القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية القدر والسند الفصل الثامن 8 بقلم رودي محمد

 رواية القدر والسند الفصل الثامن 8 بقلم رودي محمد

رواية القدر والسند الفصل الثامن 8 بقلم رودي محمد


مليكه: مش هتقولي ادخلي
**.... ساب الباب ودخل من غير كلام وقف واداني ضهره كان نفسي اقوله انك وحشتني اوي 🥺
مالك: جايه لي ف وقت زي ده؟ 
مليكه: جايه اتكلم معاك 
مالك: عايزه تقولي اي مفيش بينا كلام خلاص 
مليكه: لا فيه ولازم تسمعني حرام عليك اللي بتعمله ده انت ازاي تشك فيا حتي لو شوفت بعينك كدب عينك وصدقني 🥺
مالك: اصدقك وانتي بتكدبي عليا اصدقك ازاي اصلا 
مليكه: انت فاهم غلط والله غلط 🥺
مالك: فهميني الصح 
مليكه: خالد اخويا...... 

مالك ..... بصدمه 😳اي اخوكي ازاي مش فاهم 
مليكه: خالد اخويا ف الرضاعه وانا مش رضيت اقولك وخبيتك عليك الموضوع ده وهو لما رجع من امريكا وعرفت انك تعرفه انا كلمته وقولته مش يقولك اانه اخويا عشان تغير عليا منه ولما احب اخليك تغير الاقيه 🥺
والله دي الحقيقه ولو مش مصدقني اسأل امي 
مالك: والواد اللي كنتي ف حضنه اخوكي بردو 
مليكه: المفروض ان ده بالذات مش اديك مبرر ليه عارف ليه لانك كنت معانا وقتها 🥺انا اتخطفت قدام عينك واللي خطفوني خدروني ومحستش بحاجه  
انت اكتر حد عمري مفكرت انه ف يوم يصدق عني حاجه 
عذرت امي عشان مشافتش اللي انت شوفته انما انت انت صدقت بكل سهوله طلعت مش بتثق فيا زي م بتقول.
 ظلمتني ورفضت تسمعني حرمتني من حق اني ابرر ليك كل ده 🥺
**... قرب مني وبكل شوق حضني جامد اوي غصب عني استسلمت ليه لانه كان واحشني اوي(مهزءه اوي 😂😂) فضلت اعيط كتير ع كل حاجه بس اطمنت لوجوده جمبي... 
مالك: متزعليش مني انا اسف حقك عليا بس غصب عني وجودك مع حسام لغبط حاجات كتير اوي عندي كان فعلا المفروض تبقي ثقتي اكبر من كده بس انا اسف سامحيني 
**.... ضحتك م انا هبله لما بلاقيه عرف غلطه مش بحب اخليه يعتذر كتير 😂😂
مليكه: هسامحك بس بشرط 
مالك: انتي تؤمري 
مليكه: تفهم امي كل ده لانها مش مصدقاني قولها اي حصل هي بتصدقك وبتحبك 
مالك: من عنيا متقليش 
بصيت ليه بدموع 
مالك:. ف اي تاني مالك زعلانه ليه  
مليكه: عمي عايزني اسافر معاه وعايز يجوزني عمر 
مالك: متقلقيش انتي ملكي 
مليكه: ايه انت قولت اي 😳
مالك: قولت ان بحبك ومن زمان اوي لما كنا عيال صغيرين 
قولت انك ملكي عمري م هسيبك لحد غيري فاهمه 
مليكه: بحبك ❤
مالك: وانا بعشقك ي بنت قلبي ❤
تاني يوم......... 
.مالك.. قومي ي بت قومي بقي..... 
 مليكه: يووو ي ماما سبيني شويه 
مالك: هتقومي ولا اجيب مايه 
مليكه ف سرها: ده مش صوت ماما فتحت عيوني اي ده مالك انت اي دخلك اوضتي ي بني ادام انت 
مالك: المأذون برا 
مليكه: هااا😳
مالك: اقفلي بوقك ده ويلا انا فهمت مامتك كل حاجه وحسام مستني برا انجزي ي بت 
مليكه: وهي واقفه ع السرير وشعرها منكوش استني بس فهمني مأذون اي 
مالك: بت بلاش تخلف ع الصبح هنتجوز انجزي يلا 
**....... قومت ولبست فستان اف وايت وحطيت ميك اب خفيف وخرجت...... 
ماما: اخدتني ف حضنها سامحيني ي بنتي 
مليكه: ي ست الكل انتي فداكي اي حاجه 😘
.. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم ف خير......
دخل عمار: الجوازه دي مش هتم
مشي المأذون ومالك..... وقف بكل غرور مش هتم لي م خلاص كل حاجه انتهت وبقت مراتي 
عمار: بتتحديني ي سعاد 
سعاد... كفايه بقي جبروت ي عمار ابعد عننا وسبنا ف حالنا بقي 
عمار: لا ي سعاد مش هسبكم ف حالكم وهتشوفي 
وانت هطلقها وانا هجوزها ابني 
مالك: بص ليه بكل غرور وتكبر نورتنا 😎
عمار.... 😒بص كده ومشي 
مجهول رقم واحد..... 
جهز كل حاجه شكلنا هنضرب الضربه الكبيره 
مجهول رقم اتنين: احنا ف الخدمه دايما 
..... وصلت رساله ل مالك فتح الرساله واتصدم اي ده 😳😳
فديو ليه متصور وهو ماسك سلاح وموجه ع واحد......
 
ي ترا مين واي علاقته بيهم وياترا مالك كان بيهدده ليه وماسك السلاح ده لي 
لسه بقي..... 😂😂😂
....... 

يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية القدر والسند"اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات