القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الفريسه الفصل الخامس 5 بقلم موني وسكر

 رواية الفريسه الفصل الخامس 5 بقلم موني وسكر

رواية الفريسه الفصل الاول بقلم موني وسكر

 رواية الفريسه الفصل الخامس

نور : مش هتقولي ايه هي المكافأه الي انت عيزه مقابل الخروجه التحفه ديه
يوسف : عيزه تعرفي
نور: اة اكيد
يوسف : ويا تري بقي هتوفقي عليها اي ما كانت ولاهتكلي عليا حقي
نور:اكيد مش هاكل عليك حقك
يوسف : متأكده
ومفيش رجوع في الكلام
نور : ايوه متأكده
وبحركه سريعه شدها لحضنه وبسها
نورمصدومه من ال حصل
بعد شويه بعد عنها وبصلها كان وشها شبه الطمطمايه
يوسف شدها من خدودها : يختي طمطمايه عسل
نور: ا ا ا انت
يوسف : سافل وقليل الادب
نور : اه
يوسف : معلش بقي استحميلني وبعدين ده كلها كام يوم وهتقتل
نور بدموع : بعد الشر عليك يا متخلف انت يوسف : مسح دموعها
نور تقبلي تبقي مراتي
نور بخجل ،: ااا
يوسف : شش فكري كويس
تقبلي تبقي مراتي
مرات قتال القتله
نور : لا لو مرات قتال القتله لا
بس...لو مرات يوسف انا موفقه
يوسف : بس هما الاتنين واحد
نور: لا
يوسف حد طيوب مش قتال قتله
جو هو ال قتال قتله
يوسف : بحبك
نور بخجل: وانا كمان
وشالها يوسف ونزلو تحت
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
وبعد كام ساعه نور نايمه. ف حضن يوسف
نور:انت عارف ان انا الاول كنت بكرهك
يوسف : عارف
بس نفسي اعرف ايه الي اتغير
نور: هتصدقني لو قلتلك. مش عارفه من ساعه ما جيت هنا رغم انك كنت بتعاملني وحش بس معرفش ازاي حبيتك
يوسف : وافرضي قتلوني
نور : بعد الشر
مش قلتلك متقولش كدا تاني
يوسف : ديه حقيقه يا حبيبتي ولازم نواجها
نور عيطت
نور : بس انا مش عايزه اواجها
يوسف مسح دموعها ورفع راسها : يا حبيبتي ارجوكي ماتعيطيش
خلاص انا اسف يا ستي ومش هجيب سيره الموضوع ده تاني
نور: وعد
يوسف : وعد
يلا نام يا حبيبتي
نور:حاضر

صحي يوسف تاني يوم خد دش وطلع جاب فطار وجهزه ودخل يصحي نور
يوسف : نور يا حبيبتي
نور بدات تفتح عينها
نور:صباح الخير
يوسف : صباح النو يا اجمل نور نور حياتي كلها
يلا قومي نفطر
نور: شويه بس انام شويه
يوسف : يلا بلاش كسل
نور:حاضر
قمت اهو
يوسف : يلا خدي دش وانا مستنيكي بره عشان نفطر سوي
نور: حاضر
قامت نور خدت دوش ولبست وطلعت ليوسف بره
نور: واو حضرت الفطار بنفسك
يوسف : امال يا حبيبتي
ده انا شيف اعجبك اوي
نور: اوووه طيب ندوق
يوسف : اتفضلي
انا واثق من نفسي جدا
وقعدت وبدات تاكل
نور: اممممم مش بطال
يوسف : وحياه سياده اللوا
نور : ههههههه
سياده اللوا زمانو بيلف حوالين نفسو
يوسف : متخفيش
هحاول قريب ارجعله الي ضاع منه
نور بسعاده: بجد يعني هرجع لبابي تاني
يوسف بابتسامه : ايوه يا حبيبتي
نور افتكرت حاجه: طيب وانت
مش هترجع معايا
يوسف : انا الي اعرفه اني معرفش اعيش من غيرك
لاكن هرجع امتي ده بقي الي مش عارفه
نور: بس انا مش هسيبك لازم تبقي معايا انا من غيرك هموت
يوسف : بعد الشر عليكي يا قلبي
سيبك بقي من الكلام ده ويلا نخلص اكل عشان نخرج وعندي ليكي مفجأه
نور: انا خلصت
هغير هدومي واجي بسرعه
يوسف : ماشي يا حبيبتي
دخلت غيرت هدومها وطلعت
وخدها يوسف و خرجوا وراحوا مكان واسع في ناس كتير بيلعبوا بالطياره الورق
يوسف : هنلعب بالطياره الورق
نور: بجد
يوسف : طبعا بجد
نور: الله
انت هقطعك في اللعبه ديه
يوسف : اما نشوف
وراح يوسف جاب طيارات ورق وقعدوا يلعبوا وانبسطوا جدا في اليوم ده

وعدي اسبوع ونور ويوسف مش بتقبلهم اي مشاكل وعلاقتهم مستقره جدا لاكن ليت السعاده تدوم

 يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية ''رواية الفريسه'' اضغط علي اسم الرواية

 

reaction:

تعليقات