القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل التاسع عشر 19 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل التاسع عشر 19 بقلم ملك أيمن 

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل التاسع عشر 19 بقلم ملك أيمن 

دخلت عليهم عائشه شهقت بخضه ولفت وشها خرجت 
بسمه: يالهوي 
اسر بضحك: اي يابنتي انا جوزك
بسمه وشها احمر جامد
👀👀👀👀👀👀👀👀
عمر: مالك 
عائشه تجاهلته وراحت وقفت جنب غيث ويونس
يونس: في اي
عائشه بكسوف: دخلت في وقت مش مناسب 
يونس ضحك بصوت عالي: منا قلتلك. استني دلوقتي 
عمر اتعصب من ضحكها مع يونس وراحلها
عمر: ممكن اعرف الهانم كانت فين من الصبح 
عائشه: ملكش دعوه بيا 
عمر بصوت عالي: عائشه انا سالت كنتي فين وفين الزفت تلفونك
يونس: في اي ياعمر كانت معايا والفون مسمعنهوش محصلش حاجه يعني
عمر: ومقالتليش لي وهي اساسا تخرج معاك بتاع اي
عائشه: لو سمحت وطي صوتك 
بسنت: في اي ياجماعه المستشفى كلها بتتفرج علينا
يونس: ابدا بس عمر بيزعق عشان عائشه خرجت معايا منغير ما تقوله
بسنت: وانت مالك ومالها روح شوف ست بتاعه بتاعتك دي
عمر: بقا كده ماشي وخرج وهو متعصب 
عائشه: ه هو راح فين ده متعصب مينفعش يمشي كده
بسنت: سيبيه ده واد معندوش دم
غيث: بسنت اهدي شويه مش كده وبعدين كلام عائشه صح
عائشه: ا انا هروح اشوفو هو فين بعد اذنكم وراحت وراه
يونس: بيحبها بس انا مش فاهم لي بيكابر كده
بسنت: اكيد عنده اسباب لكن هو كده بيغلط
غيث: سيبوه ياجماعه يهدي شويه وبعد. كده هو هيقرر الصح لنفسه هو مش صغير
يونس: معاك حق تعالو ننزل نشرب حاجه في الكفاتريا
بسنت: طيب نطمن ع بسمه
يونس: لالا عائشه دخلت في وقت غير مناسب بعدين يلا نزلو وهما بيضحكو 
👀👀👀👀👀👀👀
عند عمر قاعد في العربيه عمال يضرب الدركسيون دخلت قعدت جنبه متكلمتش
عمر بعصبيه: جايه لي جايه عشان تقوليلي اني مليش حكم عليكي 
عائشه: لا اي الي مزعلك كده لي كل ده
عمر: ميخصكيش 
عائشه: ابيه انا
عمر بصدمه: ابيه ومن امتي وانتي بتقوليلي ابيه دي 
عائشه بارتباك: ع ع عشان 
عمر: في اي بينك وبين يونس
عائشه: اي الي حضرتك بتقوله ده
عمر: بقول الي شايفه تقدري تقوليلي كنتو فين طول اليوم ولا يكونش البيه عنده شقه تانيه بتتقابلو فيها قلم نزل ع وشه صدمه
عائشه بدموع: انا لو كنت كده كنت حتي قرب من اخويا مش ابن عمي انا عندي امنيه واحده في حياتي وهي ان اول لمسه راجل ليا يكون زوجي بحلال ربنا لكن تعرف انا دلوقتي بقا عندي امنيه كمان ةالتانيه هي اني مشوفش وشك تاني ونزلت من العربيه جري دخلت المستشفى 
عمر: انا ازاي قلت كده ازاي لالالا مكنش قصدي ولله وخرج راح وراها 
👀👀👀👀👀👀👀
خبطت ع باب غرفه بسمه 
اسر كان نايم وهي في حضنه اتعدل وقال ادخل دخلت عائشه باين انها بتعيط
اسر بخضه: اي ده مالك ياعائشه في اي اترمت في حضن بسمه وانهارت من البكاء
بسمه: ابيه ممكن تسيبنا شويه 
اسر: حاضر لو احتاجتو حاجه اندهولي وخرج 
بسمه: ماله ياشوشو 
عائشه ببكاء: ظن فيا ظن وحش وقالي كلام وحش اوى ظلمني يابسمه
بسمه بعدم فهم: هوا مين ده وقالك اي
عائشه: عمر قالي
👀👀👀👀👀👀👀👀
بره عند اسر جه عمر بيجري
عمر وهو بينهج: ف فين عائشه 
اسر: جوه كان داخل لكن اسر مسكه
اسر: في اي عملتلها اي
عمر: سيبني ادخلها ارجوك 
اسر: مش قبل ما تقولي في اي
عمر حكاله كل حاجه 
اسر: انت مش راجل عشان تتهم بنت عمك وابن عمك بحاجه زي دي ودلوقتي اتفضل امشي من هنا
عمر برجاء: لالا ونبي دخلني ليها ولله ماكنش قصدي وقت غضب ولله يااسر بس دخلني ليها
اسر: لا وامشي من هنا
جهم يونس وغيث وبسنت
غيث: في اي ياشباب 
عمر: خ خلوه يدخلني بالله عليك يااسر بس افهمها اني غصب عني ولله مش قصدي 
يونس: متتكلمو ياجدعان في اي
اسر في ان الاستاذ قال لعائشه
👀👀👀👀👀👀👀
بسمه: بس كفايه عياط ياحبيبتي تلاقيه بس في ساعه غضب مش سامعه صوته وهو بيترجا اسر عشان يدخلك باين انه ندمان
عائشه بعد ما هديت شويه: مش عاوزه اشوفو ونبي يابسمه 
بسمه: حاضر رفعتلها النقاب وكملت بس اهدي كده وتعالي نامي جنبي هنا حضنتها ونامت 
👀👀👀👀👀👀👀👀
يونس ببعض الزعل من اتهام عنر ليه: كنا في الملاهي تعبت بسببك وبسبب انك جايبلها حبيبتك تعرفها عليها ودتها هناك عشان متتعبش اكتر 
اسر: يونس انت مش مطر تفسر حاجه لحد وانا قلت الي عندي امشي من هنا مشي عمر بحزن الدنيا عليه عدي اسبوع بسمه خرجت من المستشفى الدنيا رجعت طبيعيه لكن اسر مانع عمر من دخول البيت وطول الاسبوع مشافش عائشه 
👀👀👀👀👀👀👀👀
في يوم في غرفه بسمه واسر
بسمه: ابيه 
اسر وهو قاعد ع الكنبه ومعاه اللاب توب بيشتغل عليه
اسر: نعم ياروحي
بسمه: ممكن ترجع عمر بقا 
اسر: لا قامت شالت اللاب وقعدت ع رجله 
بسمه: عشان خاطري ونبي بقاله اسبوع بره ياابيه
اسر: بس بشرط
بسمه بامل: اي هو
اسر: بوسه
بسمه بكسوف: ب بس 
اسر: بس اي خلاص مش هرجع عمر
بسمه: لالا حاضر وقربت منه بهدوء طبعت قبله رقيقه ع شفتيه كانت هترجع حط ايديها ورا راسها قربها منه وعمق القبله اكتر بعد عنها شالها ونيمها ع السرير كان تايه في بحر عشقه كان بيستكشف جسدها بيده 
بعدت عنه بسمه
بسمه: ا ا ابيه مينفعش
اسر بصوت محشرج من العاطفه: مش قادر يابسمتي واخدها ودخلو في علامهم الخاص عاشو اول لقاء بينهم بعد عنها بطيب نفس لما شاف دماء عذريتها 
بسمه كانت بتعيط حضنها بحنيه
اسر: هشش هشش حلاص وجعتك 
بسمه هزت راسها بالنفي 
اسر: خلاص كفايه عياط ياروحي 
بسمه: ك ك كده ا ا ابيه غ غيث هيزعقلي
اسر: يزعقلك لي
بسمه: ع عشان قالي عيب لما حد يشوفني كده
ضحك اسر ضحكه رجوليه نادره: لا ياروحي عيب للكل الا انا همم 
بسمه بتردد: ا ابيه
اسر: ابيه بعد الي عملته ده كله نعم يايستي
بسمه: هوا كده هنا في نونو وبتشاور ع بطنها 
اسر بضحك: لا لسه مش دلوقتي 
بسمه بزعل: امال امتي
اسر بخبث: لما يحصل كده تاني 
بسمه ضربته في صدره ضربه خفيفه: ياابيه انت قليل الا سكتت وشهقت بصدمه و
يتبع ياتري في اي 


يتبع الفصل العشرون اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات