القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم هاجر حسين

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم هاجر حسين 

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الاول 1 بقلم هاجر حسين

رواية عشقت صعيدي قاسي الفصل الثالث والثلاثون

فرح قربت من اسر:-عاااااااا
اسر:-والله يعني انا سبتك وانتي جايه ورايا
فرح:-وحشتني
اسر:-ماشي يا ستي وانتي مش وحشتيني
فرح:-كده يا اسوره انا مخصماك
اسر:-احسن رايحتي
فرح:-ايه دااه انت مش بتحبني صح
اسر:-اااه مش بحبك اطلعي اقعدي باره يلا
فرح:-لا مش هطلع اطلع انت دي اوضتي انا
اسر:-هرمونات الحامل هتطلع عليا انا بس لا كده كتير وحرام
فرح:-مش هتخلص مني برضو
اسر:-فرح حبيبتي وروحي وكل حاجه ليا سبيني انام شويا
فرح:-طيب تعال ناكل وهسيبك تنام
اسر:-ماليش نفس
فرح:-لا لازم تقوم علشان مش هعارف اكل لوحدي
اسر:-ماشي يا فرح هقوم اهو
فرح:-قلب فرح انت
قامو الاتنين وقاعده علي السفره
فرح:-يلا كل ياروحي وقول ايه رايك
اسر بصدمه ومساك قلبه:-ااااه اااااه
فرح:-مالك يا حبيبي هو الاكل معجبكش دانت لسه مضوقتوش
اسر:-اندومي يا فرح اندومي
فرح:-ما انت عارف يا حبيبي مبعارفش اطبخ اي حاجه
اسر:-عمالت ايه انا يارب علشان يحصل فيا دااه كله
فرح:-ده ابتلاء ليك من ربنا عشان بيحبك وانا اكبر بلوه
اسر:-اعترافتي اهو
فرح:-اااه يلا كل
اسر:-لا مش بحبو ……انا هكلم بتاع الدليفري
فرح:-حبيبي يا اسوره والله
اسر:-ودااه ليه ان شاء الله
فرح:-انا نفسي رايحة من امبارح علي طبق مكرونة بالبشاميل ……بقلم هاجر حسين
اسر:-لا كلي الاندومي بتاعك دااه
فرح:-كده يا اسر
اسر:-خلاص هجبلك بس مش عايز شغال العيال دااه كل يوم
فرح:-حاضر
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
في المستشفي
الدكتوره :-مبروك المدام حامل
حازم:-الله يبارك فيكي
الدكتوره:-انا كتبتلك شويات ادويه اتفضلي
غاده:-شكرا
الدكتوره:-العفوا دااه واجبي……وخارجه
حازم:-مبروك يا قلبي
غاده:-الله يبارك فيك ي......
:-ازايك يا حازم عامل ايه
حازم:-نهي الحمدلله انتي اخبارك عامله ايه
نهي:-الحمدلله
حازم:-احم غاده مراتي ……ودي نهي طاليقتي يا غاده
غاده:-اهلا
نهي:-اهلا بيكي
حازم:-ابنك دااه
نهي:-اااه
حازم:-ربنا يخلهولك
غاده:-يلا يا حازم
حازم:-ماشي يا حبيبتي يلاا
وركابو العربيه
حازم:-نروح مطعام ناكل بقا
غاده:-لا انا عايزه
حازم:-علي النيل طيب
غاده:-لا بقولك عايزه اروح
حازم:-في ايه يا غاده
غاده:-مفيش
حازم وقف العربيه:-لا في اتغيرتي ليه كده
غاده بصت البعيد:-انت لسه بتحبها
حازم:-مين
غاده:-يعني مش عارف مين
حازم:-احبها اي بس وانا معايا غاده حبيبتي
غاده بدموع:-لا والله عيونك كانت كله حب وانت بتكلمها
حازم:-لا يا غاده انا بحبك انتي
غاده:-بس برضو بتحبها……بقلم هاجر حسين
حازم:-لا والله بحبك انتي ومستحيل ابص لغيرك انتي ماليها عليا الدنيا والله
غاده:-طيب روح علي النيل يلا
حازم:-هههه ماشي
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
شمس قلقانه علي يوسف اتاخر
وبعد شويا داخال شمس جريت عليها
شمس:-كانت فين يا يوسف
يوسف:-كانت باره
شمس:-اااه فين
يوسف:-انا تعبان وعايز انام
شمس:-انت عارف الساعه دلوقت كام
يوسف:-ااه عارف 3الفجر
شمس:-طيب كانت فين
يوسف:-كانت في الشقه القديمه
شمس:-اللي عند ندي
يوسف:-سبيني انام بقا
شمس:-اكيد كانت بتخوني معاها وكمان سكران
يوسف ضربها بقلم:-ابعدي عن وشي بقا قولتلك عايز انام
شمس بدموع:-روح نام يا يوسف
يوسف سابها وداخال داخالت شمس الاوضه التانيه
……
في الصباح يوسف صحي مالقيش شمس نزال
يوسف: -شمس فين
مرڤت:-معارفش يابيه هي منزالتش
يوسف:-ماشي………وطالع يشوفها في اي اوضه تانيه
يوسف:-شمس
شمس:-نعم
يوسف مسك إيديها وباسها بحب:-انا اسف
شمس:-اعمال بايه ايه دي
يوسف:-انا امبارح كانت
شمس:-عارفه انك كانت سكران
يوسف:-طيب انا اسف
شمس:-عايزه اروح عند رعد
يوسف:-رعد لسه مجاش من الصعيد
شمس:-عادي هستناها
يوسف:-لا يا شمس
شمس:-بس انا هروح
يوسف:-لا يعني لا
شمس بدموع:-ماشي هقعد هنا بس متكلمنيش خالص
يوسف:-يا اختي بيضه انتي زعلانه……خدتي العلاج
شمس:-مالكشي دعوه
يوسف:-خلاص يا شمس انا اسف
شمس:-كانت عند ندي امبارح صح
يوسف برتباك:-احم لا
شمس:-اما كانت فين
يوسف:-في الشقه القديمه
شمس:-ماشي يا يوسف هحاول اصدقك
يوسف:-اسف علي قلم امبارح
شمس:-طيب
يوسف:-يلا بقا ننزال نفطار واروح الشركه علشان رعد
شمس:-ماشي
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
اسر صحي وفرح كانت قاعده في البلكونه
اسر:-طب يرضيكي تشربي قهوه وقرة عينك ميشربش
فرح:-اااه عادي
اسر:-بتفاكري في ايه
فرح:-ولا حاجه
اسر:-لا قولي في ليان
فرح:-الله يرحمه………بس كانت بفاكر في حاجه تاني
اسر:-طيب قولي متتكسفيش……بقلم هاجر حسين
فرح:-ازاي نقسم شغل البيت بالنص بينا
اسر:-يا ألله يا ولي الصابرين
فرح:-انا هطبخ وانت تغسل المواعين
اسر:-انتي بتعارفي تطبخي اصلا
فرح:-اسمع بس للاخر
اسر:-قولي يا اخرت صبري
فرح:-هتغسل انت وانا انشر اشطا
فرح مسكتو من ياقة القميص:-قول اشطا يالا
اسر:-اشطا
فرح:-عشان تقدر دور الست وتعبها في البيت
اسر:-هي فين الست دي……كله بسببك كان مالي ومال البهدله دي
فرح:-بسببي ازاي يعني
اسر:-خالتيني احبك
فرح:-لو مش عاجبك طلقني
اسر:-طيب عايز فنجان قهوه
فرح:- ليه أكونش الفلبينيه بتاعتك وانا معرفش
اسر بغضب:-خلاص اشربه في المستشفي
فرح:-لا بالله عليكي انا بهزار هداخال اعمالك……داخلت تعمل القهوه
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
حنان:-حياه خدتي علاجك
حياه:-اااه بس انا مش حابه الحقان فبلاش
حنان:-معلش يا بنتي لازم تخديها علشان السكر
عمر:-لا لازم يا حياه
حياه:-حاضر هاخدها.....عن اذنكم
حنان:-اتفضلي يا بنتي
عمر:-انا رايح المحكمه
حنان:-تاني يا عمر انت اخر مره كانه عايزينك تحكم ظالم قولنه بلاش شغال المحاماه داااه
عمر:-طيب قوليلي هشتغال ايه
حنان:-شواف اي حاجه يابني احنا مشينا من البلد وجاينه القاهر علشان كانه عايزينك تحكم زول وتمشي في الحرام
عمر:-واهو بعدنها عنهم يا ست الكل ادعيلي هروح لعلي انا وراجع
حنان:-ربنا معاك يابني ويوفقك ياارب…

 يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' عشقت صعيدي قاسي '' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات