القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن 

طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث الحلقة الثامنه🕊️الثامنه
🕊️🕊️بقلمي ملك ايمن🕊️🕊️
اسر: بعمل كده لانها مراتي
لحظه اتنين الصمت سيد المكان الكل مصدوم ولكن كفي لم يعد يتحمل حان الوقت لافراغ ما بداخله كاملا فا صغيرته سترحل
قرب منه غيث بغضب ومسكه من الياقه وقال
غيث: انت سامع الي بتقوله انت اتجننت
يونس قرب بيحاول يفكهم
يونس: غيث استني نفهم ابعد يااخي بقا وبعده عن اسر
عمر: احنا في مستشفي تعالو نتطلع برع عائشه خليكي جنب بسمه متقوللهاش حاجه 
عائشه: حاضر ودخلت لبسمه والباقي نزلو يقعدو في اي مكان راحو قعدو في كافيه
عمر: سمعينك يااسر
اتنهد بقوه فاليوم سيكشف عما داخله من حب لتلك المجنونه 
اسر: عمي ادهم قبل مايتوفي 
فلاااش بااااك
ادهم: اسمع يااسر انت اكبر واحد انا عارف اني هتقل عليك بس ده لفتره معينه
اسر: خير يااعمي
ادهم: بسمه ليها عم اسمه جمال وجمال خلف احفاده عاوزين بسمه بعد ما اموت هيكون ليهم الحق في بسمه وعائشه كل الي طالبه منك تتجوز بسمه لحد ما تجيب السن الي تقدر تقرر فيه لوحدها
اسر: بس 
ادهم: مبسش يااسر ارجوك
اسر: ياعمي بسمه صغيره لي متكونش عائشه
ادهم: عائشه كبيره تقدر تقرر انها تروح معاهم ولا لا لكن بسمه لسه صغيره هاا اي رايك 
اسر: حاضر يااعمي

بااااك

غيث:بابا لي يعمل كده لي يهدم حياتها كده
بسنت: غيث عمي مكنش قصده كده قصده كان يحميها
يونس: ايواه محدش له ذنب بس الي مش فاهمه هو لي احفاد عم جمال عوزينها
اسر: عشان الورث جدي مصطفي كان له ورث وطبعا بقا لمرات عمي كيان وبعد كده اتورث لاولادها وعائشه كبيره الضغط هيكون ع بسمه
غيث خبط ع الطربيزه: ده مش مبرر للي عمله ابدا
عمر: غيث اهده بس و
غيث: وسع وخرج مشي
يونس: سيبوع يهده لوحده شويه
اسر: انا عملت الي عليه بسمه مراتي 
يونس: هتطلقها
اسر: مستحيل
عمر: حبيتها
اسر بتوتر م مش كده
بسنت: يبقا سيبها تعيش حياتها متظلمهاش معاك يااسر 
عمر: مين الي هيقولها
اسر: انا بس محدش هيخدها فهمين بسمه لحد دلوقتى حلالي وميحقش لحد الحكم عليها 
يونس: بس
اسر: مبسش ده الي عندي وسابهم وطلع
🕊️🕊️بقلمي ملك ايمن🕊️🕊️
مكان ه البحر قاعد حيران دايما كان بيغير من اسر بس عشان هو اقرب لبسمه برغم من انه اخوها الا انه عمرها ما جريت ع حضنه حتي لما كانت تخاف من اسر كانت تجري عليه بردو عائشه اه قريبه منه لكن بسمه المدلله عشان الصغيره معش معاها حب الاخوه لانه كان من نصيب اسر قاطع تفكيره ايد اتحتط ع كتفه
غرام: دكتور ازي حضرتك 
غيث......... 
غرام: حضرتك كويس؟؟ 
غيث: ممكن نتكلم شويه
غرام: اه اه طبعا وقعده جنبه 
غيث: في حاجه انا محتار ومش عارف اعمل اي 
غرام: لو تحب تحكيلي اتفضل 
غيث: انا واولاد عمي قعدين في بيت واحد بعد ما اهلينا توفو اسر اشد واحد فينا واعقل واحد فينا كلنا دخلنا كليات عاليه ومع ذالك بغير منه بسبب بسمه
غرام: بسمه دي حبيبتك
غيث: لا اختي عندها فوبيا الخوف خوافه جدا هي دايما بعيده عني اصغر واحده فينا واقرب واحده لاسر كانت لما تخاف منه مش بتجيلي بروحله عمرها ماحضنتني ولا لعبت معايا كل حنيتها كانت دايما من نصيب اسر هي دلوقتي في المستشفى بسبب اسر بردو قررت اخرج انا وهي واختي عائشه من البيت عشانها وقتها اسر وقف قصادي قلتله انت بتدنسها بنظراتك اتعصب وقالي لا لانها مراتي والدي جوزها له عرفي ووثق العقد قريب رسمي وانا خايف تبعد عني تاني 
غرام: اممم مش يمكن هي بعيده بسببك
غيث: انا لي
غرام: قرب منها هي محتاجه ده ات غيران منن اسر عشان هو قدر يقدم الي انت مقدرتش تقدمه حاول تقرب منها 
غيث: شكرا جدا ليكي 
غرام: الشكر لله وحده بعد اذنك 
غيث: تعالي معايا بسمه هتحبك 
غرام بتفكير: اممم ماشي يلاا
🕊️🕊️بقلمي ملك ايمن🕊️🕊️
في غرفه بسمه 
اسر: عائشه ممكن تسبينا شويه 
عائشه: حاضر وخرجت قرب منها تامل ملامحها الناعسه وجهها الابيض عيوننها رموشها قعد جنبها وفضل يلعب في شعرها بحنيه وخدودها 
بسمه: يااابيه سيبني انام 
قعدت دعكت عنيها ببرائه 
بسمه:اوف مش قادره ورفعت ايديها نامت ع صدره وقالت نعم ياابيه
اسر: قومي يابسمتي عاوز اتكلم معاكي شويه يلا 
بسمه: حاضر 
اسر: بسمه انا جوزك

يتبع الفصل التاسع اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية


 


reaction:

تعليقات