Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن 

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن 

وفجأه دخل عمر بعد عنها بسرعه وهي قامت قعدت 
غيث: انت اهبل يلا حد يدخل ع حد كده
عمر بصله بغيظ؛ قومي مش هتقعدي معاه غير لما يتعملكو فرح
غيث: اشمعنا اسر وبسمه
عمر: غيث كلمه كمان وهولع فيك يلا وشد بسنت وداها اوضتها
غيث: عيله هبله ولله اوووف
👀👀👀👀👀👀👀
دخلها اوضتها وكان خارج مسكت ايديه
بسنت: ونبي متزعل مني 
عمر: الصباح رباح
بسنت: مش هعرف انام كده
عمر: اه بامارت ماكان نايم فوقك
وشها احمر: يا ابيه اصل
عمر: بتحبيه
بسنت: ها ا ان انا
قرب منها بحنيه وابتسم
عمر: خلاص مش لازم تحمري كده بس احنا هنربي شويه
بسنت ابتسمت: تصبح على خير ياابيه
عمر: وانتي من اهله
بسنت: صحيح عقبالك انت وعائشه وغمزتله
عمر بجديه: عائشه اي اي الي بتقوليه ده
بسنت: ياابيه معروف انك بتحبها
عمر: تصبحي ع خير وخرج وقفل الباب وراه وهي نامت
👀👀👀👀👀👀
راح اوضته قعد ع السرير
عمر: معقول بحبها لالالا هي مش عوزاني انا لازم ابعد عنها لازم ونام من كتر التفكير
👀👀👀👀👀👀
في صباح يوم جديد يملاه المفاجأت وتحديدا في غرفه اسر وبسمه صحي ع صوت الفون 
ترن ترن ترن 
بسمه: ي ياابيه عاوزه انام
اسر بنوم: الو مين لحظات قام اتنفض من ع السرير مما افزع بسمه قامت قعدت
بسمه: في اي يابيه
اسر: الو الو زفر بضيق وقام بسرعه دخل الحمام اخد دش وخرج بيلبس بسرعه رهيبه ده كله بسمه قاعده مش فاهمه حاجه 
اسر: متخرجيش من الاوضه انتي فاهمه 
بسمه: طب في اي ياابيه
اسر بزعيق: خلصنا بقا اسمعي الكلام وسابها ونزل وهي فضلت تعيط
👀👀👀👀👀👀👀
راح خبط ع عمر ويونس وغيث وجمعهم في مكتب البيت
عمر بنوم: اي ياعم انت انا لسه بعماصي في اي
اسر: الي كنت خايف منه فاكرين جدكم جمال
كلعم ايواه
اسر: احفاده عرفو بي بسمه وجاينلها عشان يخدوها
غيث: نعم ياخدو مين دي لسه تحت وصيتي
اسر: من حقم ياخدو بسمه لانها لسه مش في سن الرشد
يونس: مستحيل نخليهم ياخدوها
عمر: اي هي وكاله من غير بواب ولا اي
اسر: هما جايين عشان الورث لكن الي مستغربه لي مجوش لماما كيان وبابا ادهم اهو هيبقو قريبين لكن لي دلوقتى 
غيث: المهم نهده عشان نفكر صح
يونس: اه اسر فهم بسمه براحه عشان متوترهاش
اسر: حاضر 
عمر: ثانيه واحده انت مش وثقت قسيمه جوازكم
اسر: ايواه
يونس: بس كده هي في عصمتك وملهمش حق ياخدوها
اسر: لما نشوف اخرتها اي
غيث: خير انشاء الله احم انا عاوز اعمل فرح
اسر: فرح مين
غيث: انا وبسنت
يونس: طيب نعملك انت واسر مع بعض
عمر: ع خيرت الله عارف لو شوفتك جنبها قبل الفرح انت حر 
اسر: انا طالع لبسمه
غيث: لحقت وحشتك ياض
اسر: مش كده بس انا زعقتلها قبل ما نزل من توتري طلعت عصبيتي فيها
عمر: حمار ولله لسه بنقول اي
اسر: هاجي اسقف ع وشك دلوقتى انا طالع
كلهم يلا وطلعو اوضهم تاني
👀👀👀👀👀👀👀
عند عمر 
عمر: الو ايواه عايزك تجيلي الڤيلا انهارده فاهمه
................... 
عمر: الساعه 10 تمام يلا باي
اتنهد بحزن ياتري الي بعمله ده صح ولا غلط يارب بقا وقام دخل ياخد شاور
👀👀👀👀👀👀👀👀
عند بسنت كانت بتاخد دش وخرجت من الحمام وهي بتنشف شعرها اول ما شافته صوتت
بسنت: اعااااا
غيث وهو حاطت ايديه ع بوقها: بس بس يخرب عقلك ده انا زقت ايديه بعصبيه
بسنت: في حد يقف كده اعمل اي صوت طيب خوفتني حرام عليك
غيث: الف لا بأس عليكي ياقلبي 
بسنت: احم كنت جاي لي
غيث'جاي عشان اقولك هنعمل فرح
بسنت: بجد
غيث: اها وهتبقي عروسه ومراتي وملكي وغمزلها
بسنت ببعض التوتر: غيث
غيث: قلب غيث من جوه
بسنت: انت لي بتعمل كده 
غيث: بعمل اي
بسنت: يعني من امتي وانت ي يعني 
غيث: من امتي وانا بابصلك مش كده اقولك من امته من ساعت ما الواد زفت ده اتقدملك وانا خوفت تضيعي مني 
بسنت: ولي متكلمتش
غيث: بردو خوفت تصديني عشان كده حاولت احب من بره لكن مقدرتش وقرب منها بسنت انا بحبك واخدها في ق*ب*ل*ه
طويله تعبر عن مشاعره بعد عنها وحط جبينه ع جبينها 
بسنت: وانا كمان 
غيث بخبث: وانتي كمان اي
بسنت بكسوف: بحبك شالها ولف بيها 
بسنت: اخرج بقا يلا عاوزه اغير
غيث: طب منا قاعد
بسنت: تؤتؤتؤ كده كخ يابابا يلا وخرجته وقفلت الباب فضلت تتنتط وتصوت بفرحه 
بسنت: قالي بحبك قالي بحبك واخيرا قالها قال احبك قالها وانا قلبي نبضه وقف بعدها ياااااس
غيث من بره بضحك: بنت المجنونه دي ولقيت الطبطبه لولولولي(هوا ده فرحه الحب حلاله) 
👀👀👀👀👀👀👀👀
عن يونس قاعد بيفكر في بسمله 
يونس: انا لازم اقدم خطوه ورن عليها 
يونس: عامله اي
بسمله'الحمد لله يكتور خير في حاجه 
يونس: عاوز اقابلك انهارده
بسمله: لكن انهارده اجازه
يونس: عارف اقابلك في اي كافيه
بسمله: تمام كافيه****كويس 
يونس: كويس اوي الساعه واحده ونص هكون عندك سلام 
👀👀👀👀👀👀👀👀
عند اسر دخل كانت قاعده ع السرير لسه بتعيط اول ما شافته نامت وخطت وسها بلغطا راح قلع التيشيرت وقعد جنبها
اسر: بسمتي 
........... 
اسر: بسمه رودي عليا ونبي 
بسمه: نعم
اسر: بصيلي قامت قاعد شالها قعدها في حضنه فضلت تزوقه لكن هي هات 
اسر'بس بس اهدي ايديكي عورتني 
بسمه بصت ع الجرح الي في صدره لمسته وقالت: انا اسفه
اسر: المفروض انا اللي اعتذر حقك عليا والله 
بسمه بدموع: ان انت زعقتلي وانا معملتش حاجه 
اسر: لالالا عشاني خلاص متعيطيش خلاص اقوللك اطلبي اي حاجه وانا انفزها ع طول 
بسمه بتفكير: امممم تقعد انهارده معايا
اسر: لكن انا عندي شغل 
بسمه بتزقه: خلاص قوم روح شغلك بقا
اسر بضحك: يخرب بيت كده قموصه ومسك الفون قفله اهو ياست البنات ومفيش شغل انهارده 
بسمه: ابيه اللبس التيشيرت 
اسر: لي
بسمه: ع عشان عاوزه احضنك ومش عارفه 
اسر: لا هي سهله خالص هتعملي كده وحصنها اتكسفت وبعد كده حاوطت خصره بايديه الاتنين
بسمه: ابيه اعملك مساچ
اسر: بتعرفي
بسمه بحماس: اه اه
اسر: طيب اعملي
قامت وقفت ع السرير وقالتله بحماس طفله
بسمه: نام ع بطنك
اسر: اممم ربنا يستر اهو ياستي 
طلعت وقفت ع ضهره 
اسر: بتعملي اي
بسمه: هوا انا تقيله
اسر: لا مش تقيله بس بردو بتعملي اي 
بسمه: بعملك مساچ وبقت ماشيه ع ضهره رايحه جايه وهي فرحانه 
اسر اتعدل وقعت ع السرير واعتلاها
اسر: هوا ده مساچ
بسمه: اع ولله ياابيه 
اسر: اممم تعرفي انك هتكسريلي عضلان ضهري
مسكت كتفه وقالتله بندفاع
بسمه: بس انت بقا عندك عضلات كتيره طلعولك امتي دول
اسر ضحك بصوت عالي: عشان بلعب رياضه ياصغنن
بسمه: اممممم بس حلوه
اسر بمشاكسه: عجبتك 
بسمه: اممم ينفع يبقا عندي زيها
اسر: مش زيها بظبط يعني
بسمه: ازاي اتعدل ووقفها قدامه في الارض
اسر: يعني تفصيلت جسم الشاب غير البنت انا عندي بنچيات انتي لا ممكن تكوني عضلات بطن بس مش زيي بردو وابتدي يشرحلها ع عضلات بطنه 
بسمه: ممكن اعمل حاجه 
اسر: هتعملي ايه قربت منه بهدوء تام ولمست عضلات بطنه 
بسمه: ناشفه اوي
ضحك اسر ع برائتها: هتطيري عقلي من مكانه 
بسمه: بس انت احلي من الشباب التانين للحظه الابتسامه اختفت ومسك دراعها جامد شدها نحيته
اسر: شباب مين دول
بسمه بخوف'ا ا الي منه بتورهوملي
اسر: منه مين وبتوريكي اي
بسمه: م ن ه ال الي وبين كل كلمه شهقه حاوط خصرها وشالها قعد ع السرير وقعدها ع رجله 
اسر: براحه ياحبيبتي احكيلي براحه يلا منه مين وبتوريكي اي
بسمه هديت شويه: منه معايا في الكلاس وفي ع تليفونها صور شباب عندهم عضلات زيك ياابيه
اسر بتوتر من الحديث: احكيلي الي شوفته بظبط
بسمه: شوفتهم كانو لبسين بناطيل بس ولما سالتها مين دول قالتلي الي هي بتحبهم
اتصدم اسر ازاي واحده نفس سن صغيرته تكون كده
اسر: انا لازم انقلك منالمدرسه دي وانتي متتفرجيش ع رجاله تاني انتي فاهمه 
بسمه: حاضر بس انت احلي ياابيه 
اسر............ 

يتبع الفصل الثامن عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات