القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي 

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي 

صغيره ارهقتني عشقها
البارت 6
بقلمي/ بسمله بدوي
صهيب بغضب جحيمي وغيره عميا وصوت جمهوري ........ روووووووووز
أسر بخبث.........اهلا اهلا صهيب بيه منور الحفله تصدق واحشني من زمان ماتكلمناش حتي انا روحت طربيظتك عشان أرحب بيك ملقتكش لقيت انسه روز 

صهيب بشر وبيضغط على أيده جامد لحمد ما عروقه بانت وقال بغيظ ......انسه رووووز اممممم
وقال بهدوء عكس الي جواه......... تمام في سوء تفاهم انسه روز لا مدام صهيب المغربي صح فهمت قالها ببرود وقر ب منه وقال بصوت هادئ ولكن مخيف ..........عارف عقاب انك تلمس حاجه ملكي ملك صهيب المغربي الموت بس هكتفي بلفت نظر المره الجايه هقطعلك ايدك عارف لو ماكنش في صحافه والحفله هتبوظ كنت عرفتك قميتك ومستناش رده وشد روز من خصرها جامد وبيمشي بيها بسرعه برا الحفله وساق عربيته بسرعه متهوره ووصل مكان غير مكان القصر كان هادي جدا عباره عن فيلا كبيره في كمبوند راقي 
طول الطريق منهاره في العياط اول ما وصلوا شدها من أيدها جامد 
دخل الفيلا قال بصوت جمهوووري ......... دريه دريييييه 
جت امراه كبيره بس مش اوي وملامحها خبيثه وقالت بخوف من صوته العالي....... ننعم يبيه
اجهازه ليكو كلكم انتي والخدم مش عايز حد في الفيلا
دريه بخوف ......الي تؤمر بيه ييبيه
وثواني وكانت الفيلا فاضيه كان قاعد وقميصه ازراره مفتوحه كلها مبينه عضلاته بشكل رجولي قوي وعلى وشه ابتسامه خبيثه وسخريه وهو ملاحظ ارتجافها قالت بزعر والدموع في عيونها........صصصهيب ااا انا  
قاطعها بصراخ ....... انتي اي انتي واحده *******استغليتي غيابي وماصدقتي وروحتي رقصتي مع أسر هااااا اسر الو**** روحتي رقصتي معاااه هاااا وربنا ماحد هيرحمك من ايدي ي **** ومسكها من شعرها جامد
روز بدموع وصراخ ......اااااااه شعري
زقها على الأرض وبص عليها باستحقار وقال بصوت عالي غاضب....... انتي زيها انتوا كلكوا ******* كلا*ب فلوس وربنا ماهرحمك والي جي جحيم جحيم يرووووووز ومشا 

قعدت على الأرض بتعيط بانهيار وبتفتكر الي حصل 
فلاش باك
بعد ما صهيب مشا جه شاب طويل وسيم جدا بعيون عسلي وشعره بني طويل وعنده عظلات ولكن ملامحه خبيثه وماكره 
أسر بخبث.........نازلي هانم منوره الحفله كلها بس اي الجمال ده كله معرفتكيش انتي بتكبري بتحلوي اكتر ولا اي 

نازلي بضحك........ بكاش وبعدين قالت بغرور انا طول عمري حلوه اصلا
أسر بضحك......طبعا وراخ باس أيدها بنبل 

نانسي بغرور ......هاي ي أسر 
أسر بخبث ونظرات وقحه.......هاي ي ناني وحشتيني ووحشتنا ايامنا مع بعض وغمز من غير ما حد يشوفه 

نانسي بصتله بغيظ وبتتلفت بتشوف حد خد باله ولا لا بس مفيش حد خد باله وقالت ...... انا اكتر 
لفت انتباهه تلك الصغيره الفاتنه الي قاعده بهدوء وقال بإعجاب شديد........ مين القمر دي 
نانسي بغيره ولسا هتتكلم قاطعتها نازلي بخبث......دي رووز بنت حفيده صاحب عمي صالح 
روز لسا هتتكلم قاطعتها نازلي بسرعه وخبث وقالت ........ وزي بنتي واكتر كمان 
أسر بإعجاب شديد .......تسمحلي انسه روز بالرقصه دي
بصتله بتوتر ولسا هتعترض قاطعتها نازلي بسرعه وخبث......... ايوه طبعا شرف ليها أنها ترقص معاك ي أسر بيه ووجهت كلامها لروز وقالت قومي يحبيبتي يالا 
روز بتوتر .....بس 
نازلي ضحكت بخبث وقالت ..... ومابسش يروحي مش وقته كسوف قومي 
مشت جنبيه لساحه الرقص وهي بترتجف من الخوف .

في الجهه الأخري عند نازلي ونانسي
نانسي بضحك وفرحه 
.......اي الي عملتيه ده يماما هههههه انتي شوفتي وشه وهو شافها بترقص مع أسر ، بس دماغك دي اي جامده لو الخطه نجحت يبقي كده معتش فيه روز تاني ههههه

نازلي ضحكت بخبث هي كمان وقالت .......احسن تغور كده اول خطه تمام لسا في كام خطه برده عشان تغور بلا رجعه ههههه وقعدوا يضحكوا 
بقلمي بسمله بدوي
عند روز لسا زي ماهي على الأرض بتبكي قاطعها صوته الغاضب.............. روووووز
روز بخوف قامت بسرعه وراحت له المكتب لقيته قاعد يشتغل على ملفات 

صهيب بصلها باستحقار وقالت ......روحي اعمليلي قهوه اخلصيي 
ححاضر 
بعد شويه خرجت بالقهوه ورحتله
دخلت بسرعه ولسا هتحط القهوه قاطعها بصوت عالي غاضب ....... مش فيييه زفت باب يتخبط عليه

من كتر الخوف أيدها اتهزت جامد والقهوه وقعدت علي أيدها وصرخت .
صهيب قام بسرعه وقال بخوف شديد....... في اي مالها ايدك واشتالها حطها على المكتب ومسحك أيدها لقاها حمرا اوي خرج ورجع بشنطه اسعافات اوليه ،طلع مرهم وحطه على أيدها 
روز بدموع والم ......اه 
بصلها بخوف وقعد ينفخ لها على الجرح وضمده ليها وفجأه اشتالها بسرعه
شهقت بخضه وقالت ......في اي 
طلع بيها على الجناح ونيمها على السرير ولسا هيمشي مسكت أيده وقالت بدموع ....... اسمعني بس والنبي 
بصلها بهدوء وقعد قدامها وقال ....... ماشي قولي 

حكت له الي حصل وان نازلي هي الي أصرت ومعرفتش تعمل اي وقتها  

صهيب بغضب بعد ما حس بصدقها وشاف البراءه الي في عيونها وقال في نفسه ..... نازلي عملت كده لي اكيد غرضها حاجه 

صهيب بحزن ومسك أيدها وباسها...... حقك عليا انا اسف 
بصتله بالم وحزن وقالت بدموع .......بس انت وجعتني اوي 
قرب منها وباسها من جبينها وقال بحب....... اسف واضاف بضحك......على فكره دي معجزه اني اعتذر من حد بس اوعي تتغري بقا هههه وعشان تعرفي مكانك في قلبي 

ضحكت على ضحكه وقالت ببراءه ...... تمم يعني انت مش زعلان مني وبعدين فرحت من كلمته مكانك في قلبي 

اتنهد وقال بحب .....لا مش زعلان بس بعد كده ماتسمعيش كلام حد غيري انا بس الي تسمعي كلامه وماتخبيش عني حاجه
هزت راسها بنعم وقالت ماشي 
قاطعها بضحك.......اسمها حاضر 
حاضر 
يالا قومي غيري 
ماشي اقصد حاضر ابتسم بحب
بعد شويه خرجت وهي لابسه تيشرته 

تنح لفتره مزهول بجمالها الطبيعي وقال بدون وعي ......جميله اوي
ابتسمت بخجل ، قاطعها بخبث .....وقال اي بتحبيني لدرجادي عشان عايزه تلبسي هدومي 
بقلمي بسمله بدوي
قاطعته بخجل وقالت بسرعه........ هاا لا بس بس انا مش عارفه البس من ايدي ولبست ده بسرعه بس 

ضحك على برائتها وقال بحب ......اشربي اللبن لحد ما اخد شاور لو خرجت ولقيتك مش شرباه هعاقبك بطريقتي غمز بمشاكسه ودخل اخد شاور 

روز كانت قاعده تفتكر الي حصل وحطه أيدها على قلبها وبتضحك وبتقول ...... مالك بدق كده لي اهدي اهدي وبعدين هو طيب بس قليل الادب 
قاطعها وهو بيقول....... عارف 
انا انا مش قصدي والله 
مسك أيدها وقال بحب ....... هشش خلاص ماتخافيش مني وبعدين انا قليل الادب ها تحبي تشوفيها على أصولها وبيقرب 
حطت أيدها على صدره عشان تبعده لقيته عاري لسا هتصرخ حط ايده بسرعه وقال ..... ايه هتصرخي تاني وبعدين انا جوزك متتكيفيش 
قالت له ببراءه ......بجد 
بصلها باستغراب وقال.... بجد
بسرعه مشت أيدها على السكس باك (عضلاته السادسيه)
وقالت بانبهار ...... حلوين اوي
للحظه اتجمد مكانه من أيدها الناعمه وقال بعشق......... عايزاني 
بصت له باستغراب .....يعني اي 
وبخ نفسه من تسرعه وقال .....اهدي يصهيب دي طفله لسا صغيره وبعدين قال ......مافيش يالا ننام
واخدها في حضنه وراحوا في النوم 
بليل متأخر رن فون صهيب بس كنسل بس رن تاني مسك الفون واتفاجأ من كميه المكالمات 
 صهيب بغضب .....اي يساهر في اي بتتصل في الوقت المتأخر ده لي 

 ساهر بحزن .......**********
 صهيب بصدمه .....ايييييييييه امتي ده حصل 



يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات