القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثاني 2 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثاني 2 بقلم ملك أيمن 

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل الثاني 2 بقلم ملك أيمن 

طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث الحلقة الثانيه💖
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
اسر: نعم ياروح امك 
عمرو: اي يااسر اما عاوزها في الحلال يااخي الله
اسر: لا هي لسه صغيره علي الكلام ده 
عمرو: بس اسالها ياعم 
اسر بعصبيه؛انت متاكد كده لي هي تعرف
عمرو: لا بس اسالها
اسر: روح ع شغلك خرج وكان في ايد اسر مج شاي حدفه اتكسر
اسر: لما اجيلك يابسمه
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
الكل خلص شغله والي خلص جمعته ورجعو البيت كانت بسمه قاعده بتذاكر في الجنينه 
يونس: ست البنات قاعده لوحدها لي
بسمه: بذاكر ياابيه 
يونس: هاتي ارتاحي شويه من المذاكره انتي تعبانه
بسمه بابتسامه: حاضر يادكتور 
يونس: هههه اتاخري اقعد اتمرجح معاكي 
بسمه: تعالا قعد جنبها ع المرجيحه ونام ع رجلها وهي بتلعب فى شعره فهو اقرب واحد ليها حنين لدرجه كبيره وخصوصا مع بسمه
يونس: الا قوليلي يابسمه
بسمه: نعم ياابيه
يونس:‘عمرك حبيتي
بسمه:اوباااا انت وقعت ياابيه
يونس:هووس وطي صوتك هتفضحيني بصراحه اه معجب بالممرضه اسمها بسمله 
بسمه:طيب متقولها ياابيه
يونس:لا افرضي في حد في حياتها
بسمه:اجي معاك اجس نبضها 
يونس:بجد خلاص تعالي 
بسمه:ح قاطع كلامها دخول اسر ياويلتا لماذا لم تفعل معه هكذا لما لم تلعب معه وينام هكذا روأيه يونس هكذا تغضبه حد اللعنه
اسر:بسمه
بسمه والخوف رجعلها:ن نعم ياابيه
اسر:ورايا عايزك
يونس:في حاجه ولا اي
اسر:مفيش واه بسمه كبرت بلاش تاخد عليها بزياده وشد بسمه وطلع ع اوضته
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
الشاب اجتمعو وقعدو في التراس بيهزرو وبيلعبو الحب الي اهلهم زرعوه جواهم مسيطر ع الاجواء لا مكان للخبث والنفاق بينهم دخل يونس
عمر:امال فين بسمه
يونس:اسر كان عاوزها 
غيث:انا مش حابب اشد قصاده البت هتروح بسببه
بسنت:انا مش فهمه اشمعنا هي الي بيعملها كده ابيه اسر بحكم شغله جامد شويه بس مش كده
يونس:عائشه اطلعي ذاكري يلا
عائشة:حاضر ياابيه وطلعت
غيث:في اي 
يونس:تفتكرو ياشباب اسر بيحب بسمه 
عمر:أي لالا مش ممكن 
غيث:بسمه اي دي لسه بنت ١٨ وهو ٢٧ انت بتهزر ده مربيها
بسنت:استنو بس مهو مش طبيعي معاها بردو ممكن يكون كلام ابيه يونس صح 
عمر؛والعمل
يونس:هنعرف بطريقتنا احنا
غيث:الي هي اي بقا يادكتور
يونس:هقولكم
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه اسر دخلها وقفل الباب بصلها موطيه راسها في الارض بتفرك في ايديها عنيها مش سابته في مكان
اسر:مش المفروض احنا كبرنا وناخد بالنا من حركتنا ولا اي
بسمه بخوف:و و وانا عملت ح حاجه ياابيه
اسر:قعدتك مع يونس مبقتش تنفع ولازم تتحجبي 
بسمه بتسرعه رفعت عنيها بصتله:بس انا مش عاوزه خافت ورجعت نزلت بصراها تاني وقالت بصوت واطي
بسمه:اسفه ياابيه
اسر:تعالي قعدها ع السرير وقعده جنبها 
اسر:شوفي انا عاوزك تتحجبي عشان انتي دلوقتي جسمك كبر وبيقيتي ملفته للانظار صح 
بسمه بخجل:اه 
اسر:يبقا نتحجب ماشي
بسمه:حاضر
اسر ببعض العصبيه:احم انتي تعرفي عمرو زميلي 
بسمه:الي بيجي لحضرتك هنا
اسر:اممم
بسمه:ايواه ياابيه اعرفه
اسر:كلمك كلمتيه قبل كده
بسمه:لا هو في حاجه ياابيه
اسر:اصلو طالب ايدك مني انتي عاوزه
بسمه:.........
اسر بعصبيه فا اعصابه لم تتحمل:انطقي
بسمه بدموع:ه هو ا ا انا لو قو قولت لا ه هتزعقلي 
اسر:لا بس كلميني بصراحه
بسمه:ا انا مش عاوزه
تنهد بارتياح فا صغيرته كانت تضيع منه حضنها رفعت ايديها بادلته فا هذه المره كان لطيف معها ع عكس كل مره
دق دق دق بعد عنها 
اسر:ادخل دخل يونس وبقيت الشباب
يونس:اي يابني اخدتها مني ده كله 
اسر:في حاجه
يونس:اه عاوزك وراح لبسمه مسك وجهها بين ايديه مهلا ذاك يحترق من الغيره هل يدخن لالا هذه مجرد سخونه فقطز
يونس:روحي انتي ياحبيبتي ع اوضتك هكلم ابيه اسر شويه واجيلك اقعد معاكي شويه 
بسمه:حاضر ياابيه بعد اذنكم وخرجت 
اسر بغيره؛مش شايف انك واخد عليها اوي
يونس:مهو ده الي عاوزك فيه 
اسر:مش فاهم
يونس:تعالا اقعد شوف انا بصراحه معجب ب بسمه وعاوزها في الحلال بس مستنيها تكبر شويه لانها صغننه عليا
مهلا مهلا ذاك ابن عمك لا يجب قتله ولا تعنيفه للمره الثانيه يتعرض لختبار اعصابه ماذا يفعل لما يكتم حبه لما لم يبوح بما داخله ويعرف العالم انها ملگه تخصه من ممتلكات اسؤ سليم الانصاري ولا يجب الافتراب منها
اسر بغضب:انت اتجننت لا طبعا
يونس:لا لي هي مابتخفش مني اي يمنع 
اسر: ده جنون هي وخداك اخوها
بسنت: لا ياابيه الحقيقه انه مش اخوها وعاوزها
اسر: انا قلت لا يعني لا 
عمر: انا مش فاهم انت متعصب لي كده مهي كده كده هتتجوز
غيث: ايواه وانا شايف ان اكتر واحد مناسب ليها يونس
اسر وقد فاض به ااكيل: خلصنا بقا بسمه لسه صغيره مش عاوز كلام في الموضوع ده كتير 
 يونس ا 
دق دق دق
عمر:ادخل 
عائشه:ابله بسمه تعبانه اوي الكل راح لاوضتها ولكن كان هو اسرعهم دخلولها 
اسر:بس بس مالك ياروحي اي تعبك
بسمه ببكاء:بطني مش قادره 
يونس:ابعدو خلوني اكشف عليها فين بظبط الي بيوجعك شاوري
بسمه شاورت اسفل بطنها: هنا ياابيه اااه مش قادره 
يونس:اه احم قومي ادخل الحمام يلا قامت سندتها بسنت
عمر:مالها 
يونس:حجات طبيعيه خلاص
خرجت وجهها احمر 
اسر:خلاص كل واحد ع اوضته خرجو كلهم وفعلا فضل اسر بس
بسمه:ابيه انا ولله معملتش حاجه ولله
اسر:هوس عارف متخافيش نامي يلا نيمها وغطاها كويس وطلع نام جنبها حضنها 
بسمه في نفسها منكرش اني بخاف منك بس حضنك الوحيد الي برتاح فيه عارفه انه غلط بس حبيتك يا يااسر 

اسر في نفسه اعمل اي يونس عاوزك عاوز ياخدك مني وانتي بتحبيه ومتعلقه بيه مقدرش اسلمك ومش قادر اقول بحبك عشان انتي لسه صغيره من حقك تحبي من سنك اااه يارب صبرني
بسمه:ابيه
اسر:نعم
بسمه:انت حبيت قبل كده
اسر............بقلمي


يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات