القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الفريسه الفصل الرابع 4 بقلم موني وسكر

 رواية الفريسه الفصل الرابع 4 بقلم موني وسكر

رواية الفريسه الفصل الاول بقلم موني وسكر

 رواية الفريسه الفصل الرابع

يوسف : متلغبط
نور: متلغبط ! متلغبط ليه
يوسف : كل حاجه غلط من ساعة ما جيتي
وده مينفعش انا ظا......
نور: وانا من ساعه ما جيت وكل حاجه غلط
انا ممكن امشي عادي وكدا كدا مش هيعرفو طريقي ولو عرفو طريقي عادي بقا ما كدا كدا كل حاجه بايظه
وبعدين انت ال جبتني مش انا ال جيت اتطفلت عليك
يوسف : مش هينفع لان .......
نور متشغليش بالك
نامي يلا لان انا كمان زهقت من قاعده في البيت ف هنخرج نتمشي بكره
نور: يوسف متوهش
مش هينفع لان ايه
احكي يا يوسف انا لازم افهم
يوسف : كل حاجه في وقتها حلو
تصبحي علي خير
نور : وانت من اهله

وتاني يوم صحيت نور حضرت الفطار صحي يوسف بعدها خد دش وطلع بره
يوسف : صباح الخير
نور: صباح النور
يلا الفطار جاهز
يوسف : لا احنا هنفطر فول وطعميه
نور: بس مفيش هنا فول وطعميه
يوسف : هنخرج نجيب
نور: بجد
طيب البس لبسي العادي صح
يوسف : زي امبارح وممكن تشيلي النقاب بس البسي طرحه
نور: يعني مش هلبس بنطلون وبلوزه عاديه عشان اعرف اتحرك
يوسف : لا
نور : ليييه
يوسف : مش ذنبي انك حلوه بشعر اسود حرير وعيون زرقه تهوس ومتجوز راجل بيغير
نور اتكسفت جدا: م م ماهو انت هتبقي معايا مش هلبس حاحه ديقه والله
ودخلت جري تغير هدومها
يوسف بصوت علي : مش هنخرج لو اللبس معجبنيش
نور لبست بنطلون اسود وسويتشرت.اوف وايت وفيه كلام اسود طويل نسبيا شتوي تقيل لانهم ف الشتا ولبست كوتشي اسود
يوسف : امممممم معقول بس شعرك
نور: مالو
ماهو حلو اه
يوسف : لميه
نور : حاضر
لمت شعرها كحكه
وخدها يوسف وطلعوا بره وقعدوا يتمشوا في القريه وراحوا ياكلوا فول وطعميه
نور: انا اول مره اتفسح فسحه زي دي بجد
يوسف ولسه هيتكلم لقي كوره بتنط علي الطرابيزه
شاب : اسفين يا كابتن
يوسف حدفهالهم : ولا يهمك
يوسف لنور : انا هروح العب علي ما تخلصي اكل
نور: ماشي
متتأخرش بس
يوسف : تمام
وراح يوسف يلعب معاهم كوره ونور قعدت تتفرج عليه
وخلص لعب ورجع لنور تاني
يوسف : ها خلصتي اكل
نور: اة خلصت علي فكره بتلعب كوره كويس
يوسف : عيب عليكي يا بنتي
يلا
دفعوا الحساب وكملوا مشي
نور: انا متخيلتش ان يحصل معايا كدا ف يوم من الايام
يوسف : اكيد انك تنخطفي والي يخطفك يكون مز زي
نور: ها ها ها
واخد مقلب جامد في نفسك علي فكره
يوسف : امال ايه يا خفه
نور : اني اتخطف واتجوز ال خاطفني و.... وبس
يوسف : وايه
كملي
نور: ا لا ما خلصت
يلا بقا نروح رجلي وجعتني
يوسف: لا تعالي نقعد هنا
نور: نقعد فين
يوسف قعد جنب شجره
يوسف : هنا
نور قعدت جمبو
نور: طيب اديني قعدت
وبعدين
يوسف : في احلي من كده
نور: كده الي هو الجو البرد اوي وحطت ايدها علي وشه
نور: شفت ايدي متلجه ازاي
يوسف شدها لحضنه : كده هتدفي
نور: م م م انا اصلا دفيانه منظرنا قدام الناش مينفعش ال رايح وال جاي هيبص علينا وسع
يوسف : يا بنتي احنا هنا في وسط الغطان ونادرا لما هتلاقي حد اصل
نور بخجل: طيب
يوسف : هنفضل قعدين مده زي الصم والبكم نور : طيب اتكلم انت وانا هسمعك
يوسف : عيزاني اقول ايه
نور: اي حاجه
اقولك احكيلي عنك
يوسف : يوسف full stop
نور: يا سلام بس كده
يوسف : شوفتي انا طيب وغلبان ازاي
نور بصتله: انت ده ولا واحد تاني
يوسف الي اعرفه بلوه 😂
يوسف : 😂😂😂
بحبك بلسانك الطويل ده
نور بصدمه: ها
يوسف كح : احم احم
نور بخجل: يلا نروح يقا الدنيا ليلت
يوسف : عايز اكل بليله
نور: ايه البليله ديه
يوسف : حاجه كده شخنه بدفي في الشتا ده وطعمها تحفه وياسلام بقي لو عليها شويه قشطه ومكسرات و......
نور : 😂 ايه ياعم كفايه انا جعت
يوسف : 😂😂 طيب يلابينا
قام وراحوا علي محل وطلبوا بليله وقعدوا ياكلوا
نور: ممممم طعمها حلو اوي
يوسف : بالهنا والشفا
نور: الله يهنيك
علي فكره انا اتبسطت اوي
يوسف :علي كده بقي المفروض يبقي ليا مكفأه
نور: ايه هي
يوسف : لما نروح
يلا خلصتي
نور : اة يلا

روحوا البيت ونور دخلت تغير هدومها
يوسف : انا هطلع فوق السطوح
نور: هتطلع تعمل ايه
يوسف : هقعد شويه فوق لو حابه تغيري وتيجي
الي يريحك
نور: هغير هدومي واجي
ودخلت غيرت هدومها ولبست بيجامه وطلعت قعدت فوث مع يوسف
نور : مش هتقولي ايه هي المكافأه الي انت عيزه مقابب الخروجه التحفه ديه
يوسف : عيزه تعرفي
نور: اة اكيد
يوسف : ويا تري بقي هتوفقي عليها اي ما كانت ولاهتكلي عليا حقي
نور:اكيد مش هاكل عليك حقك
يوسف : متأكده
ومفيش رجوع في الكلام
نور : ايوه متأكده
وبحركه سريعه شدها لحضنه وبسها

 يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية ''رواية الفريسه'' اضغط علي اسم الرواية

 

reaction:

تعليقات