القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل السابع عشر 17 بقلم هدير بدر

 رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل السابع عشر 17 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل السابع عشر 17 بقلم هدير بدر

ياسين : بعد اللي عملته علشان تسبيني في محنتي

ايسل بلامبالاه: والله انا حره اوافق او أرفض مع واحد عاجز وانا مش عايزاك خلاص 

ياسين بصلها شويه وبعدين: انتي طالق 

ايسل بصتله باهمال: فلوسي كامله ترجع بتاعت المؤخر المليون جنيه 

ياسين : اطلعي برا 

ايسل : باي باي 

فيروز دخلت : فضلت بصاله وسكتت 

خديجه طلعت برا 

فيروز : شوفت اللي انت بعت امك ومراتك علشانها باعتك 

ياسين : ماكنشي ينفع اطلع عيل معاها انا وعدتها بالجواز بالتالي اتجوزتها

فيروز : لا مش كدة هي عميتك عن الصح وبعدتك عن ربك مش كفايه لبسها لازم تفوق 

ياسين بص في الارض بندم 

خديجه طلعت اديته العلاج وكان باين عليها الإرهاق 

ياسين: ارتاحي انتي وانا كويس اهو

خديجه: هارتاح بعدين 

ياسين بصلها وسكت 

خديجه قامت اتوضت وصليت 

مراد جيه : صاحبي عامل اى 

ياسين: كويس اخبار الشغل اى 

مراد: احم بصراحه محتاج حد.مكانك علشان انت عارف ان مش هاقدر اعمل شغلك وشغلي انا بحاول انظمه علي اد ماقدر 

ياسين بابتسامه: خد خديجه مكاني 

مراد فتح بؤه : اي مش دي اللي اتهمتها 

ياسين : خلاص بقا خديجه مكاني في الشركه مش سكرتيره اعملها المدير لحد ماجي 

ورجع الشغل زي ماكان مش عايز غلطه وناديلى امي علشان ابلغها

فيروز طلعت وياسين بلغها وهي كانت فرحانه جدا 

فيروز : حاضر ياحبيبي ربنا يقومك بالسلامه يارب 

ونزلت بلغت خديجه 

خديجه : اسفه مش هاقدر اتولى المسؤوليه دي 

فيروز: ليه 

خديجه بدموع : انا مش مستعده يتهمني تاني انا اسفه عن اذنك

وسابتها ومشيت 

فيروز طلعت لياسين : مارضيتش 

ياسين؛ طاب ابعتهالى يا أمي 

فيروز نزلت لخديجة: اطلعي لياسين عايزك 

خديجه : حاضر 

وطلعت خبطت 

ياسين : اتفضل 

خديجه : كنت طالبني 

ياسين : ايوا اتفضلي اقعدي 

خديجه قعدت 

ياسين: انا عارف اني جيت عليكي كتير وعذبتك انا عارف أسفي مش هايوفيلك حقك بس انا اسف انا عمري ماقلتها لحد واتمني تسامحيني 

خديجه قامت : اسفه مش هاسامحك انا قاعده معاك لحد ماربنا يشفيك وهاطلق 

ياسين : طيب انا دلوقتي تعبان وبقولك استلمي شغلي مش هاتقفي معايا 

خديجه : تمام بس هاتشغل واحده كانت متفقه ضدك 

ياسين : انا راضي 

خديجه : وانا اسفه مش هاقدر اوفيلك طلبك 

خديجه جات تطلع 

ياسين فضل يكح وفاجاه نزل دم من بؤه 

خديجه جريت عليه

سندته وشربته 

خديجه : بقيت كويس 

ياسين بتعب : ايوا 

خديجه:طاب ارتاح وانا هانزل بدالك خلاص 

ياسين : بجد 

خديجه : ايوا 

ياسين مسك ايدها : والله ربنا اداني نعمه وانا مش حاسس بيها 

خديجه سحبت ايدها وهي وشها قالب طماطم ونزلت 

فيروز: عملتي اي يابنتي ارجوكي روحي بداله 

خديجه ربطت علي ضهرها: حاضر ياماما واسفه علي الطريقه اللي كلمتك بيها 

فيروز: انا اللي اسفه علي اللي حصلك سامحيني 

خديجه باست دماغها 

خلص اليوم

خديجه راحت الشركه بالفعل 

وبدأت تمارس مكان ياسين 

مراد : مدام خديجه حضرتك لازم تبقي في الصفقه دي مكان ياسين 

خديجه بتوتر : بس دي صفقه كبيره اوي 

مراد : ياسين قالي تخشيها هو حاطط أمله فيكي 

خديجه : حاضر ربنا يستر 

الصفقه كانت بالنسبه لمراد وياسين خسرانه 

بس ياسين حب يشوف مجهود خديجه 

خديجه دخلت ولسه هاتشرح 

العميل بص لخديجة : بس احنا مش بنتعامل مع منتقبات 

خديجه ......



يتبع الفصل الثامن عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية منتقبة اوقعتني في حبها" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات

9 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق