القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى ناصر

 رواية طفلتي المشاغبة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى ناصر

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى ناصر

ريم بخوف : اااه ليه كده 

كنان ولسه ماسك شعرها وجاب الفون وبيوريها صور ليها هي و مروان مرة وهي بتحضنه ومرة وهي بتضحك معه و مرة وهي مشية معه ومسكة في ايده 

كنان بصوت جهوري : ااااايه ده 

ريم خافت تتكلم وخافت علي مروان اكتر ليجبه ويعمل في حاجة و سكتت ومردتش 

كنان ضر*بها قلم تاني وقال : مش بكلمك مين ده 

ريم بصتله و بعيط و برضو ساكتة 

كنان بجنون و قال بصوت جهوري : حبيبك صح 

ريم بتعيط و مخبية وشها وخيفة يضر*بها تاني 

كنان بصوت عالي ارعبها : مبترديش لييييه يبقا كلامي صح مش كده 

و مسك ريم و نزل فوقيها ضر*ب و ريم بتعيط و بتحول توقفه و هو مش مبطل ضر*ب فيها وريم بقها جاب د*م وكمان انفها و هو مكمل و ريم مساتحملتش و فقدة الوعي 

وكنان بطل ضر*ب فيها وجاب كباية ميا ورشها عليها و ريم فاقت و بتترعش و خيفة 

كنان مسك شعرها وقال : مين ده عشان مكملش عليكي 

ريم بعياط هستيري وخافت ليضر*بها تاني : ده .. ده .. ده اخويا .. م .. مروان 

كنان بصوت جهوري : وعرف مدرستك اززي 

ريم علي نفس حليتها : هو .. هو .. مدرسته قريبة مني وشافني وانا دخلة المدرسة واللهي 

كنان ساب شعرها وقال بغضب : اوعي تفكري اني ندمان علي ضربي ليكي انا حتي برضو لو كانت اعرف انه زفت اخوكي كانت برضو هضر*بك عشان مش مسمحلك تكلمي مع اي مخلوق غيري انتي بتاعتي انا وبس و هضر*بك تاني لو عملتيها ولا اقولك مفيش مدرسة خالص انتي تروحي علي الامتحانات بس وانا اذكراك و مش هتشوفي الشارع تاني

وسبها ونزل قعد في المكتب بتاعه و ريم انفجرت في العياط و جسمها كله وجعها و وشها مليان كدمات و شوية واخدت هدومها و دخلت تاخد شاور دافي يمكن يخفف وجع جسمها 

ريم بدموع : هو خلاص اهلي نسيوني و لا حتي اسلام حاول يجي تاني ويشوفني وامي خلاص كده مبقتش تحبني لا ربنا يخدني احسن انا زهقت يارب ارجع لحياتي القديمة يارب او خدني عشان انا خلاص مش قادرة خلاااص و دموعها بتنزل لوحدها زي الشلالات 

خلصت ولبست بجامة و نامت علي الكنبة كنان دخل 

كنان : ايه الي منايمك علي الكنبة قومي نامي علي السرير

ريم حطة رسها في المخدة و مردتش 

كنان شالها و راح ينايمها علي السرير 

ريم بدموع : ممكن تسبني علي راحتي 

كنان من غير مايبص ليها : لا مش ممكن 

ونايمها علي السرير وخدها في حضنه 

ريم بتزق في وبتحاول تبعد : اوعي كده يعني انت تضربني و تيجي تحضني ده ايه التوحد ده 

كنان مغمض عينه وقال : ايوة انتي صح نامي بقا 

ريم بدموع : اوووعي بقا ضهري وجعني من الضر*ب بتعك 

كنان : احسن انا بربيكي من اول وجديد عشان انتي متربت*ش ولو سمعت صوتك تاني عادي ممكن اضر*بك تاني معنديش مشكلة 

ريم خافت و بتلط تزوقه و بتعيط و مش بتطلع صوت لحد ما النوم غلابها و نامت 

تاني يوم و كان يوم جمعة يعني اجازة كنان صحي بدري وساب ريم نايمة واخد شاور و طلع ريم كانت صحيت 

كنان : يلا عشان تنزلي تفطري 

ريم : مش هنزل انا بمنظري ده 

كنان بعدم اهتمام : وماله بقا منظرك مانتي زي القمر اهو 

ريم : هي كلمة انا مش هنزل و انا وشي متشلفط كده 

كنان بصوت عالي : انتي هتمشي كلامك عليا ولا ايه يلا غوري اجهزي هتنزلي تحت معيا و لو مجهزتيش اقعدي بس هتاكلي علقة زي انبارح 

ريم بدموع : هو انت ازي بقيت كده 

كنان ببرود : انتي الي مش بيمشي معاكي غير كده و انا مكنتش عايز اوريكي وشي التاني بس انتي الي مصرة انكي تشوفي واديكي شوفتي 

ريم مردتش عليه ودخلت تاخد شاور و خرجت و سرحت شعرها و نزلت مع كنان 

وقعدوا هما الاتنين جنب بعض 

يارا بفرحة : ايه الي في وشك ده يا ريم 

ريم : هههه يهمك تعرفي يا خيارة 

يارا بغيظ : اه طبعا عايزة اعرف واكملت بفرحة وشماتة اصل كانت سامعكي بتعيطي انبارح يعني 

ريم كتمت دموعها وقالت : اصل اصل وقعت انبارح وقعة وحشة فا هي الي عملت فيا كده 

مدام نسرين بشماتة : وقعت ايه الي تعمل فيكي كده 

كل ده وكنان سامع و متكلمش ولا كلمة 

ريم : يا ولية وانتي مالك انتي وبنتك حشرين منخروك للليه ده انا لسه ضربة بنتك انبارح ومرضتش احود عليكي عشان انت ست عجوزة 

نسرين اتغاظت جدا وكانت لسه هتكلم ريم قامت و طلعت علي فوق 

كنان بغضب بعد ماتكد من ان ريم طلعت : انتوا مجرد ضيوف تقال و هتمشوا الي بقا يخصكوا انكوا تعرفه انتوا صراحة ناس مهزقة و مش وش نعمة تلموا هدمكوا و تغور من هنا وبنسبا للصفقة الي بيني وبين مصطفي خلاااص انتهت اقعدا اشحتوا في الشارع احسن 

وسابهم وطلع فوق لريم 

ودخل الاوضة 

كنان : ررررررررريم 

........

⁦(๑˙❥˙๑

يتبع الفصل السادس والعشرون اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلتي المشاغبة "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات