Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

روز بتوتر ......صهيب انا عااايزه اروح بيتنا 

نااااااعم 

روز بدموع ...... اقصد يعني وحشني بيتنا اوي وعايزه افتكر زكرياتي مع اهلي ي صهيب ارجوك وحشوني اوي احساس صعب اوي يصهيب بابا وماما معدوش معايا بقيت يتميه بابا وحشني اوي وماما قلبي بيوجعني اوي يصهيب نفسي يرجعوا تاني انا مش عارفه اعيش من غيرهم ارجوك يصهيب والنبي وديني البيت وانفجرت في العياط

صهيب بحزن راح لها واخدها في حضنه جامد وبيمسد على ضهرها بحنان......هش هش يعمري مسمعش كلامك ده تاني يروز انا بوكي وامك وعيلتك وكل حاجه ليكي متبكيش يروحي أن شاء الله هما الوقتي في الجنه ونعيمها وتعرفي هما شافين وحاسين بيكي يرضيكي يزعلوا بسببك 

خرجت من حضنه وقال بصوت باكي .....يزعلوا لي  

عشان بتبكي وهما مش عايزينك تزعلى ولا تبكي ابدا فا امسحي دموعك بسرعه عشان مايزعلوش منك 

مسحت دموعها بظهر أيدها ببراءه وقالت .....هما كده مش هيزعلوا مني صح 


بقلمي/بسمله بدوي

صح اضحكي بقا عشان اشوف غمازتك الي في اليمين القمر دي 

روز ضحكت بخجل ودفنت وشها في صدره وصهيب بيشدد من احتضانها اكتر 


يالا ننام عشان بكره هروح اقدملك في الجامعه وبعدين هنرجع القصر 

 روز بنعاس وطفوله .......حاضر اشتلني بقا عشان مش قادره عايزه انام اوي 


صهيب بضحك على تصرفاتها الطفوليه وقال بحب ......تعالي واشتالها وطلع الجناح ونيمها على السرير وغطاها ونام جنبها وخدها في حضنه وناموا 


في الصباح قام أحد شاور ونزل يجري ويتمرن شويه واخد شاور تاني وخرج وهو لافف فوطه على خصره كانت روز صحت من النوم 

عاااااا 

صهيب بخضه ......... اي في اي 

روز بغضب طفولي .......انت ازاي تخرج كده مش معاك حد في الجناح ولا هو جناحك لوحدك يعني 

هههههه ما انتي مراتي عادي وبعدين هي أول مره وغمز 

روز وشها احمر وقال بتلعثم......انت انت قليل" الادب على فكره ووبعدين ده مش مبرر الله روح البس بسرعه بقا هتاخد برد بحركه سريعه مسكها من خصرها وقربها منه وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر التي احتاجته وقال بتوهان.......... خايفه عليا 

اايوه طبعا بس ابعد بقا روح البس 

طب ما فيش حاجه كده تصبيره ده انا زي جوزك برده اي حاجه بتاعه المسلسلات التركيه الي بيعملوها الصبح دي 

روز بمرح ....... تعرف اني بعرف اتكلم تركي 

اي ده بجد 

ايوه استني هقولك حاجه 

صهيب بيك لا تتركني هيك صهيب بيك 

صهيب رفع حاجبه باستنكار وقال بضحك........ده تركي ههههه روح يختي ده انتي المسلسلات لهست دماغك امشي 

روز وهي بتمد شفايفها قدام بطفوله ..... ايوه تركي والله هما بيقولوا كده في المسلسلات الله 

ههههه ده مدبلج امشي روحي البسي بسرعه يالا 

 روز بتذمر ....حاضر حاضر

خرجت وهي لابسه دريس موڤ محتشم وكوتش ابيض وعملت شعرها ديل حصان 

صهيب بصلها برضا عن لبسها وقال بحب ....زي القمر 

_وانت كمان شكلك جان اوي 

اعتبر دي معاكسه.

ههههه أيوه يالا بسرعه هنتأخر 

يالا وخرجوا ركبوا العربيه للجامعه ونزلوا دخلوا مكتب العميد 

اهلا اهلا يصهيب بيه اتفضل 

شاور بايده وقال ببرود ....... روز مراتي حابه تقدم في جامعتكم 

طبعا طبعا ده شرف لينا يباشا وان شاء الله نكون عندك حسن ظنك انت والهانم وكمان ممكن تبدأ من بكره لو حابه 

روز بفرحه ......ماشي 

صهيب ابتسملها بحب وعمل الإجراءات اللازمة واخدها ومتوجهيين القصر

وقفت العربيه قدام القصر وصهيب نزل فتح الباب لروز برومانسية 

روز ضحكت عليه .....تشكرات تشكرات ليك يا صهيب بيك 

هههههه العفو يا خانوم 

هههههههه ده انت متابع بقا 😂

ايوه انزلي يالا 😂

نزلت ودخلوا الجد كان مستنيهم واول ما شافهم وقف وقال بفرحه .....حمدالله على السلامه ي ولاد ووجهه كلامه لروز .....تعالي ياحبيبتي في حضني وحشتيني 

روز لسا راحه صهيب مسك أيدها وقال بغيره ....... راحه فين

الجد بضحك ......سيبها يالا اي هتغير مني سيبها 

صهيب ببرود .....لا 

الجد بضحك ...... ههههه بيغير مني اهبل

قاطعهم صوت نازلي وهي بتقول بحب مصطنع .....نورتوا والله يا ولاد القصر كان مضلم من غيركوا

صهيب ببرود .....عارف 

 روز بصتله وقالت بطيبه....... تسلمي ياطنط 

 نازلي بغيظ .....طنط طنط دي اسمي نازلي اي طنط دي 

نانسي بخبث....... معلش يمامي هي متعوده على الكلام ده و

قاطعهم صهيب ببرود....... معلش يجدي هنطلع نرتاح شويه لوقت الغدا

نانسي بدلع وقربت منه وقالت .......كده يصهيي عايز تطلع وتسيبني لا وكمان مش سلمت عليا انا زعلانه منك وبعدين انت وحشتني اوي

صهيب بهدوء ........ ما انا مكلمك في الفون امبارح وبعدين مضطرين نطلع لازم روز ترتاح من السفر يالا يحبيبتي ومسك ايد روز وطلع 

نانسي بصتله بغيظ ومشيت وهي بتبرطم بعصبيه 

فوق في الجناح 

روز بغيظ .......صهيب انت شايف طريقه نانسي عاديه 

_ مش فاهم 

اقصد دي مش طريقه يعني وكل شويه تقول وحشتيني وتدلع عليك و و

قاطعها صهيب بحب ...... مليش دعوه بطريقتها هي كده وبعدين الأهم أن عايزك انتي وبحبك انتي فا يبقي خلاص وبعدين اي ده انتي غيرانه 

انا انا لا ممش غيرانه انا 

انتي اي هااا متنكريش وبعدين انا عاملك مفاجأه بليل إنما اي هتعجبك اوي 

روز بحب وطفوله .....اي اي ها اي وبعدين هو انا هروح اشوف بيتنا امتا 

بليل و قاطعه صوت الفون 

الو ... اممم......ايه بتقول اييييي امته الكلام ده حصل 

صهيب /......  

روز بانهيار .......لاااااااااااا


يتبع الفصل الثامن عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية







reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق