القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببتها في منامي الفصل الرابع 4 بقلم اية سلمان

 رواية احببتها في منامي الفصل الرابع 4 بقلم اية سلمان

رواية احببتها في منامي الفصل الاول 1 بقلم اية سلمان

 رواية احببتها في منامي الفصل الرابع

انس : حور 😳
حور : انا حور سلامه الممرضه دكتور حاتم بعتني لحضرتك عشان اتابع حالة المريض
انس : ____😳
حور : ي استاذ .. ي استااذ حضرتك كويس 🙄
انس : هه
حور : هه اي .. بقولك حضرتك كويس
انس : انتي مش عرفاني
حور : هعرف حضرتك منين انا اول مرة اجي هنا .. لو سمحت فين المريض
انس : انا
حور : نعم
انس فاق لنفسه : اقصد انا انا هوديكي ليها
حور اخدت بالها من انه مش لابس تيشيرت لفت وشها : حح حضرتك يعني
انس : اي ف اي.
حور : التيشيرت
انس : تيشيرت اي
اخد باله انه مش لابس تيشيرت
انس : انا اسف لحظه واحده
طلع بسرعه لبس تيشيرت و نزل تاني
انس : انتي لسه واقفه برة اتفضلي ادخلي .. اتفضلي اقعدي
حور : هو فين المريض
انس : هو مش مريض .. دي والدتي هي قعيده و عندها القلب انا عايزك تاخدي بالك منها و تتابعيها
حور : متقلقش
انس : انسة حور احنا منتقابلناش قبل كده
حور : معتقدش ي فندم لاني لسه نازلة مصر من يومين اتنين بس
انس : لية انتي كنتي فين قبل كده
حور : اسفه بس دي حاجه خاصة
انس ب احراج : احم اه ااه تمام طيب اتفضلي اخدك ل اوضة والدتي
حور : تمام
اخدها انس و وداها لاوضه والدته و خبط
هناء : ادخل
انس : ست الكل
هناء : تعالي ي حبيبي
انس : عامله اي دلوقت
هناء : بخير الحمد لله
انس : دي الانسة حور الممرضه الجديدة .. و دي والدتي ي انسة حور
حور : ازي حضرتك ي طنط
هناء : الحمد لله ي حبيبتي تعالي اقعدي .. و انت ي انس تقدر تروح ع اوضتك
انس باصص لحور : ___
هناء : انس .. انسسس
انس فاق : ااايوا ي امي
هناء : تقدر تروح ع اوضتك
انس : ااه طيب عن اذنكو
هناء : اذنك معاك
خرج و قفل الباب
هناء : انما انتي حلوة قوي ي حور
حور اتكسفت : ربنا يخليكي ي طنط 🤭 .. طيب ممكن نقيس الضغط عشان نطمن ع حضرتك
هناء : اه طبعا ..... الا قوليلي ي حور انتي منين
حور ارتبكت
هناء : مالك ي بنتي وشك اتخطف كده ليه قولي متخافيش ف اي
حور : انا اصلا من الصعيد بس حصل شوية ظروف كده ف نقلت هنا
هناء : مع انك بتتكلمي مصري عادي
حور : لا دا لان كليتي كانت هنا
هناء : اه قولتيلي .. طيب انت ساكنه فين دلوقت
حور : انا قاعده عند واحده صاحبتي هنا لغاية مشوف شقه ايجار
هناء : امم طيب متخليكي هنا .. اقصد يعني القصر هنا ف اوض كتير ممكن نخصصلك اوضه هنا ليكي
حور : شكرا ي طنط ربنا يخليكي بس مش هينفع
هناء : مش هينفع ليه انتي الممرضه بتاعتي افرضي مثلا تعبت بالليل ولا حاجه يعني و لا انتي خايفه لنخطفك 😂
حور : لا ي طنط مش قصدي بس هنا يعني ابن حضرتك و انا اصلا اول مرة اجي هنا و كده مينفعش اسفه بس محبش ابقي عالة ع حد
هناء : اخص عليكي عالة طيب هقولك اعتبري انك اجرتي الاوضه دي و نخصم ايجارها من مرتبك
حور بتفكير ف نفسها : انا لو فضلت هنا اكيد عصام و مسعد مش هيقدروا يلاقوني
حور : خلاص ي طنط انا موافقه
هناء : تمام ي حبيبتي .. اميينه اميييينه
( امينة الشغاله ي جماعه )
امينة : نعم ي هانم
هناء : خدي الانسة حور و وديها اوضه الضيوف الل فوق
امينه : تمام ي هانم
حور : متشكرة قوي لحضرتك
هناء : ع اي ي حبيبتي روحي غيري هدومك و رتاحي
حور : بس انا مجبتش لبس معايا
هناء : مفيش مشكله .. امينة هاتلها الطقم الل بسمه كانت ناسياه ننا ع متجيب لبسها
حور : هي مين بسمه دي
هناء : دي الممرضه ال كانت هنا .. روحي مع امينه و ارتاحي شوية
حور : تمام
مشيت حور مع امينه و راحت اوضتها
حور : تمام قوي كده شكرا ليكي
امينه : العفو
حور اخدت اللبس و دخلت اخدت شاور و غيرت هدومها و خرجت من الحمام و فجأة
حور : ااااااااااه

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' احببتها في منامي'' اضغط علي اسم الرواية

reaction:

تعليقات