القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في عشق المنتقم الفصل الخامس عشر 15 بقلم موني وسكر

   رواية وقعت في عشق المنتقم الفصل الخامس عشر 15  بقلم موني وسكر

رواية وقعت في المنتقم الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية وقعت في عشق المنتقم الفصل الخامس عشر

وف نص الليل حس بيها بتتكلم فكرها صحيت
قام قعد لقاها بتخطرف حط ايده علي دماغها لقاها سخنه مولعه
قام فهد وعملها كمدات مايه سقعه طول الليل لحد ما اطمن ان حرارتها نزلت ونام
صحيت اسيل تاني يوم لقت الفوطه ال كان بيعمل بيها كمادات علي دماغها استغربت وهو حس انها قامت. ف صحي علطول
اسيل: صباح الخير
هو ايه الفوطه دي
فهد : كنتي سخنه امبارح فعملتلك كمدات مايه ساقعه
اسيل: بجد انت؟
يعني مقلتش مثلا يلا خلينا نخلص😂
فهد : يلا خلينا نخلص
اسيل: انت رخم علي فكره ولو كنت عايز تقول كدا مكنتش عملتلي كمادات دا دليل انك كنت خايف عليا
فهد : براحه طيب هتكليني
ايوه كنت خايف عليكي ديه لو كانت قطه كنت خفت عليها
اسيل بضجر: بتشبهني بالقطه؟
فهد : قومي يا اسيل خدي دش بارد وغيري هدومك عشان ننزل نفطر
و......
اوباااااا
احنا نسينا نكلم الست سعاد امبارح
فكريني يا حاااااجه
اسيل: اة صح نسيت يا فهد ما انا اتعورت ورجعت نمت استني هتصل بيها فيديو كول
عشان هي وحشتني
فهد : ماشي
واتصلت اسيل بمامتها
اسيل: مامي وحشتيني اوي عامله ايه
سعاد: انتي كمان وحشتيني يا قلب ماما طمنيني عليكي
اسيل: انا الحمد لله كويسه. خدي فهد عايز يكلمك
فهد : الو
ازي حضرتك يا ست سعاد
سعاد:الحمد لله يا ابني انت عامل ايه
فهد : الحمد للله بخير
ايه اخبار الواد ادم معاكي
ليظهر ادم في الكدر
ادم : عماله تزغط فيا وكأنها بتزغط في دكر بط
فهد : ههههههههعه واضح
اسيل: انتو هتقولولي علي اكل ماما. دا انا كنت بحرق ف الجيم كميه كالوريز بعد غدوه واحده بلخبط فيها وباكل بزمه فاكره يا ماما وارجع اتخانق معاكي انتي بقا
سعاد ضحكت: اة فاكره
فهد :ههههههههه ايه الذكريات الجميله ديه
المهم خلي بالك يا ادم من الست سعاد الفتره ديه جامد
مفهوم
ولو في اي حاجه بلغني فورا
ادم: حاضر متقلقش بس فيه حاجه ولا ايه؟
فهد : لا عادي
ما انا علي طول مركبك الهوسهس
ايه الجديد
ادم: علي رايك طيب غور يا فهد انت اتصلت ليه اصلا😂
فهد : بطمن يا رزل
ادم:تطمن علي ايه هخطف الست سعاد يعني واساومك😂
فهد : يخربيت ظرفتك
غور ياض ده انت رزل
ادم: 😂😂😂سلام
فهد : سلام
ودخلت اسيل خدت دوش ولبست فستان كت وديق وكان قصير
اسيل : يلا انا جاهزه
فهد : جاهزه ايه ؟!
اسيل: ايه خلصت لبس
فهد : هو فين اللبس
اسيل: اهو الفستان
فهد : لا طبعا مش هتنزلي كده ده ديق وعريان اوي
اسيل: نعم ؟ وفيها ايه يعني
مفيش حد تحت اصلا
فهد : وليد وعمتو امل جين انهارده
وبعدين بابا قاعد تحت
يلا ادخلي غيري حالا
اسيل: يا فهد بعد ما لبست حرام دا ابن عمتك يعني مش حد
فهد : لا يعني لا
لما نبقي نطلق ابقي البسي الي تلبسيه
اسيل قربت منه ولفت ايدها حوالين رقبته
اسيل: طيب متقفلش وشك كدا هغير واعمل ال انت عايزه
فهد : طب يلا بسرعه
اسيل: فك وشك الاول
فهد : اهوووو
اسيل: شطوررر يا روحي مش هتاخر
ودخلت لبست بنطلون جينز وتيشرت بكم وشمرت الكم ولبست كوتشي
اسيل: ها حلو كدا
فهد : معقول
يلا عشان مانتأخرش علي الفطار
اسيل: ماشي اما اشوف اخرتها معاك يا سي فهد يلا😂
نزل فهد واسيل
فهد : صباح الخير
امينه : صباح النور يا حبيبي
ايه اخبار ايدك يا اسيل دلوقتي
اسيل : الحمد لله كويسه يا طنط
امينه : الحمد لله
يلا عشان تفطروا
قعد فهد واسيل علي السفر والكل اتجمع علي السفره
محمد : وليد وعمتك امل جايين انهارده عشان نقضي يوم علي البحر
فاضي ولا هتخلع زي عوايدك
فهد : لا فاضي يا باشا وراشق معاكوا
محمد : راشق ؟!
ده انا الي هرشق السكينه ديه في نص دماغك
الكل : هههههههههههه
وقامت اسماء مسكت البراد بتاع الشاي وقربت ناحيه فهد وبتصبله
اسيل اتغاظت
اسماء: 3 معالق سكر يا فهد صح
اسيل: لا انتي غلطانه يا اسماء فهد بيحب يشرب شاي بمعلقتين سكر بس
وصبتبه وبعدين راحت تعمله سندوتش
اسماء:فهد بتحب البسطرمه صح
فهد: انا....
اسيل: اسماء يا حبيبتي فهد مش بيحب البسطرمه هاتي انا هعمل لجوزي السندوتشات
اسيل: فهد: بتحب الرومي صح
فهد : اه
امينه مالت علي محمد
امينه : يا عيني يابني
محمد : شششش اسكتي ده انا فرحان فيه يستاهل
اسيل عملتله السندويتش
اسيل : اتفضل
فهد خد السندويتش وهو ماسك نفسه من الضحك بالعافيه : شكرا
اسيل بغيظ : العفو
محمد : يلا يا جماعه خلصوا اكل واجهزوا عشان نلحق الشط قبل الزحمه
وطلع فهد واسيل الاوضه
اسيل: فهدد
فهد : ليه بتتكي علي الدال ليه ؟!
نعم
اسيل: هقتلها هاااااا والله هقتلهاااا
فهد : اعقلي يا هبله
مفيش حاجه مستهله اعتبريها طباخ البيت وبيعملي الفطار
عديهااااا يا اسيييييل
اسيل بعصبيه: يعني ايه عديها يعني هي بتتعامل معاك كدا ليه ليه المياعه دي
وشدتع من التيشرت فهدددد انا مش هسمح لواحده تقربلك انت فاهممم
فهد : لييييه ؟!
ماضي عقد احتكار
اسيل: لا ماضي عقد جواز يا خفيف
ودا اسخم من عقد الاحتكار
فهد : اعوذ بالله
اقعدي يا اسيل علي مااجيب النتيوه والفوطه ورتب شنطة البحر بتاعتي
ربنا يهديكي
اسيل: طيب عايزه مايوه
فهد : عند ام ترتر
اسيل: يا فهد حرام دا بحر يعني البس ايه
خلاص شوفلي حاجه البسها مليش فيه
انا عايزه انزل المايه
ولازم مايوه
فهد : ليه تنزلي المايه ليه
لما نرجع القاهره ابقي انزلي البيسين براحتك مش همنعك
لكن بحر وتنزلي والهدوم تنبل وتلزق والجو ده لا يا أسيل انسي
اسيل: تمام خلاص مش هنزل بس انت كمان متنزلش المايه.
ما هو متقلعش التيشرت واسماء تفضل تبص عليك
لو نزلت هنزل
منزلتش مش هنزل
فهد :ههههههههههه يعني المشكله في اسماء
خلاص يا ستي قبل ما انزل هغميلها عنيها حلو كده
يلا اسيل ابويا هيشتمنا كمان شويه
اسيل: طيب بس بردو مش هتنزل
فهد : لما نبقي نوصل الاول نبقي نتخانق هنزل ولا لا
اسيل:ماشي
ودخلت اسيل لبست فستان. طويل عشان فهد ميزعقش ولبست كوتشي
محطيتش الا روج
وطلعت
اسيل: محترم اهو عشان متتكلمش
فهد : ماشي يا ستي
انا ساكت اهو
اسيل: ماشي يلا
ركبوا العربيه الكبيره بتاعة باباها
محمد : فاكر يا فهد قولتيلي ايه يوم ما جيبنا العربيه ديه
فهد : مش فاكر حاجه خالص
امينه : هههههههه رجعت فكلامك
فهد : مش اوي يعني
بصوا كفايه عليكوا واحد
محمد : لا ياباشا داسته زي ما اتفقنا
فهد : يالهواااااي دسته مره وحد وده مين الي هيصرف عليهم وعلي ابوهم دول
محمد: ولا اعرفك
اسيل بغباء : دستة ايه ؟!
اسماء : عيال
اسيل: دسته عياال مين ال يجيبهم!🙄
عمته : انتي يا حبيبتي
فهد مال علي ودنها : فاكره عقد الاحتكار الي كنت ماضيه فوق
تحبي نفسخه ولا نكمل علي بركة الله
اسيل بصتله جامد وبعدين حطت وشها ف الارض من الكسوف
اسيل بهمس: انت قليل الادب
فهد : والله غرضي شريف
محمد : ايه مش سمعنلكوا حس
امينه : اسكت شكلهم بيجيبوا الداسته
الكل : ههههههههههه
اسيل كانت مكسوفه جدا
وفهد قعد يضحك
ووصلو البحر واسيل حاولت تنسي الموقف
اسماء: فهد مش يلا بقا ننزل المايه عشان تعلمني العوم
اسيل: عوم ايه لا فهد قايل مش هينزل المايه
ولا ايه يا فهد
فهد : انا هنزل المايه اه لكن مش هعلم حد العوم
اسيل: هتنزل المايه؟ تمام وانا كمان نازله المايه
يلا بينا
فهد : اتؤزعي هنا قولت مافيش مايه
اسيل: الله وهو اشمعني انت يعني انا قلتلك ف البيت يا فهد هتنزل المايه هنزل
امينه: فيه ايه يا ولاد صوتكو عالي ليه
فهد : اترزعي بدل ما اشخرملك وشك
فهد : قولا واحدا يا ماما
اسيل مش هتنزل المايه
اسيل: هو ايه ال مش هنزل المايه تحكم وخلاص يعني
امينه: بسس خلاص روح يا فهد تعالي معايا يا اسيل يا حبيبتي نتمشي وسيبيه دلوقتي
اسيل: يا طنط بس....
امينه: تعالي بس يا بنتي الله يهديكي
اسيل: حاضر

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' رواية وقعت في عشق المنتقم '' اضغط علي اسم الرواية

reaction:

تعليقات