القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك أيمن 

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك أيمن 

اتصدمو من عمر الي ماسك غيث بيضربه والغريب ان غيث مش بيتحرك ويونس بيسلكهم وبسنت بتعيط وعائشه بتهديها راح اسر وبعدوهم عن بعض
اسر بعصبيه: ممكن افهم في اي
عمر: اسال البيه 
غيث بهدوء: انا انا اتجوزت بسنت
اسر: نعم امته دي
غيث: انهارده الصبح
يونس: فهمنا يابني لي عملت كده 
غيث: عشان كده وخلاص
بسنت: لا ه هو انا انهارده وكانت بين كل كلمه شهقه راحلها اسر 
اسر: براحه ياحبيبتي واتكلمي
بسنت: انهارده روحت اعاين طلع طلع راجل و****خ حاول يعتدي عليه لولا غيث لحقني في الاخر وراح كتب كتبنا
اسر: ولي تكتب الكتاب
عمر وهو رايح ناحيت بسنت 
عمر: يعني اي مبقتيش ب*ن*ت
غيث بسرعه: لا ملحقش يعملها حاجه 
يونس: امال لي اتجوزتها
غيث: يووه هو تحقيق مخلاص خلصنا 
عمر وضرب بسنت قلم: انتي****
اسر ويونس بيبعدوه عنها وغيث راح وقف قدامه
عمر: هقتلك انتي سامعه
غيث: بسنت مراتي ومسمحلكش تقرب منها 
في لحظه شطان مسك عمر السكينه وبيهدد غيث بيها وفي وسط الزعيق وقعت تلك الصغيره مغشيه عليها الكل انتبه لوقعها من ع السلم اسر جري عليها 
اسر: اطلبو دكتوره بسرعه وشالها طلع بيها ع الاوضه نيمها ع السرير ويونس بيحاول يفوقها هو وعائشه واسر جاب ازازن برفيم وفضل يدعك في ايديها 
اسر: فوقي ياروحي مالك بس بسمه فوقي يابسمه فوقي جت الدكتوره وكشفت عليها
الدوك: دس قله غذي والاغماء من الخوف الانسه عندها fobya من الخوف وكمان في شرخ في ايديها وانا عملتلها جبيره ارجو انها ترتاح شويه
ومشيت والكل دخلها فتحت عنيها ببطي
بسمه: غ غيث فين 
غيث وقعد جنبها: انا هنا ياقلب غيث في حاجه وجعاكي هه 
بسمه: السكينه دخلت فيك فين الدم دخلت فيك
غيث: لالا ياعمري مادخلتش وللع انا كويس حضنته وفضلت تعيك وعمر انب نفسه اولا لانه كان هيعصي ربنا وثانيا كان السبب في تعب بسمه 
عائشة: ياروحي خوفتيني عليكي 
بسمه: انا كويسه
بسنت بحرج: حمدله ع سلامتك يابسمه
بسمه: الله يسلمك يابوس بوس
عمر: احم ان انا اسف 
بسمه: ع اي
عمر: انا السبب حقك عليا
بسمه: اي الاحترام ده
عمر ابتسم 😊
اتطمنو عليها وخرجو ودخل اسر في ايديه صنيه اكل
بسمه: تؤتؤتؤ حضرتك الرائد بنفسه جايبلي اكل
اسر حط الصينيه وقعد جنبها: حضرت الرائد. ده بره انما هنا اسر وبس انتي كويسه وقعتي قلبي
بسمه: اه بس حسيت بدوخه ولما شوفت السكينه محستش بحاجه
اسر وحضنها: اااه خودي بالك من نفسك كويس عشاني هه
بسمه: حاضر
اسر بخبث: هو احتا كنا بنقول اي قبل ما ننزل
بسمه😳🙈 ياابيه
ضحك. بصوت عالي: ياسوسه كنا هنام
بسمه: اها ابيه هو كده بسنت مرات غيث
اسر اتنهد: اه ياروحي
بسمه: زينا كده بس انتو لي زعلانين
اسر: احنا مش زعلانين عشان هما اتجوزو احنا ضد التصرف ياروحي عيب لما يعملو كده
بسمه بشهقه: يعني هتطلقهم ياابيه وابتدت تعيط
اسر بصدمه: لالالا اطلق اي مش هعمل كده ولله اهدي
بسمه: يعني مش هتبعدهم عن بعض
اسر بابتسامه: لا ياست البنات مش هبعدهم عن بعض 
بسمه: طيب يلا ننام بقا وحضنته وغمضت عنيها
👀👀👀👀👀👀👀
غيث: لو سمحتي ياعايشه ممكن تساعدي بسنت تنقل هدومها
عمر: نعم
يونس: عمر خلصنا يلا يابنات وعائشه ساعدت بسنت ونقلت هدومها والشباب كل واحد راح اوضته وكذالك عائشه دخل غيث كانت قاعده ع الاريكه(الكنبه) بتعيط راح قعد قدمها ومسك ايديها 
غيث: انا اسف
بسنت: انت مغلطتش انا الي غلط انت اتورط معايا كان في فوش غيث علامه مكان ضرب عمر 
بسنت: ثانية واحده وقامت جابت الاسعفات الاوليه وابتدت تغيره عليها
غيث: ااه
بسنت: انا اسفه وجعتك
غيث: بسيطه قومي يلا ادخلي خودي دش سريع عشان تنامي 
بسنت: حاضر ودخلت اخدت دش وخرجت كانت لابسه استريتش اسود وعليه كاش مايو ابيض
بسنت: احنا هنام ازاي
غيث: هنا ع السرير
بسنت: وانا
غيث: ع السرير بردو
بسنت: لالا انا هنام ع الكنبه راح شالها نيمها ع السرير وفجأه..... 


يتبع الفصل السابع عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات