : ليه ؟!
مراد: هو كدا مش هطلقها دلوقتي لسه لما تبقي كويسه وتتحسن
روز : لا واضح انك فعلا بتخاف عليها اوي وعلي مشاعرها
اعمل الي انت عيزه بس اوع تجرحها يا مراد انا الي هقفلك
وزقته وطلعت
وبليل صحيت حياه خدت دوش وطلعت قعدت علي السرير تاني لقت مراد داخل ب اكل
مراد : يلا عشان تكلي
حياه: مليش نفس
مراد : مش بمزاجك علي فكره يلا كلي
حياه: لا
مراد كشر : انتي قولتي ايه
حياه: قلت عايزه انام تاني مش هاكل
مراد :متأكده
حياه: اة
مراد : تمام هقطع النور بقي عشان تنامي مرتاحه
حياه: لا لا مراد
مراد : نعم
حياه: بلاش والنبي
مراد : يبقي تكلي
وكلت حاجه بسيطه
حياه: شبعت
مراد : كله
حياه: مش قادره انا شبعت
مراد : يلا والااا
حياه: يوووه حاضر
وكلت حياه وخلصت الاكل
ومراد : هنيا
حياه: الله يهنيك ممكن بقا تيجي تقعد انا مش حابه اقعد لوحدي وبعدين عايزه اتكلم معاك
شال مراد الاكل وقعد جنبها : خير ايه الموضوع الي انتي عيزه تتكلمي فيه
حياه بدون كلام دخلت جوا حضنه حست انه الوحيد ال هيكون امانها
حياه : ............

للفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' من احييت قلبي '' اضغط عي اسم الرواية

reaction:

تعليقات