القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكت الأسد الفصل العشرون 20 بقلم فاطمة حسن

 رواية ملكت الأسد الفصل العشرون 20 بقلم فاطمة حسن 

رواية ملكت الأسد الفصل العشرون 20 بقلم فاطمة حسن 


ندي بخوف وهي بترجع لي ورا.انت بتعمل ايي
حازم قلع القميص بتاعه وفضل يقرب منها
ندي لسه هتجري راح حازم مسكها من أيدها
حازم فضل يبوسها بعنف 
ندي بعيط.حرام عليك سبني 
حازم قطعلها هدومها من فوق 
حازم رمها ع السرير ونام فوقها ونزل ع رقبتها وفضل يبوس فيها
وأيده بتحرك ع جسمها
حازم قام من فوقها لما لاقها مش بتتحرك
حازم وهو بيكلم نفسه.دي اغمي عليها.ثم اكمل بشر .احسن بردك 
حازم نزل يبوسها تاني بس 
حازم قام بغضب خرج برأ
حازم بغضب.ايي مش عارف تعمل معها حاجه ليه
حازم طلع تلفون .عايزك تعمل..... أنت فاهم بسرعه
حازم قاعد يشرب  
لحد ما نام 
تاني يوم الصباح
ام ندي.هتكون فين ياربي استر يارب استر ثم أكملت بخوف.لاا أنا هنزل اشوفها
ام ندي نزلت وفضلت تتدور عليها
عند أسد وملك
أسد صاحي من النوم لاقها لسه نايمه جانبه
أسد قرب منها وبسها أسد كأن هيسبها بس مقدرش
أسد فضل يبوسها ويتعمق معها
بس ملك صاحيت من النوم لاقه بيوبسها
ملك زقته.انت بتعمل اي 
أسد ببرود.انتي مش شايفه
ملك قامت بغضب.مش قولتلك مش عايزه
أسد قام هو كمان ومسكها من أيدها .مش انتي اللي هتقوليلي انتي فاهمه.
ملك سبته ودخلت الحمام.
وقفت قدام المريه وحطه أيده ع شفايفها بكسوف.واحد قليل الاداب.ثم أكملت .بس قمر
ملك خرجت لاقه لسه موجود
أسد .انزلي جهزلي الفطار
ملك .حاضر
أسد.وتجبي هنا
ملك بهدوء.حاضر 
أسد.غوري 
ملك.حاضر
اسد بغضب.اي هو كل حاجه حاضر.حاضر
ملك وهي فرحانه أنه خلته يتعصب.امال اقول ايي 
أسد.امشي من قدامي  
ملك نزلت جهزت الفطار وهي بتفكر تكلم ندي ازاي 
ملك طلعت الفطار .
ملك .احم هو مش هروح عند ندي تاني 
أسد ببرود.لاا وتعالي اكلني اخلصي
ملك بدموع.بس كنت عايزه ارحلها.هي بقت صحبتي 
أسد بغضب وهو بيرمي الاكل ع الاكل . أنا مش عايز كلام كتير
أسد سبها ودخل يلبس علشان يروح الشركه
بعد شوي أسد خرج.لمي الاكل داا 
ملك بدموع.حا.حاضر
أسد. قربي 
ملك قربت بخوف 
أسد مسكها من وسطها وقرب عليها ورح بيسها بعنف
أسد سبها لما لاقها مش قادره تتنفس
أسد بقسوه.اعملي اللي قولتلك عليه وياريت تجهزي نفسك ثم قرب من ودانها.علشان خلاص هاخد اللي عايزو اظن فاهمني كويس 
أسد سبها ونزل وركب العربيه مع السواق
أسد رح الشركه ودخل بغرور زي كل مره
أسد دخل المكتب لاقه مراد بيشتغل
أسد.اهلا ازيك يا مراد
مراد بهدوء.اه اهلا
أسد بضيف.مراد بلاش تتكلم كده .انت عرف لما اكون متعصب بعمل ايي
مراد بضيق.ودي مش مشكلتي . أنا ماشي.
أسد.انا اللي همشي
أسد مشي
مراد.ربنا يهدك يصحبي
 أسد طلع ع شقه الزمالك وطلب واحده
أسد اغتصب البنت وسبها مرميه ع السرير
أسد.روح شقه الزمالك.وانت فاهم هتعمل اي
...تحت امرك يباشا
 السواق.ع فين يباشا
أسد.لف شوي 
السواق.تحت امرك
عند ندي وحازم 
ندي صحيت لاقت جسمها كله ظهر
ف الوقت دا دخل حازم
ندي سحبت الملايه بسرعه ولفتها ع جسمها
حازم بسخريه.بتخبي اي أنا شوفت كل حاجه ثم أكمل بوقحه .هي مش كل حاجه اوي بس اللي أنا شوفت عجبني اوي 
ندي . أنا عايزه أمشي.ارجوك خلني امشي 
حازم قرب منها.بس أنا لسه ما اخدتش اللي عايزو .
ندي بخوف.ارجوك كفايه بق وخلني امشي.ماما زمانها هتموت من الخوف عليه .حرام عليك سبني 
 حازم طلع ورق .امضي هنأ وانتي تمشي 
ندي مسكت الورق بخوف وشهقت اول ما شافت الكلام
ندي .انت متصور اني همضي ع الورق ديي 
حازم.براحتك .بس انت عرفه كويس ممكن اعمل ايي 
ندي .حرام عليك
حازم.تمام انتي اللي اختارتي 
حازم قرب منه
ندي.خلاص . خلاص.كفايه هعمل اللي عايزو
ندي مضت ع الورق
حازم.انتي دلوقتي. ........
🐬💙

يتبع الفصل الواحد والعشرون اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية ملكت الأسد "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات

9 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق