القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من احييت قلبي الفصل السابع 7 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل السابع 7 بقلم موني وسكر

رواية من احييت قلبي الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل السابع

راحت حياه نامت علي الكنبه
وف نص الليل قامت تشرب مايه ملقتش في ميه في الازازه الي جنبها نزلت المطبخ وفجأه الكهربا فصلت وهي صوتت.(حياه عندها فوبيا من الضبمه بتخاف منها اوي)
صحي مراد مخضوض بص علي الكنبه ملقتش حياه
مراد : حياه حياه
ونزل يدور عليها
حياه بعياط: مرااااد الضلمه لا والنبي خلي النور يشتغل
وبدات تعيط ب انهيار
مراد عرف انها في المطبخ ونزل جري
مراد : حياه
حياه اول ما شافته دفنت راسها ف حضنه وبتعيط
حياه : الضلنه متخلهوش يحبسني في الضلمه لوحدي لااااا
مراد : اهدي هو مين ده
حياه بعيتط :الضلمه خليهم يشغلو النور بلاش الضلمه ارجوك
مراد : طيب اهدي هروح اجيب حاجه تنور
حياه بعياط: لا لا لاوالنبي متسيبنيش لوحدي
مراد : خلاص حاضر
ومسك اديها ومشي بيها لحد ما وصل لمكان الشمع وقاده
حياه بدات تهدي: النور مش هيقيد بقي
مراد : معرفش هطلع اشوف البواب فين حياه:لا انا مش هفضل لوحدي
مراد : هتيجي معايا يعني
حياه: اة
مراد : اتفضلي
طلع مراد وحياه مسكه فيه جامد
مراد : عم سعيد عم سعيد
سعيد: نعم يا بيه
مراد : روح شوف ايه الي حصل للكهربا
سعيد: حاضر يا بيه
سعيد : السلك الرئيسي مقطوع ومحتاج كهربي
مراد : طب ما تروح تجيب كهربائي بسرعه
سعيد : الساعه دلوقتي ٣ الفجر صعب اوي نلاقي حد دلوقتي
حياه: يعني ايه يعني الكهربا مش هتيجي انهارده
حياه كانت واقفه هتعيط
مراد: خلاص بكره الصبح تشوف الموضوع ده
سعيد : حاضر يا بيه
مراد : روح انت
سعيد : امرك يا بيه
حياه: ازاي مش هعرف انام ف الضلمه
مراد : تعالي نطلع بس
طلع مراد وحياه الاوضه
مراد : متخفيش انا قاعد معاكي في نفس الاوضه
حياه : لا لا لا لا
وجسمها بدا يرتعش
مراد : طيب اهدي
وقوليلي اعمل ايه عشان تعرفي تنامي
حياه بعياط: مش عارفه انا بخاف من الضلمه جدا
مراد : واضح جدا علي فكره
حياه: ايوا والعمل
مراد : اقعدي علي السرير ورجعي ضهرك لوري وغمضي عينك وتخيلي نفسك في اي حته تحبيها
عملت حياه الي مراد قالو
وفعلا هديت ونامت
مراد : اخيرا نامت
ايه ده ديه نايمه علي السرير
ووخداه كله كمان ماهو سرير ابوها
اووووووف هو انا متجوز عشان يطلع عيني ونظل جاب كبايه مايه ونام علي الكنبه كانت صغيره عليه فنام علي الارض ولسه هيخش في النوم قامت حياه من النوم ونزلت من علي السرير وداست عليه فنخضت ورجعت لورا خبطت في الكوميدينوا وقعت كبايه المايه علي مراد
حياه شهقت بخضه: مراد
مراد بعصبيه مكبوته وجز علي السنان : ايه الي انتي هببتيه ده
حياه: اصل اصل
مراد بعصبيه مكبوته : اصل انا عملت بلوه في حياتي وربنا ابتلاني بيكي عشان اكفر عن ذنوبي
حياه : اسفه
مراد مردش عليها وقام نام علي السرير
راحت حياه تنام علي الكنبه بس كانت خيفه اوي ومش عرفه تنام في الضلمه وحولت تعمل زي ما مراد قالها لكن معرفتش
قامت حياه وراحت علي السرير
حياه : مراد مراد
مراد : الرقم المطلوب غير متاح حاليا سيبي امه في حالها ونامي بقي
حياه: يا مراد مش عارفه انام
مراد قام اتعدل : من الساعه ٣ لحد دلوقتي الساعه ٥ وانتي معندكيش غير مش عرفه انام وانا خيفه من الضلمه
والمطلوب مني انا ايه
حياه: مش عارفه
مراد : طلاما مش عرفه بتصحيني لييييه
حياه: عشان مش هقعد لوحدي في الضلمه وبعدين انت مش دلوقتي جوزي استحمل مراد : انتي بطلعيه عليا بقي
انا اسف يا ستي بكره هطلقك بس سبيني انااام
حياه: يا مراد انا......
وفجاه شدها مراد علي السرير جمبه وكانت قريبه منو وغطاها
مراد : اهدي ونامي متخفيش انا موجود
حياه كانت لسه هتتكلم
مراد حط ايده علي بقها
مراد : ششششش
تصبحي علي خير
وبسها من راسها
حياه : وانت من اهله
وغمضت حياه عينها ونامت

للفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' من احييت قلبي '' اضغط عي اسم الرواية

reaction:

تعليقات