القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن 

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن 

طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث الحلقة السادسه🐣
بقلمي ملك ايمن🐥
اسر: بغضب ووقف انتي ازاي متقوليش حاجه زي كده 
بسمه: ا انا و ولله ياابيه خوفت
اسر ومسك درعها: عملك حاجه لمسك اتكلمي
بسمه: لالا ولله محصل ياابيه ولله لما ندهلي قولتله لا ولله
اسر زقعها وركب العربيه واتجه للبيت
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
عند يونس رن ع بسمه مش بترود رن ع اسر قاله انها تعبت وهو روحها 
بسمله: احم اسفه يادكتور اتاخرت عليك
يونس: لا ابدا بس بصراحه اختي تعبت شويه ومش هتيجي لو مش حابه تخرجي معايا مفيش مشكله
بسمله: لا ابدا عادي والف سلامه عليها
يونس: الله يسلمك يلا تسريع الاحداث نزلو وركبو العربيه وراحز مطعم وقعدو همت الاتنين 
يونس: هااا ياستي تاكلي اي
بسمله: لاممكن بس عصير
يونس: العصير بعد الاكل لو سمحت هات اتنين اطلبو انتو الاكل بقا🐣 
الويتر: تحت امرك يافندم 
بسمله: احم حضرتك عندك كام اخ
يونس: اولا شيلي حضرتك ودكتور دي احنا مش في الشغل وبعدين انا وحيد امي وابويا ولكن عندي ولاد اعمامي عايشين مع بعض بعد وفاه اهالينا عندي اسر ظابط وعمر كليه اثار وبسنت مهندسه ديكور وعائشه زي عمر وبسمه ثانوي عام وغيث معيد في كليه تجاره 
بسمله؛ احم اللهم بارك
يونس بابتسامه: هاا دورك دلوقتي 
بسمله: انا كمان وحيده اهلي والدي من وانا في اولي ثانوي جاله دمور في العضلات وقعد وانا الي شيلت البيت يعني راجل البيت
يونس: برافو انتي بنت بميت راجل 
بسمله: اه شكرا جه الاكل وخلصو وحلو كمان ووصلها وهو رجع
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
عند بسنت عاينت المكان الي هيتعمل فيه المكتب
بسنت؛ اااه حضرتك عاوز مكتبه
عمران: اه ياريت
بسنت: تمام هتكون ع شكل كتاب هنا في اخر زاويا المكتب وشاورت ع زاويه في الاوضه
عمران: تمام مكنها كويس
بسنت: اوكي بكره اجتمع مع المهندسين واديهم التخطيط في اي تعديل
عمران: لا شكرا جدا ليكي 
بسنت: العفو ه كانت هتتكلم فونها رن
بسنت: لحظه واحده 
عمران: خودي راحتك
بسنت: الو
غيث: اي يابنتي انتي فين
بسنت: جايه اهو في شغل لي
غيث: ابدا اتاخرتي فا قلت اشوفك فين قلقت
بسنت: لا ياحبيبي متقلقش جايه اهو وقفلت 
مهلا اخينا يحترق🐣
عمران:احم.هو حضرتك متجوزه
بسنت:ههه لي باين اني مدام كده
عمران:لا ابدا شكلك صغيره
بسنت:اممم لا مش متجوزه انا لازم امشي
عمران:اوصلك
بسنت:لالا مفيش داعي يلا سلام
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
في البيت الكل وصل بسمه قافله ع نفسها من الصبح اسر غضبان ومحدش فاهم حاجه
عمر:هو في اي مالها بسمه
اسر:معرفش
غيث:كانت معاك حصلها اي
اسر:قلت معرفش هو انا الدادا بتاعتها الله
يونس:لا مش الدادا بس انت الي جبتها الصبح وكانت كويسه عملتلها اي يااستاذ انت واساسا روحتلها لي هه
اسر اووووه بسنت عائشه ع فوق
بسنت:ده لي بقا
عائشه:يلا يلا وشدتها وطلعو
عمر:اي في اي
قعد اسر ومسح وشه بعصبيه
اسر:كنت قاعد في مكتبي فون رن كان مدرسه بسمع لما رديت كانت بسمه وبتعيط روحتلها جري تيديها ورمه وبتعيط محدش فاهم حاجه حتي المدير اخدتها وخرجت قالتلي ه اوووف قالتلي المدرس بيتح*ر**ش بالبنات ولما ندهلها قالتله لا.وابن*****ضربها
غيث:ابن ال****
عمر:وفين هو دلوقتي
اسر:في الوزاره مستنيه يطلع
يونس:مكنتش ليك حق تتعصب عليها دي بردو مهما كان طفله وخافت من بشاعه الموقف اطلع راضيها يلا 
اسر:ح قاطع كلامه صراخ بسنت من فوق طلعو جري وهو كان اوله
دخل واتصدم بي بسمه واقعه وعائشه بتحاول تفوقها جري عليها جزئها الي فوق ع رجله وضربات خفيفه ع خدها ويونس بيقيس النبض
يونس:لازم مستشفى
غيث: لو سمحت يااسر ابعد وشال بسمه ونزل والكل وراه تسريع الاحداث وصلو المستشفي ودخلت طوارئ
غيث: انت السبب
عمر: غيث
غيث: اي اي هو السبب مفيش حاجه وحشه الا وعملها لها 
يونس: مش وقت الكلام ده 
عائشه: يارب يارب يامنجي نجي من المهالك يارب 
بسنت: عائشه اهدي ياحبيبتي جسمك كله بيترعش
عمر راحلها 
عمر: لو سمحتي يابسنت هتلها ميه
بسنت: حاضر وراحت تجيب ميا من الكفاتريا قرب وقف قدمها ميقدرش يلمسها
عمر: ممكن تهدي بسمه هتكون كويسه سدقيني 
عائشه: اي الي حصلها دي مكنتش بتتحرك جسمها متلج انا مش عوزاها تروح مني ونبي يارب نجيها ليا
عمر: عائشه بالله اهدي هتكون كويسه جت بسنت وادتها الميا واسر... اسر في ملكوت اخر وافتكر لما دخلها الاوضه
فلاش باك
دخل بيها وهو متعصب دخلها الاوضه بغضب
اسر: مش عاوز اسمع نفس مفهوم
بسمه: ا ا ابيه ب بلاش تقعدني ل لوحدي بالله ياابيه خلاص م مش هخبي ح حاجه تاني و ولله
اسر: قلت مسمعش نفس ومشوفكيش بره الاوضه دي سامعه وخرج وقفل الباب 
باااك
اسر: مكنش ده قصدي انا بس كنت خايف عليها من عصبيتي ولله مكنت اقصد كده 
خرج الدكتور الكل جري عليه
غيث: هاا يادكتور طمني
الدكتور: الحمد لله الانسه بخير الي حصل ده من قله الاكل وكمان عليها الحيض وكان طبيعي
عائشه بصوت هادي جدا((لان صوت المراه عورا)) طيب جسمها كان متلج لي
الدكتور: من الخوف هي عندها فوبيا وخافت من حاجه ارجو المتابعه معاها عن اذنكم حمدله بسلامه ومشي 
كلهم دخلولها الا اسر ابتدت تفوق كلهم حواليها وعائشه ماسكه ايديها وبتعيط
بسمه: خلاص يانكدو انا كويسه
عائشه: نكدو نكدو بس قومي
غيث: حمدله علي سلامتك ياقلب اخوكي قلقتيني
بسمه بابتسامه هاديه: متقلقش هتموت قبلي ياابيه
يونس: عجبك كده سيبتي ركبي حمدله ع سلامتك ياعيوني
بسمه: احنا هنكدب ياابيه انت عندك ركب اساسا الله يسلمك 
بسنت: ههه حتي وانتي كده حمدله علي سلامتك يابوسبوس
بسمه: طب عشان بوسبوس دي مش هرود عليكي هيه
الكل ضحك عليها طفله ضد الحزن ايا كانت الظروف
بسمه: احم فين ابيه اسر
غيث: وانتي عايزه منه اي مش هو السبب في الي انتي فيه دا 
بسمه: لا مش هو وبعدين ايش دخلكم ممكن حد بندهلو 
بسنت: حاضر وخرجت اسر كان قاعد ع الكرسي بره 
بسنت: اسر بسمه طلباك
اسر بهدوء: حاضر وقام دخل 
بسمه: سيبونا لوحدنا شويه 
غيث: بس
يونس: غيث يلا وخرجو كلهم
✍🏻بقلمي ملك ايمن✍🏻
بره
غيث: لي سكتوني
عمر: ياغيث انت اخوها اهو وكلنا عارفين فين امانها يابني اسر ده مربيها لو ولع فيها كده بردو هتحس بلاامن معاه لانه دي الي قلبها مسدقه
يونس: بظبط كده سيبهم
بسنت: احم تعالو نشرب قهوة يلا 
✍🏻بقلمي ملك ايمن✍🏻
عند اسر وبسمه
بسمه: ابيه 
اسر: قلب ابيه 
بسمه: واقف بعيد لي ادخل
اسر: انا بقربي باذيكي احسن اكون بعيد
بسمه: انا عاوزه اتاذي ممكن تقرب ياابيه ونبي 
اسر: حاضر قرب وقعد جنبها ه السرير اتاخرت شويه وشاورتله ينام جنبها قرب بهدوء ونام جنبها وهي حضنته 
اسر: مش خايفه
بسمه: من اي
اسر: مني 
بسمه: انا لو اخاف من العالم مخفش منك ياابيه طول عمرك بتبين انك قاسي لكن انت طيب طيب اوي ياابيه زي بسمه
اسر: انا اسف ع كل مره زعلتك فيها وع كل مره قلتلك كلام وحش فيها 
بسمه: مش فاكره انك عملت حاجه من دول 
اسر: انتي ازاي كده بصي رفعت وشها شاف عنيها العسلي رموشها الطويل 
بسمه: نعم ياابيه
اسر: انتي ازاي حلوه كده
بسمه: من بعض ما عندكم ياابيه
اسر: ههه انا بحبك اوي يابسمه 
بسمه: ابيه
اسر: نعم 
بسمه: هو يعني حضرتك 
اسر: في اي
بسمه: قالت بسرعه هتعمل اي مع المستر وخبت وشها بسرعه في ضدره ابتسم ع حركتها 
اسر: ه...... 

يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات