القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

رايح فين 

روز انا 

انت ايييييي انت ايييييي رايح شقه الزمالك ليه هااا رايح ليها طب وانا انا اي 

روز مش بايدي

مش بايدك لييييييه هااااااا 

عشان انااا وعدتك مقربش منك غير بموافقتك 

سكتت بكسوف وقالت بدموع .....بس بس ده مش سبب 

قرب منها وحضنها جامد وقال بحنان ......هش هش يروحي حقك عليا وبعد فتره بعد اما حس بهدوءها 

روز بدموع وبراءه....... انا بحبك اوي والله  

صهيب بحب وفرحه ........ وانا بعشقك يروزي وحضنها جامد بفرحه وقال بصوت عاشق ولهان .........بتثقي فيا 

هزت راسها بنعم 

فجأه لقيت نفسها مرفوعه على أكتافه وقالت بخجل ......صهيب 

روح صهيب حياه صهيب وعمر صهيب كله يالا استعنا عالشقا بالله 

انت انت هتعمل اي 

مش انتي بتحبيني وبتثقي فيا 

هزت راسها بنعم وشها احمر  

قرب منها وغاصوا في بحور عشقهم 


في الجهه الأخري

ريماس بصدمه ......... سما

سما بشر .....ايوه سما 

ادم بهدوء .......انتي مين 

انا سما جاره ريماس وجايه أنبه واقول لحضرتك حاجه عشان اريح ضميري 

ادم باستغراب ........تريحي ضميرك ازاي مش فاهم 

سما بخبث ......... ايوه حضرتك طبعا هي مفهماك أنها متجوزاك غصب وجوز امها غاصبهاعلى كده وأنها متعرفش أن صهيب اخوها بس كل ده تمثيل حتي اسألها 

ادم بصدمه وبيوجه كلامها لريماس .......كلامها صح 

ريماس بدموع......ادم انا 

كلامها صاااااااح 

ريماس بحزن هزت راسها بدموع وووو


في الجهه الأخري 

صهيب صحا قبلها وقعد يتأملها بحب ويلعب في شعرها وفرحان أنه معاها وانها خلاص بقيت ملكه 

روز صحت على لمساته الحنونه وبصتله بكسوف وحب .

صباح الخير 

صهيب بعشق ......صباح الحب والورد على عيونك يروزي 

بصت له بحب وقعد تتمسح فيه زي القطه قربها منه بحب 

بعد شويه قامت تاخد دش خرجت ملقتش صهيب عرفت أنه تحت نزلت بدور عليه لقيته واقف في المطبخ بيعمل الاكل بحب 

صهيب بمرح.......اي رايك في الاكل أنفع شيف 

روز بحب....شكله حلو اوي والريحه جنان هروح اجهز السفره وأحط الاكل 

بعد شويه 

قعدوا 

صهيب بمشاكسه......هااا على رجلي يالا 

ضحكت وراحت قعدت على رجله 

بس قاطع كلامهم 

الخدامه وهي داخله روز لسا هتقوم بس صهيب ماسكها وقال ببرود.......اي مش قولت مش عايز مكالمات 

بس يبيه دي مش مكامله في واحده بره بتقول عايزه حضرتك 

لسا هيرفض يقابلها بس دخلت واخده شقرا وطويله وقالت ........اي مش عايز تقابلني 

صهيب بشر .....انتي ايه الي جابك ي ******

قاطعته وهي بتقول .....صهيب انا حامل 

روز بصدمه ......اييييه


في مكان تاني خالص اول مره نروحه


 راحه فين يامدام 

قالت بخوف ......داخله جوه وبعدين انا انا انسه 

ضحك بسخرية وقال .....انسه وفي المكان ده هه 

ااي الي بيضحك لو لو سمحت دخلني 

ادخلي يختي هو انتي داخله الجنه ده كباريه 

دخلت وانا بدعي أن الكلام الي جالي يكون غلط يارب يكون غلط وشهاب يكون برئ يارب وقفت بصدمه ودموعها بتنزل بغزاره من المنظر كان واقف يرقص مع بنت وفي منظر مش كويس خطيبها حبيبها بيخونها وقفت بصدمه وفجأه حست بأيد على خصرها بتبص لقيت واحد باين أنه خليجي 

_ شو رأيك ي حلوه تيجي معي وأعطيكي الي بدك ياه 

واقفه برده بيتعيط رجليها مش قادره تتحرك مصدومه فاقت زقت الراجل وجريت وقفت قدامه ،اول ما شافها وقف بصدمه وقال بتوتر........ ملك ا

ملك بدموع ........لي 

ملك انا 

ملك بصراخ.......انت اي هاااا انت انسان خا'ين وز'باله وقلعت الدبله وقالت .........دبلتك اهي مش عايزه اشوف وشك تاني ومشيت بسرعه بس قاطعها الراجل الخليجي تاني وهو بيقول ........ تاعي معي وانا ببسطك وأعطيكي الي بدك ياااه 

_ابعد عن وشي انت كمان 

الراجل السعودي بيحاول يقعدها معاه غصب 

فجأه ظهر واحد وسيم اوي وقال بصوت عااالي ......اي مش قالتلك مش عاااايزه يبقي مش عاااايزه تروح معاك هو عافيه

الراجل السعودي ...... شو دخلت انت بعد عن طريقي احسنلك 

الشاب وهو بيحك أنفه بشر وفجأه ض'ربه بالبو'كس في وشه 

الراجل السعودي اتعصب ونده على البودي جارد بتوعه 

الشاب فضل يضرب فيه وهي واقفه وراه بخوف لحد ما الخناقه خلصت والشاب مسكها من أيدها بسرعه وخرج بره بيها وفتح عربيته وقال بغضب .......اركبي

اي مستحيل سيبني انا والله مش كده زي ما انت فاهم 

قولت اركبيييييي 

ركبت بخوف  

 ساكنه فين 

فففي ********* وفجأه قالت بصدمه وصرااااخ......اقف اقااااف بسرعه 

في اي انتي مجنونه 

نزلت من العربيه بصدمه وزهول من الي شايفاه قدامي وانا جوه ماشوفتش وش البنت كويس بس الوقتي شوفتها طلعت بنت خالتي وصحبتي مي وقعت على الأرض بصدمه وقالت بصرااااخ ....... ماااااااااي

مي بخبث........... ملك انتي فاهمه الموضوع غلط 

ملك بانهيار ...... بتعملي اي معااااه مش مصدقه بجد لي تعملوا في كده اذيتكوا في ايييييييه

مي بخبث........معلش بقا يملك بس هو مابيحبكيش بيحبني انا وفرحنا اصلا الشهر الجاي هو بس كان بيتسلا معاكي 

بصيت لشهاب بدموع ....... صح الكلام ده 

قال بكل برود....... ايوه انا كنت بتسلا بس بيكي إنما أنا مابحبش غير مي 

مي بشماته ......معلش بقا يروحي انا عارفه أن الحقيقه بتوجع بس مسالتيش نفسك جالي ليه أو حبني انا لي وسابك عشان انا اجمل منك بكتير و قاطعتها بصراخ. ........اسكتيييي اسكتيييي

مي بغل ......عمرك ما هتتجوزي أو حد هيبصلك 

بصت له بحزن والدموع في عيوني لقيت صوت جنبي بيقول .......لي اومال انا اي بقا 

مي بغضب .....انت مين 

معاكي زيدان الرفاعي مقدم في الداخليه وقريب اوي خطيب ملك ووووو 


يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية صغيرة أرهقتني عشقها "اضغط على اسم الرواية





reaction:

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق