Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أميرة الرعد الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ندا الشرقاوي  

رواية أميرة الرعد الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ندا الشرقاوي  

جان /للأسف سيدتي مستر رعد لن يقدر يمشي علي قدميه لفتر لاكن ليس فتره كبيره لاكن مع التمارين يقدر ان يمشي علي قدميه مره ثانيه ولاكن هو الآن يريدك لانه يعتقد ان الحادث منذ يوم
اميره بحزن علي حبيبها /حسنا سيد جان انا في الطريق الي القصر
جان /حسنا سيدتي
دخلت اميره
اميره /بعتذر لازم امشي وسليم بيه عيكمل الاجتماع
أكرم /في حاجه
اميرة /لا خالص بس همشي دلوقتي
يوسف /تحبي اوصلك
اميره /لا معايا العربيه والحرس تحت
سليم بتفهم/روحي ياميرو 
اميره /ياله سلام 
نزلت اميره وركبت الغربيه وبتفكر رعد هيحصل اي لما يعرف وفرحانه في نفس الوقت انها هتشوف حببها وتحضنه قد اي وحشها كلامه نظراتها لمسته علي شعرها حضنه الدافي 
شغلت اغنيه وحشتني 
Nada Elsharkawy 
وحشتني .
عدد نجوم السما
وحشتني .
عدد كلام الهوى
وحشتني .
في كل يوم إنما . إنما .
وحشتني .
أكتر وأكتر . واحنا سوا
تعالي نخلي الحلم حقيقة .
تعالي . تعالي
تعالي نعوض كل دقيقة .
تعالي تعالي
من خوفي لبكرة يفرقنا .واحنا يا روح قلبي ما صدقنا
اشتقتلي . ورجعتلي .
وقولتلي . وحشتني
ليالي . ليالي . ليالي .
ما فارقتش ثانية حبيبي خيالي
بستني الفرحة وبستناك .
وبغني وأنا بحلم بلقاك
الله علي لقي الحبيب . بعد الغياب .
حلاوته بتخلي الهوي . يرجع شباب.
الله . الله
تعالي نخلي الحلم حقيقة .
تعالي . تعالي
تعالي نعوض كل دقيقة .
تعالي تعالي
من خوفي لبكرة يفرقنا .
واحنا يا روح قلبي ما صدقنا
اشتقتلي . ورجعتلي .
وقولتلي . وحشتني
يا قمر .
يا سهر .
يا قمر يا سهر . يا سهر يا قمر
راجعين راجعين .
راجعين بحنين
مر الوقت وصلت اميره للقصر وخدت نفس طويل وبتستعد للقاء حبيبها وزوجها
دخلت اميره ورجل تقدم وترجع تاني لحد ما دخلت الجناح وكانوا مقعدين رعد
اميره بدموع تنزل بغزاره /ر....... رعد
بصلها رعد بشتياق وتقابل عيونهم مع بعض طلع جان والممرضه
جريت اميره وحضنت رعد ومسكت فيه جامد وتبكي بصوت عالي
رعد حضن اميره جامد وفضل ماسك فيها وراسه في عنقها يستنشق رائحتها التي افتقدها يالله كم شعور جميع ان تجتمع انت ومن تحب ويكون امان وملجئ ليك
اميره ببكاء /ااااااااه وحشتني اوي
رعد ومازال علي وضعه /وحشتني ياأميرتي وحشتني اوي وحضنك وحشني اوي حضنك
اميره ومازالت علي وضعها /كده يارعد تسيب اميرتك
لوحدها هونت عليك تسبني لوحدي
رعد استغرب وضعها وحط ايده علي بطنها وقال /اميره ابني ياأميره انتي البيبي راح صح
اميره قامت من حضنه لاكن قاطعها رعد /لا خليكي في حضني علشان خاطري حاسس اني سايبك من زمان سمحيني لو كنت السبب في موت البيبي
اميره حطتت اديها علي شفايفه مسك اديها قبلها قلبه عميقه إطالت وقت كثير
اميره /هحكيلك كل حاجه بس اول خاحع انت في غيبوبه بقالك 5 شهور
رعد بصدمه /5شهور انا فاكر الحادثه امبارح اميره انا رجلي مش عارف احركها تقيلة اوي
اميره خدت نفس طويل /هحكيلك كل حاجة نامت جمبه علي السرير ودخلت جوه حضنه
اميره /انت عملت الحادثه وانا كنت مستنياك يارعد انا كنت واقفه مستنيه دخلتك عليا بس جالي الخبر من الصحافه ينفع يارعد اقولهم انا نفس فصيله دمه يقولولي لا مش هينفع انتي حامل سعتها كرهت الحمل قاطعها رعد وقال /مكنتش هسامحك لو فرطتي في ابني علشاني ياأميره
مسكت ايده وحضنتها /وبعدين أكرم لف مصر كلها علشان يلاقي الدم فصيله نادره انت وبعد ما لقا الدم للأسف كنا اتاخرنا وانت نزفت كتير اوي ودخلت في غيبوبه من ساعتها وانا الدنيا اسودت في وشي كنت كل يوم عندك في المستشفى كنت بترجاك تصحي مشيت من الفيلا كل حاجه في الفيلا بتفكرني بيك مقدرتش اقعد فيها اشتريت القصر ونقلت العيشه كلها هنا اهلك موافقوش اني اقعد لوحدي لاني كنت بتعب ومش بكلم حد ومكتفيه اني اقعد في القصر واجي علي المستشفى احكيلك واروح تاني
وبابا سليم وماما هدي جم القاهره علشان يكونوا جمبي وكمان نزلت الشغل والحمد لله شغلك زي ما هو وعندي حرس كتير محدش يقدر يدخل هنا وأتمرنت كتير اوي ومش بطلع من البيت غير والمسدس اللي ادتهولي في العربيه يصلها رعد بزهول بقا دي اميره اللي يعرفها اميرة /لا متبصليش كده انا اتغيرت اوي لما اكون انا وبنتي في العربية ويضرب علينا نار وماخفش يبقي انا مش اميره اللي تعرفها
رعد بفزع /ضرب نار امتة وجنه عامله اي حصلكوا حاجه
اميره بابتسامه /احنا بخير وبعدين مش جنه اللي معايا في العربيه
رعد /امال مين
اميره /فردوس رعد المنشاوي
رعد بفرحه /انتي جبتي بنوته
اميره/اه خليني اكمل وانا اقولك مفاجأه تانية
رعد قبل راسها /كملي ياأميرتي
اميره وراسها علي صدره /للأسف وانت في المستشفي دخل حد عاوز يديك حقته سامه وانا لحقتك قبلها ونقلت كل حاجه تخصك للقصر من غير ما حد يعرف واتخانق مع أكرم ويوسف علشان المفروض ان الحراسه عليهم ومحدش عارف انك هنا
رعد بصلها بفخر /رغم كل اللي حصل بس فرحان بيكي واللي عملتيه
اميره /وجبتك القصر وجناح بعيد عن كل حاجة وكل يوم باحي البس قميصك وانام في حضنك واكون نفسي ايدك تقفل عليا الحضن
ضمها رعد وأيده قفلت عليها كأنه هيدخلها في جسمه
اميره بتردد/رعد انت مؤمن بقضاء ربنا
رعد/اه الحمد لله في اي 
اميره /بص هو الحادثه أثرت على حركه المشي عندك وقالت سريعا بس والله هترجع تاني في فتره صغيره مع التمارين 
رعد بابتسامه /الحمد لله علي كل شي 
اميره بصدمه /بجد انا فكراك هتزعق وتكسر الدنيا 
رعد بابتسامه /لا الحمد لله كفايه اني شايفك دلوقتي وفيها اي علشان تكوني قريبه مني اكتر وتعاملني زي الطفل 
اميره /ربنا يخليك لينا ياحبيبي 
رعد /ويخليك ياعمري
اميره /رعد عاوز تشوف فردوس
رعد باشتياق /اوي اوي وجنه انتي ولدتي أمته
اميره /من اسبوعين
رعد بعتاب/وتروحي الشركه وتسوقي كل دا
اميره /عادي
اميره /هجيب الولاد واجي استقبل الهديه
طلعت اميره تجيب الولاد
وراحت عند دكتور جان
اميره /اشكرك دكتور علي مجهودك مع رعد 
جان /لا يوجد شكر سيدتي هذا شغلي 
اميره /متى يبدأ رعد في التمارين
جان /بكره سيدتي 
اميره /حسنا كنت تريد أن تنزل تتجول في مصر كا فسحه جمال سوف ياخذك 
جان /حقا 
اميره /حقا تقدر الان تغادر
راحت اميره الجناح وطلبت من الخدم يغادرو القصر وقالت لامل انها تاخد اجازه انهاردة 
اميره /جنتي عملالك مفاجأه كتير حلوة 
جنه /بجد يامامي 
اميره /اه ياعيون مامي تعالي بقا 
خدت اميره جنه وفردوس 
جنه /طب وانس ومالك 
اميىه/تعالي بس هنروح مكان حلو وانس ومالك نايمين شويه واخدهم 
طلعت علي الجناح بتاع رعد ودخلت 
جنه بفرحه/باااااااابي 
رعد بشوف ولهفه /جنتي طلعت جنه و حضنة رعد ورعد حضنها قد اي كانت وحشاه كتير 
رعد /قلب بابا وعيونه وعقله وحشتيني ياجنتي كبرتي خالص اهو 
جنه /اه شوفت وكمان بتكلم كويس بس لسه لمضه 
ضحك رعد /يالمضه 
تقدمت اميره وعطيته فردوس 
رعد بانبهار /ما شاء الله الله اكبر جميله اوي وقبلها علي خدها قبله كبيرة 
رعد /جميله خالص ياأميره بس ليه فردوس 
جنه /علشان نكون جنه الفردوس 
رعد /بتحبيها ياجنه
جنه بحب /اوي يابابي 
اميره /مستعد لهديه تانيه او مفاجأه تانيه 
رعد بعدم فهم /مفاجأة اي 
اميره /دقيقه 
طلعت اميره راحت جابت انس ورجعت 
رعد بزهول/مين دا 
اميره /انس رعد المنشاوي 
رعد /انس مين امال اللي علي ايدي مين 
اميره /اي ياحبيبي عيالي 
رعد /ما شاء الله هو انا غبت كتير كده وحط فردوس وشال انس 
رعد /حبيبي ابوك ربنا يحميك 
اميره/هغير واجي 
رعد بغمزه /تحبي اساعدك 
اميره بخجل من وقاحته /لا ميرسي 
طلعت اميره ودخلت بمالك 😂😂
رعد /لا كتير كتير انتي بتجيبي منين 
اميرة بضحك /لا كده خلاص الختمة بمالك رعد المنشاوي 
رعد بزهول وصدمه /انتي بتتكلمي جد انتي جبتي 3 
اومنت له اميره بنعم 
رعد /يعني انتي كنتي حامل في 3 
اميره /ومعرفتش غير لما ولدت لاني مروحتش لدكتوره من ساعت ما انت عملت الحادثه 
رعد بانتباه/ليه 
اميره /علشان كان نفسي تكون معايا بس اي رايك 
رعد /إنتاج اجنبي فوق الفظيع بقا العيال القمراتدول عيالي 
اميره/اه الاسره اللي كانت مكونة من3 افراد بقينا 6 افراد
اوريك صورك معاهم اول ما اتولدوا 
رعد /ازاي 
اميره/انا صممت اني اطلع من العمليات اجي علي الغرفه بتاعتك وجيت وحطيت الاولاد جمبك وجنه واتصورنا سوا 
رعد /بحبك يا اميرتي
جنه /كيس جوافه انا هنا 
رعد /يالمضه ياله يابت من هنا 
جنه /علي قلبك 
رعد /زي العسل ياروحي 
اميره /انا مشيت الهدم وكل الناس مش فاضل غير الحرس ودا مقدرش امشيه وهنقضي اليوم كله سوا اي رايك يارعدي 
رعد /ودي محتاجه رأي موافق طبعا
قضوا بقيت اليوم مع بعض وكان يوم جميل اوي العيله بدأت الفرحه ترجعلها تاني واميره كانت بتحمد ربنا ان رعد رجع تاني واميره عملت فشار وعصير وقعدوا جو اسري جميل  
بليل جابت اميره سرير متحرك بتاع الأطفال ودخلته الجناح ونيمت فيه انس ومالك وفردوس 
جنه /طب وانا يامامي 
اميره /اي ياعيوني مامي عاوزه اي 
جنه /هنام فين 
اميره /في حضن بابي اي رايك 
جريت جنه قبلتها وقالت/فكرة هنا مع فردوس وانس ومالك 
اميره /لا هما صغيرين انتي تنامي معنا ياله طلعت جنه علي السرير ودخلت جوه حض رعد 
رعد /تعرفي ياجنتي وحشتيني اوي اوي 
جنه /وانتي كمان يارعدي 
اميره بغضب مصتنع /بس يابت رعدي انا 
جنه/لا انا 
اميره /هغير واجيلك يابنت.... 
جنه /يابنت اي 
اميره /يابنت رعد
رعد /😂😂😂😂😂انتوا علي طول كده 
اميره /اه
دخلت اميره غيرت ولبست بجامه بيتي عباره عن شورت قصير وتيشرت وأطلقت سراح شعرها الأحمر 
وطلعت انبهر رعد بجمالها الذي ازداد اكثر واكثر 
اميرة /بصي بقا ياست جنه علشان نكون علي نور بابي في النص وانتي علي دراع وانا علي دراعي 
رعد بزهول /انتوا بتقسموني
اميره /اه 
راحت اميره نحيه السرير وبدأت تساعد رعد 
رعد /هتعملي اي 
Nada Elsharkawy 
اميره /هساعدك
رعد /بس انا تقيل عليكي
جنه /تقيل مين انت متعرفش
رعد بعدم فهم /اعرف اي
جنه /ماما عامله اوضه للجيم هنا في القصر وكل يوم بتتمرن
رعد /اميره بتتمرن
اميره /شوفت انت مش مصدق
بدأت اميره تساعد رعد وساعدته واستعدوا للنوم
اميره /كده في حاجه تانيه
رعد بابتسامه /لا ياروحي نامي انتي اكيد تعبانه
نامت اميرة وحضنت رعد وجنه هكذا
رعد بصوت واطي /وحشتيني ياأميرتي
اميره بصت له بعيون عاشقه /انت اكتر يارعدي متعرفش انا من زمان نفسي انام في حضنك اشتقتلك اوي
رعد /ربنا يخليكي ليا
اميره /ويخليك ياحبيبي
وناموا كلهم بدون اي قلق ولا توتر
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
في صباح جديد في فيلا أكرم المنشاوي 
أكرم /ياسمين مش حسه انك طولتي مش عاوزه تروحي تولدي ليه 
ياسمين /لسه مفيش وجع 
أكرم /هو لازم ما تروحي تولدي على طول
ياسمين بلامبالاه /لا هاتي المربي بقا لو سمحت
أكرم بغيظ/صبرني يارب
ياسمين /يارب ياحبيبي
ياسمين /الله يخربيتك يااكرم
أكرم /هو انا قولتلك حاجه
ياسمين بوجع /بوووولد
أكرم /أحلفي
ياسمين /يااااغبي
أكرم /بتولدي الحمد لله انا قولت انتفاخ مش حمل ابدا دا
ياسمين /اااااااه
شالها أكرم وطلع بسرعه علي المستشفى
دخل المستشفى
ياسمين بصراخ/انت السبب أنت السبب يااكرم
أكرم /حرام عليكي فضحتني
ياسمين /يالهووووووي
المستشفي بتتفرج عليهم
أكرم /بسرعه يابني
دخلوا ياسمين غرفه العمليات
أكرم /يالهوي مالي ومال الجواز
رن أكرم علي سليم
سليم /الو يااكرم
أكرم /الو ياعمي ياسمين بتولد
سليم /الله يخربيتك
اكرم/اي ياجدعان في اي انا بقولك بتولد مش اطلقك
سليم /جاي جاي
بعد مرور ساعه كان وصل سليم وهدي 
سليم /هااا فين 
أكرم /لسه طالعه من العمليات 
هدي /وهيا عامله اي 
أكرم /كويسه الحمد لله 
الممرضه /تقدروا تتدخلوا 
دخلوا وكانت ياسمين تحت تأثير المخدر 
ياسمين /لا ورك الفرخه دا بتاعي.. .... يااكرم قولتلك بلاش ترمي الشوط بتاعك في وسط الجناح.......... اميره واللة لقول لرعد انك بتضربيني........ منك الله يااكرم 
أكرم /اهي شوفته انا مستحمل اي 
بدأت ياسمين تفوق
هدي /حمد الله على السلامة ياقلب امك
ياسمين /حبيبتي ياماما
راح سليم وقبلها /الف سلامة عليكي ومبروك علي البنوته
ياسمين /الله يبارك فيك ياحبيبي
أكرم راح حضنها /الف مبروك ياروحي بس ابقي وطي صوتك وانتي بتكلمي عليا الناس
ياسمين /ليه انا عملت اي
أكرم /هبقا اقولك
دخلت الممرضه وكانت معاها البنوته
ياسمين /الله حلوه اوي
هدي /ربنا يبارك فيها ويحفظها
ياسمين /أكرم مش هتشلها
أكرم ببعض الخوف /لا أخاف تقع مني
ياسمين بابتسامه /متخافش
قرب أكرم وشال البنوته وحضنها
أكرم /حمد الله على السلامة ياتاجي
ياسمين /انت قولت اي
أكرم /تاجي اي رايك تاج أكرم المنشاوي
ياسمين /حلو اوي اسم تاج
سليم /ربنا يبارك فيها
ياسمين /انا كلمت اميرة
أكرم /نسيت دي هتموتنا
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
في قصر الرعد
صحيت اميره وابتسمت لما لقت رعد جمبها وبدأت تتأمل ملامحه قد اي وحشها
ومدت اديها علي عيونه وخده ورموشه وعلي شفايفه ونزلت طبعت قبله رقيقه كلها رقيقه وحنيه جت تبعد لاكن اتفجات بايد خلف راسها وكان رعد قلبها قبله يبث فيها علي شوقه واشتياقه لها قد اي كانت وحشته واتقابلت عيونه وانفاسهم في أنفاس بعض وصدر رعد يعلوا ويهبط
اميره بخجل /صباح الخير
رعد بحب وغزل /صباح الفل والياسمين علي عيونك ياأميرتي
اميره /رعد انت هتفضل في الجناح فتره محدش هيشوفك
رعد /ليه
اميره /لحد ما تخلص التمارين وتمشي علي رجلك تاني علشان انا لسه معرفتش مين المجهول اللي بيعمل كده
رعد /اميره انا خايف عليكي
اميره /لا ياحبيبي ان شاء الله خير خليني في حضنك شويه بقا لحد ما اروح الشركه
رعد بابتسامه وفتحلها دراعه /تعالي
جت اميرة تحضنه بس الفون رن
اميره /لو اكرم هوز عليه ياسمين
رعد /والله شكله قاطع اللحظات
ردت اميره وكان أكرم
أكرم /ميرو عندي ليكي خبر حلو
اميره /مشروع معتصم خلص صح
أكرم /لا احلي
اميره /ياسمين بطلت اكل
أكرم /ياسمين ولدت
اميره /بجد انا هاجي حالا
وقفلوا بس رعد كان بيبصلها بغيره وغيظ
اميره /اي يارعدي مالك
رعد /بيقولك ميرووو بس اما اشوفه ميرو ياأميره دا كان بيقولك حرم رعد المنشاوي
اميره /هههههههه
رعد /اضحكي اضحكي بس بجد ياسمين ولدت
اميره /اه ولدت بنوته بص بقا امل هتيجي دلوقتي وانا هطلع الولاد من هنا وجنه وانت هتفضل هنا وهبعتلك جان
رعد /طب هاتي الولاد اشوفهم قبل ما تطلعي
اميره بابتسامه /حاضر من عيوني
دخلت اميره علشان تلبس ولبست قميص باللون Of White وبنطلون باللون البني الفاتح وحذاء بنفس اللون ورفعت شعرها لاعلي وميكب خفيف جدا وطلعت 

Nada Elsharkawy 

رعد بنبهار /ياجمالك انتي بتطلعي كل يوم بالحلاوة دي من غيري
اميره /اه تحب تشوف
رعد بتوهان /اشوف
طلعت اميره الفون بتعها وورته كل الصور بتاعتها
رعد/الله حلوين اوي بس بلاش الفساتين القصيره دي ماشي ياروحي
اميره /حاضر ياحبيبي بص دي صور الولادة
وكانت الصوره رعد نايم علي فراش المستشفي وجمبه انس ومالك وفردوس وجنه
رعد /حلوه اوي الصوره دي كنت اتمني اكون معاكي كمل بخبث وغمزه وقال ملحوقه في الولاده الجايه
اميره /نننننعم انا جيبه 3 ومعايا وحده اربعه كفايه كده
رعد /انا مكملتش الدسته
اميره /هيا مشابك
رعد /هو كده انا هجيب سته بس اقوم بس من علي السرير دا
اميره /دقيقه
قامت جابت فردوس وادتها لرعد
رعد /حبيبه قلب بابي يادوسه وقبلها
وانس هكذا ومالك
اميره /هوديهم واجي اخد جنه تكون انت صحتها
رعد /ماشي
طلعت اميره بالاولاد
رعد /جنتي. جنتي جنه
جنه /خمسه ياميروووو خمسه بس
رعد بضحك /الله يخربيتكوا اتهبلتوا سوا. جنه جنه
جنه /والله خمسه بس ياميرو اخطف حلم وارجع علي طول
رعد /جنه قولي ياجنه انا بابي مش ميرووو جنه
جنه فتحت عيونها وقالت /بابي
رعد /قلبه ياله اصحي بقا
جنه بنوم/ميرووو فين
رعد /راحت تودي اخواتك الجناح التاني بس عاوزك في موضوع
جنه بانتباه/اي
رعد /تيجي نلعب لعبه محدش يع ف انك بتشوفيني خالص خالص ولا يعرف اني عايش في القصر هنا
جنه /ليه دا نانا وجدو هيفرحوا
رعد /هعملها مفاجأة اتفقنا مش تقولي لأي حد وانا اوعدك هجبلك بوكس لعب كبير كبير 
جنه /ماشي. 

دخلت اميره وقالت /جنتي امل جت هتطلعي تيجي معايا ولا هتفضلي في القصر
جنه /هنروح فين
اميره /ياسو جابت بيبي تيجي نروح نشوفها
جنه بفرح /اه ياله ياله
اميره /اجري امل تلبسك بسرعه وزي ما اتفقنا لو سألتك كنتي فين قولي مع مامي وخلاص
جنه /okey
راحت جنه تلبس وشاور رعد لاميره تقرب
قربت
اميره /نعم
رعد /هتروحي مع السواق ولا لوحدك
اميره /انا لو طلعت اتنين متر بطلع بحرس وسواق
رعد /يعني هتطلعي بالحرس كام شخص معاكي وكام عربيه
اميره /قول 50 واحد و15 عربيه
رعد بزهول /ليه رئيس الجمهورية دا انا مبطلعش بكل دا
اميره بغرور مصتنع /انا اميره المنشاوي
رعد /عملتي كل دا أمته ياأميره
اميره /تاني يوم الحادثه
رعد /ماشي روحي بسواق بلاش لوحدك علشان معاكي جنه
اميره /حاضر هتعوذ حاجه
قبل يداها وقال /عايز سلامتك ياأميرتي
نزلت اميره هيا وجنه واتجهوا للمستشفي
وصلوا للمستشفي ودخلوا
اميره /اخيرا ولدتي
ياسمين /اه ياختي جبت بنوته قمر
اميره /وريني كده
شالتها اميره
اميره /ياخلاثي علي الجمال بصي ياجنتي
جنه /جميله خالص

اميره /هتسمي اي 
ياسمين /تاج 
اميرة /حلو اوي 
هدي /اميره حساكي مختلفه انهارده 
اميره /ازاي ياماما 
هدي /حسه انك بدأتي ترجعي اميره بتاعت زمان 
اميره /ادعيلي ياحبيبتي 
سليم عرف ان رعد بيتحسن من ملامح اميره 
أكرم /اميره انا هاخد اجازه اسبوع 
اميره /"ليه 
أكرم /علشان اخد بالي من مراتي 
اميره /نننننعم دا انا نزلت الشغل بعد الولاده انت عاوز تاخد اجازه 
أكرم /خلاص مش عاوز ربنا علي الظالم والمفتري 
جنه /مامي اكرومتي بيدعي عليكي 
أكرم /اسكتي يالمضه 
دق الباب ودخل 
اميره /انتوووووا.. 



يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية أميرة الرعد الجزء الثاني "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات