القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت تلك السمراء الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

 رواية احببت تلك السمراء الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى 

رواية احببت تلك السمراء الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى 

يوسف بصدمه :- فرح


الجميع التفت على صوت يوسف.. لقوا فرح مرميه على الأرض وفستانها الأبيض كله د*م


أدهم ببكاء :- فرح بنتي قومي اكيد انتي مش هتسبيني زي فريده فرررح..


ساره بدموع :- قومي يا فرح بلا*ش

هزار سخيف من دا هزعل منك والله وانتي عارفه اني زعلي وحش..


ميرنا :- قومي يا فرح انا ماصدقت بيقت حلوه معاكي وبقينا زي اي اخوات قومي يا فرح...


أمير ببكاء :- انا اتصلت بالاسعاف زمانهم جايين دلوقتي..


وكل ده ويوسف ساكت ومش بيتكلم خلاص...


احمد بحزن :- لاحول ولا قوة الا بالله..


صفاء طول الوقت عيونها على نوال اللي مش مبطله ضحك..


نوال بجنون :- اخيرا خلصنا منك عقبال ما تحصلي امك..


بعد مده سياره الإسعاف وصلت..


أمير :- يوسف شيل فرح وحطها في سياره الإسعاف..


يوسف بتوهان :- هتمو*ت وتسبني انا حبيبتها والله مش عايزها تسبني..


أمير بحزن :- مش وقته يا يوسف الكلام ده..


ـــــــــــــــــــــ في المستشفي ♡︎


أدهم :- دكتور بسرعه يا بها*يم..


الدكتور :- لو سمحت يا استاذ انتي في مستشفى محترمه بلاش صوتك العالي عشان المرضى..


أدهم بعصبيه :- بنتي بتمو*ت يا حيو*ان..


احمد بحزن :- اهدي يا ادهم مش كده.. انا اسف يا دكتور بس انت شايف حالته.. 


الدكتور:- ولا يهمك دخولها العمليات بسرعه... 


بعد مرور 3 ساعات من الانتظار 


الدكتور بياس : - احنا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا لو مر 24 ساعه علي خير هتعدي مرحله الخطر... 


يوسف:- فرح قويه وهتقوم منها انا واثق منها... 


الدكتور : - وجودكم هنا مش ليه لازمه اتمني تروحوا وتيجوا الصبح وربنا يقومها بالسلامه.. 


الجميع امنوا علي دعائه 


ادهم : - انا مش هقدر اسيب بنتي لوحدها.. 


الكل رفضوا كده برضو 


صفاء : - امير روح هات اكل يا حبيبي وعصير من اي سوبر ماركت قريب.. 


امير : - حاضر يا امي..


ــــــــــــــــــــــــ في منتصف الليل.. 


_ انتي لازم تمو*تي عشان انا ارتاح انا مصدقت خلصت من امك.. وكانت بتخنقها.. 


يوسف بعصبيه : - انتي بتعملي ايه عندك.. 


نوال بضحك : - هي لازم تمو*ت بقاااا.. 


يوسف:- ابعدي عنها يا حيو*انه.. 

نووال : - مش هسكت غير لما تمو*تي يا فرح.. 


الكل راح علي صوتهم.. 


ادهم : - انتي بتعملي ايه يا نووال.. 


نوال بجنون:- لازم امو*ت فرح زي ما قتلت فريده.. 


ادهم : - بصدمه انتي اللي قتلتي فريده.. 


نوال بشر : - اه انا قتلتها عشان خدتك مني انا حبيبتك قبلها بس اول ما هي ظهرت نسيتني انا كنت الاحق بيك لاني بنت عمك بس انت اختارتها عشان كده قتلتها.. 


يوسف :- انتي مفكره اللي بتعمليه ده صح هتقبلي ربنا ازاي والحقد مالي قلبك...


ميرنا بدموع :- ليه يا ماما تعملي كده ليه كل الحقد ده طيب فرح ذنبها ايه عشان تعملي فيها كده حرام عليكي


ساره بحزن :- اهدي يا ميرنا هي دلوقتي هتاخد عقابها... 


نوال بكره :ذنبها انها بنت فريده...


في الوقت ده صفاء كانت بلغت عن نوال♡︎ 


صفاء : - اتفضل يا حضره الضابط.. 


_اقبضوا عليها.. 


نوال بجنون:- هقتلك يا فرح... 

صفاء:- شفتي غلك وحقدك وصلك فين يا نووال 


نوال : - انتي اخرسي كل حاجه بسبك باظت بس صدقيني هرجع واندمكم كلكم وبكره تشوفوا 


الضابط :- هاتها يا عسكري..

أدهم :-استنى يا حضره الضابط انتي طالق يا نوال طالق بالتلاته..


يتبع الفصل السابع اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت تلك السمراء "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات