القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر حسين

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر حسين 

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الاول 1 بقلم هاجر حسين

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الرابع والثلاثون

رعد ماسك صورت ليان:-وحشتيني اوووي يا ليان انا مش مصدق انك سبتيني وهونت عليكي تسبيني ياااه ياليان مكنتش اعارف انك هتسبيني انا مش قادره اصدقك انك موتي ………الباب خبط
رعد:-شمس تعالي عامله ايه
شمس:-الحمدلله انت عامل ايه وليان عامله ايه
رعد:-الحمدلله يوسف اللي جابك ولا جايه لوحدك
شمس:-لا يوسف ومكانش عايز يجيبني
رعد:-مشي ولا تحت ……… البنت الصغيره عيطت
شمس:-تحت ………تعالي يارقمر انتي
:-باااس باااس يوغتي قمررر يوووغتتتي قمرر
رعد:-طيب تعالي ننزال …بقلم هاجر حسين
يوسف :- عامل ايه يا كينج
رعد:-الحمدلله اخبار الشغال ايه
يوسف:-كله تمام بس علي الهواري عايزك تسيبله الصفقه
رعد:-طيب انا هروح وهظبط كل حاجه
يوسف:-ماشي وانا هروح شمس وهروحلك الشركه
شمس:-لا انا هقاعد مع ليان
رعد:-لا روحي يا شمس ليان معاها دادا صفيه
شمس:-لا ونبي خاليني معاها
يوسف:-طيب العلاج يا شمس
شمس:-جبتو معايا
يوسف:-طيب هاجي بعد ما اخلص اخدك
شمس:-دااه في احلامك انا مش هروح معاك تاني
يوسف:-يعني انتي عاملتي دااه كله علشان اجيبك وفي الاخر مش سمحتيني
شمس:-شوف عاملت ايه الاول علشان تعارف تمد ايدك عليا
رعد:-خلاص في ايه ……خاليها قاعده شويا هنا
يوسف:-لا هتروح باليل
شمس:-لا يعني لا
يوسف:-والله يعني كده ماشي
رعد:-انا رايح الشركه خاليا بالك من ليان يا شمس
شمس:-في عيوني والله
رعد خارج
شمس:-ايه مش هتروح انت كمان ولا ايه
يوسف:-لسه زعلانه
شمس:-اااه……علشان انت كانت عند ندي امبارح
يوسف:-قولتلك لا
شمس:-يوسف بلاش كدب انا حاسه و واثقه انك خانتني كمان
يوسف:-شمس انا همشي احسن………وخارج
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
فرح:-اسوره حبيبي قوم
اسر:-في ايه
فرح:-هتتأخر علي الشغل
اسر:-انا اخدت اجازه انهارده
فرح بقلق:-ليه مالك...تعبان حاسس بحاجه
اسر:-انا كويس متقلقيش بس عايز ارتاح شويا يلا سبيني انام
فرح:-هو ايه ام النوم دااه انت نايم كده علي طول ومش بتسال فيا……هاجر حسين
اسر:-فيكي ايه يا حبيبتي
فرح:-انا زهقانه ومضايقه وهنكد عليك
اسر:-حصل ايه طيب
فرح:-ااه انت كمان مش عارف...ما انت لو مهتم كنت عرفت لوحدك
اسر بصوت واطي:-استر يارب الهورمونات هتتطلع
فرح:-بتقول ايه
اسر:-بقول انا اخدت الاجازة علشان تكوني انتي كويسه
فرح:-مش فاهمه قصدك ايه
اسر:-انا بقا انهارده اخدت اجازه وهخرجك ونتغدا برا وبعد كده اوديكي عند حازم وعند ماما لو تحبي
فرح:-ماشي
اسر:-وهتتنزلي عن النكد بسهوله كده
فرح بصوت واطي: عادي ما انت موجود كل يوم
اسر:-بتقولي ايه
فرح:-بقول مينفعش انكد علي حبيبي القمر ده انا لما بكون معاك ببقا مبسوطه جدااا يا حبيبي
اسر:-والله انتي الي حبيبي.. متجوز قمر ياناس
فرح:-طيب يلا نفطار علشان يبقا اليوم من اوله
اسر:-يلااا
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
في الشركه
رعد:-انتي مزعالش شمس في ايه
يوسف:-مفيش مشكلة بسيطه كده
رعد:-اممم طيب كانت فين امبارح
يوسف:-اشمعنا امبارح
رعد'-اهو بسال
يوسف:- كانت هنا
رعد:-باليل
يوسف:-في البيت
رعد:-خراجت روحت فين
يوسف:-احم انت مراقبني بقا
رعد:-اااه مراقبك
يوسف:-وال..........قطعه دخول السكرتيره
السكرتير:-علي الهواري عايز حضرتك يا فندم
رعد:-داخاليه
يوسف:-طيب انا هسيبك دلوقت
رعد:-بعد ما يمشي تجيلي يا زباله
يوسف:-الله يسامحك
رعد:-براا
داخال علي:-البقاء لله يا كينج
رعد:-جاي ليه ……بقلم هاجر حسين
علي:-اكيد يوسف قالك
رعد:-اااه ومش موافق
علي:-بس هتوافق غصب عنك
رعد:-انا مش عايز اقل منك
علي:-ما انا داخالت معاك في الكلام بكل احترم ومش نافع سيبك من الصفقه دي
رعد:-دااه في احلامك يا علي واتفضل عندي شغال
علي:-هتوافق يا كينج ……وخارج
رعد ماسك الفون وران بيوسف:-تعالي عايزك
يوسف داخال:-خير
رعد:-مش خير خالص
يوسف:-ليه في ايه
رعد ضربه بكس:-عايز اعارف بتعامل ايه عندها
يوسف:-هتكون وحشتني يعني هو في ايه يا رعد
رعد:-انت اللي في ايه ابقا مجوازك اختي علشان تحافظ عليها وتروح تخونها
يوسف:-اختك بقيت حزينه و كائيبه
رعد:-والمفروض تبقا جنبها وطالعه من اللي هي فيها ولا تروح تخونها………طالقه يا يوسف
يوسف:-هو سالق بيض ولا ايه
رعد:-طيب اطلع برااا دلوقت علشان والله ان قومت من مكاني مش هسيبك عايش برااااا
...................
علي خراج ومساك الفون:-عايز اخت رعد الهلالي النهارده او بكره بكتير انت فاهم
:-تمام يا باشا
•••••••••••••••••••••••••••••
في بيت عمر
حنان:-روحت لي علي يا عمر
عمر:-اااه يا امي وهيجي دلوقت يشوفك
حنان:-طيب يابني يارب يقدار يساعدك ويبعد عنك الشياطين دول احنا مش قديهم
عمر:-يامي انا مش خايف منهم بس لازم اسمع كلامك ورايحك
حنان:-مش هتراجع البنت لاهلها
عمر:-ان شاء الله هراجعها
حياه نزالت:-انا عايزه اعارف فين اهلي انتو مخابين عني ليه
عمر:-مش كده يا حياه احنا بنعامل كده علشان متتعبيش
حياه:-لا قول ورايحني انا دماغي هتنافجر
عمر:-هقولك كل حاجه والله بسـ……………الباب خبط
:-اكيد علي……اداخل يا علي
علي داخل:-خالتي عامله ايه ………شاف حياه اتصدام
حنان:-الحمدلله يا علي انتي عامل ايه
علي:-الحمدلله......مين دي
عمر:-احم...طيب تعالي نداخل احنا المكتب
داخال علي وعمر المكتب
علي:-مين دي يا عمر
عمر:-انت تعارفه ولا ايه
علي:-اااه دي مرات رعد بس ازاي وهي ماتت
عمر:-داااه حوار كبيررر
علي:-عايز اعارف كل حاجه
عمر:-طيب…………
علي:-ااااه طيب انا هشوفلك موضوعك سلام ………وخارج
علي:-هااا عاملت ايه
:-يا باشا هي قاعده عند اخوها دلوقت
علي:-تمام ……وقف المهم
:-تمام يا باشا
•••••••••••••••••••
اسر:-خلاصتي يا حبيبتي
فرح:-مش عايزه اخراج انا عايزه ابقا معاك
اسر:-ليه بقا ما انتي كانتي مبسوطه
فرح وهي ماسكه بطنها:-انت مش شايف هخراج ازاي ببطيخه دي
اسر:-عادي يا حبيبتي……انتي في الشهر الكام اصلا
فرح:-يعني انت كمان مش عارف
اسر:-يا حبيبتي بسالك علشان اتاكد
فرح:-التاسع ويلا بقا قدامي
نزالو وركابه العربيه
••••••••••••••••••••••••••••••
صفيه:-شمس هانم
شمس:-نعم يا داده
صفيه:-الظرف دااه جاي لحضرتك
شمس:-ماشي ………مشيت صفيه
:-معقوله يوسف عاملي مفاجأة وهيصلحني…………فتحت الظرف ولقيت صور ليوسف وندي في وضع غير لائق…………شمس دموعه نزالت و وقعت علي الارض
وبعد شويا داخال يوسف
يوسف:-يلا يا شمس نروح……ايه دااه انتي بتعيطي
شمس بدموع :-طلقني
يوسف:-في ايه علشان تطلبي الطلاق
شمس:-بقولك طلقني انا بجد انخدعت فيك انت انسان زباله وحيوان وخااااين انت خاااااين
يوسف:-وطلاق مفيش طلاق
شمس رمت عليها الصور:-هطلقني غصب عنك يا يوسف
يوسف مساك الصور وتصدم:-قولت اهدي وهفهمك كل حاجه والصور دي غلط مش صح
شمس:-ههههههههههه بعد الل شوفته دا مش صح طب ازاي بتخوني ومع مين مع …حبيبتك القديمه لا قديمه ايه انت اصلا بتحبها
يوسف بصريخ:-والله لاء انا اه كانت بحبها وحبيتها بجد واتوجعت لما عرفت انها بتخوني و………
شمس:-مش عايزه اسمعاك ……انت خاااين
رعد داخل:-في ايه صوتكم طالع ليه
شمس اخدات الصور من الارض:-مفيش يا رعد بس انا مش عايزه اروح معاها
رعد:-طيب سيبها يا يوسف كام يوم هنا
يوسف:-خبيتي ليه الصور خاليا رعد يشوفه
شمس:-تصدق انا غلطانه …شوف يا رعد يوسف اللي واثق فيها
رعد مساك الصور و لسه كان هيضرب يوسف بس شمس وقفت قدامه:-بلاش يا رعد
رعد:-هو في ايه
شمس بدموع:-بلاش تضربه خاليها يطالقني
رعد:-طيب طلقه ……بقلم هاجر حسين
يوسف:-خاليني اتكلام طيب
شمس:-مش عايزه اسمع حاجه
يوسف:-تمام بس طلاق مش هطلاق
رعد:-يوسف ……………يوسف خارج
رعد:-ممكن يكون سوء تفاهم
شمس:-ازاي وهو في الصور وكمان مع ندي
رعد:-انا هروح وهفاهم منو
شمس:-لا يارعد
رعد:-ليان فين
شمس:-نايمه فوق
رعد:-طيب انا هطلع اشوفها
شمس:-ماشي
••••••••••••••
حنان:-هااا علي قالك ايه
عمر:-قال انو هيشوفهم وهيكلامهم
حياه:-ممكن بقا يا عمر تقولي انا مين
حنان:-يابنتي احنا خايفين عليكي
حياه:-علشان خاطري يا ماما خاليها يقولي اي حاجه
عمر:-طيب يا حياه هقولك كل حاجه انا كانـ…

 يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' عشقت صعيدي قاسي '' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات