القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع 7 الفصل بقلم بسملة بدوي رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع 7 الفصل بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع 7 الفصل بقلم بسملة بدوي 

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع 7 الفصل بقلم بسملة بدوي 

صغيره ارهقتني عشقها
تكمله البارت 7
بقلمي /بسمله بدوي 

عند روز فجأه حست بحد معاها في الجناح افتكرته صهيب ولكن فجأه حست بقماشه على وشها قعدت تقاوم لحد ما اغمي عليها
بعد شويه صحت لقت نفسها في مخزن ومربوطه في الكرسي  
روز بصراخ .......... انتوا ياااالي هنااااااا 
اي يروحي بتصرخي لي هااا انا معاكي اهو متخافيش 
روز بتحاول تشوف وشه مش عارفه عشان كان قاعد في ركن مافيهوش ضوء 
قام راحلها وقرب منها روز بخوف ......اااانت مين ووعايز مني اي 
-كده كده يروز بقا مش عرفاني لا انا كده هزعل منك اوي ينفع تزعلي عماد حبيبك 
روز بصدمه ..... ععماد
ايوه عماد يروحي وحشتيني اوي اوي عارف انا جيبتك هنا لي عشان هاخدك ونسافر برا مصر اي رايك 
روز بخوف .......عماد ابعد عني وسيبني احسنلك انت ممش عارف انا مرات مين ولا اي انا مرات صهيب المغربي سيبني احسنلك 
عماد بضحك .......... ههههه تصدقي خوفت وانتي بعد الكلمتين دول مفكره هسيبك هههه تبقي بتحلمي يبيبي ومسكها من شعرها جامد وقال بحب....... روز حبيبتي انا قولت وحشتيني ضغط على شعرها اكتر وقال يبقي انتي كمان تقولي وانا اكتر ي حبيبي 
روز بصراخ ......اااه ابعد عني يمجنون سيبني في حالي بق وبتعيط 

عماد بحزن ........ اسف اسف بيوجعك انا اسف مش قصدي بس قولي يالا وحشتني وحشتيني ي عماد يالا قولي 
ابعد عني ي عماااد بقولك 
كده طب تمام اوي انتي الي جبتيه لنفسك وبيقلع تيشرته

ااانت هتعمل اي
هتعرفي الوقتي 
وفي لحظه الباب اتكسر وصهيب دخل بغضب جحيمي مسك عماد بالبوكس في وشه وانهال عليه بالضرب 
عماد بضحك.......ههههه أضرب اضرب كمان وبرده هاخدها ليا 
صهيب بشر ومسك رأسه وخبطه في الحيطه مره واتنين وتلاته لحد ما دخل ساهر وشاله من أيده 

صهيب جري على روز وخدها في حضنه جامد واشتالها وراح الفيلا
وطلع الجناح وحطها على السرير وغطاها وقعد جنبها 
صهيب بحنان ......خلاص انا معاكي اهو متخافيش انا اهو معاكي أنا صهيب انتي في حضني خلاص معايا متخافيش 
روز بدموع......... رجع تاني لي هااا لي خليه يبعد عني بقا انا تعبت تعبت والله لي كلهم بيعملوا فيا كده هو انا وحشه لدرجادي عشان بيحصل فيا كده 
صهيب بحنان وهو بيمسد على شعرها ......المؤمن من صاب وانا معاكي اهو طول ما انا معاكي خلاص متخافيش بقلمي بسمله بدوي

روز بدموع ......يعني انت عمرك ما هتتخلى عني 

صهيب بحب .......ابدا 
وعد 
وعد 
بصت له بفرحه وحضنته جامد وهو شدد من احتضانها
وبعدين قال في نفسه ...... في اي يصهيب انا لي بعمل كده انا لي هموت من جوايا عليها بس الي اعرفه انه مش شفقه .. لا لا اكيد مش الي في دماغي وبص عليها قلبه فضل يدق جامد قرب منها وباسها من خدها برقه وفضل يشدد من احتضانها ويبوس فروه راسها بحب لحد ما
قام على خبط الباب 
ايه 
الخدامه....... صهيب بيه ساهر بيه تحت عايز حضرتك 
ماشي امشي انتي 
نزل
هاا عملت اي مع الكلب الي اسمه عماد
ساهر بخوف ...... احم هرب مني 
بتقولي اي 
احم هرب 
دا انتي ليله ام"ك سوده ي ******
ساهر بمزاح ........انت بتشتم عمتك على فكره 
قاطعه بغضب ......وبتهزر كمان طب خد وضربه بالبوكس في وشه
بعد شويه روز نزلت وكانت لابسه. تيشرت ابيض لصهيب وقصير وسايبه شعرها 
ساهر وهو بيتنح .
صهيب باستغراب....... في اي مالك وبيلف بضهره 
روووووووووز
روز بخوف ......ننعم 
على فوق اخلصي 
حخاضر بس والله مكنتش اعرف ان معاك حد 
على فووووووق 

ساهر بهدوء ......براااحه عليها يصهيب 
صهيب بغضب ...... روح مشي الشحنه الوقتي ي ساهر 
ساهر بحزن..... اا قاطعه بصوت عااااالي قولت امشي
طلع وعفاريت الدنيا والآخرة بتتنطط قدام عينه 
وفتح الباب بغضب 
كانت قاعده اول ما شافته وقفت بخوف 
صهيب بغضب ....... مين سمحلك تنزلي
انا 
انتي اي هاا نزلتي عشان تلفتي نظرته هاااا مبسوطه بنظرتهم ليكي صح هههه وانا الي قولت انك مش منهم طلعي ******* منهم ي *****انا هوريكي (كل ده وهو بيفتكر الماضي
روز بخوف ...... انت انت هتعمل اي 
هتشوفي الوقتي  
صصهيب والنبي متظلمنيش 
قاطعها صهيب وفجأه 

يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات