القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من احييت قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم موني وسكر

  رواية من احييت قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم موني وسكر

رواية من احييت قلبي الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل الثاني عشر

وطلعت حياه اوضتها عشان ترتاح
حياه دخلت اوضتها وكانت تعبانه وراحن لبست ونزلت
راحت للدكتور ورجعت طلعت لروز بسرعه
حياه: روز الحقيني
روز : ايه الي حصل
حياه: انا حامل
روز بفرحه : ايه !
حياه : انا حامل
روز : انتي بتتكلمي جد
مبروك يا حبيبتي الف مبروك
حياه: مبروك علي ايه يا روز بس
روز : مالك زعلانه ليه
حياه: افرح ب طفل ابوه مش بيحب امه
روز : مين قال كده
حياه: هو اثبت كدا ب انه بعد اهو
روز : ما انا قولتلك يا حياه
حتي انتي لما تروحيله وتقوليله هيفرح اوي
حياه:روز انتي عرفتي مراد فين
روز : اه عرفت
مراد سافر
حياه:سافر! سافرفين ؟
روز : سافر لاخته في بريطانيا
حياه: طيب انا هروحله ازاي كدا انا معرفلوش مكان ومعرفش حته هناك
روز : متخفيش انا هكلم مدير الشركه هناك يستقبلك بنفسه في المطار وهيوصلك لحد مراد
ده الو انتي موافقه تسافري
حياه: بجد موافقه طبعة
عدي يومين وحياه بتجهز كل حاجه وجه يوم السفر راحت المطار وركبت الطياره وصلت حياه بريطانيا
قابلت مدير الشركه ووصلها لحد العماره طلعت الشقه ال قالها عليها مدير الشركه
حياه تخبط مراد يفتح الباب
مراد بصدمه : حياه
حياه: كنت مفكر اني مش هعرف اوصلك يعني وهتهرب مني
وحضنته
حياه : وحشتني يا حبيبي
في الوقت ده نور طلعت
نور : مراد
مين ديه
حياه بعدت عنه
حياه والدموع ف عينها:مين دي؟؟ بقا انت سايبني. عشان حد تاني ؟
وسابته ونزلت جري
مراد جري وراها : حياه
حياه استني اسمعني
ونزلت حياه تحت وكانت بتعدي الطريق وفجاه طلعت عربيه قدامها بس لحقها مراد ف اخر لحظه
حياه زقته بعيد عنها
حياه بعياط: ابعد عني يا مراد مترقبليش انا هرجع مصر وياريت تطلقني
مراد شدها ووقعها في حضنه تاني : اهدي بقي ديه نور اختي
حياه افتكرت ان روز قالتها ان مراد عند اخته
خبطت حياه علي دمغها وبصت في الارض : اختك !
مراد بصلها : ايوه اختي نور يا هبله
حياه: انا مش هبله يا مراد ينفع اصلا تسيبني كدا وتسافر
مراد : هههه طفله زعلانه
[ حياه بزعل مصطنع : انا مش طفله اهو انت الطفل الي بيرجع في كلامه
مراد : بقي انا طفل وبرجع في كلامي
حياه : ا....
مراد : بس نتكلم في الشقه فوق احسن يلا
حياه: بس منظري وحش اوي قدام اختك
مراد : منظري انا انيل لما تكتشف ان اخوها خرج حافي من الشقه
حياه : 😂😂طيب فيه حاجه عايزه اقولهالك ضروري بس لما نطلع بقا
مراد : طيب يلا
مراد رن الجرس ونور فتحتله
نور وقفت علي الباب وحطت ايديها في وسطها : مش هتعدي الا لما تقولي مين الانسه الي سبتني وجريت وراها ديه
مراد : اولا ديه مش انسه ديه مدام مراد مكاوي
نور : يعني اي............ ايه ! انت اتجوزت !؟
مراد : ايوه
نور : من ورايا
مراد : يا ستي دخلينا دلوقتي وبعدين نتكلم
نور : اتفضلي يامرات اخويا يا حلوه اما انت لا
حياه : ههههه
مراد : فرحانه اوي مش كده
حياه: اة فرحانه فيك شكل اختك هي ال هتطلع عليك ال عملتو فيا
مراد : دخلوني بقي
رجلي وجعتني من السقعه
حياه : خلاص دخليه يا نور
نور : ايوه بقي هيبدأ يصعب عليكي
اتفضل يا اخينا
مراد :شكرا يا ستي
دخلوا وقعدو اتكلمو واتعرفو علي بعض ودخلت حياه بعديها خدت دوش ولبست بيجامه حلوه وطلعت لقت مراد قاعدوقفت قدام المرايه تظبط شعرها وتنشفه
جه مراد من وراها و حضنها
حياه:حبيبي انت بتتحول انت يوم تحبني ويوم متكونش طايقني
مراد : معلش يا ...
وسبها وقعد علي السرير
حياه: مراد فيه ايه ممكن افهم ليه انت بتحسسني انك يوم ما تفكر تقول كلمه حلوه او اي حاجه انك بتقول لوحده غريبه مش مراتك فيه ايه
مراد : اتعودت افكر في كل حاجه قبل ما اقول او اعمل
حياه: مراد. انا مش هنام الليله غير لما افهم كل حاجه ليه بتعمل كدا يا مراد مع انك ف يوم اعترفت انك بتحبني
مراد : ما هو ده الي لغبطني اكتر
حياه: انا الي اتلغبطت
مكنتش تقصد الكلمه؟ ولا كنت تقصد ال حصل يوميها. مش عايزني؟ انا تعبت من التفكير انا معرفش انا عملتلك ايه عشان تعمل فيا كدا
مراد : عملتي حجات كتير اوي يا حياه
حياه: عملت ايه بس
[١ مراد : خلتيني احبك خليت قلبي يحس زي باقي الاقلوب الي في البشر من اخر انتي الي احيتي قلبي
حياه: ودا غلط ف ايه ما انا كمان حبيتك ولو مكنتش حبيتك مكنتش جيتلك
مراد : غلط
لانك متستهليش تخشي في حياتي
حياه : ملها حياتك
عجباني يا سيدي انت ايه الي مزعلك
حياه بعياط ؛ مراد انا بحبك بلاش تعذب فيا ارجوك
مراد مقدرش يشوفها بتعيط
شدها وقعت في حضنه علي السرير : حبيبتي انا بحبك وانا فايق المره ديه وعارف بقول ايه
انسي اي حاجه حصلت الفتره الي فاتت
حياه : مش هنسي الا لما تقولي بتعمل كده
مراد : حاضر يا ستي
الموضوع ان كان فيه مشاكل في عيلتنا تقدري تقولي عقدتني وبقيت اخاف علي حبايبي مش بس من الغريب لا ومني انا كمان
وقررت ما احبش ابدا عشان مظلمش حبيبتي
حياه : وايه هي المشاكل ديه
مراد : بلاش فضول لاني مش هقولك تمام
حياه : تمام بس اوعدني انك مش هتسبنا تاني
مراد : تقصدي اسيبك
حياه : تؤ تؤ تسبنا
مراد انا حامل
مراد : انتي بتتكلمي بجد
حياه هزت راسها بفرح
مراد : ربنا يخليكي ليا يا احلي حياه رزقني بيها
حياه : ويخليك ليا يا حبيبي

عدت ٩ شهور
في مستشفي الدنيا مقلوبه
حياه : اااااااااااااه
انا بكرهك بكرهك يا مراااااااااد
مراد : الله يرحم ايام ما كنتي بتموتي فيا
حياه : اااااااه غلطت وندمانه
روز ونور : ههههههههههه
مراد : عجبك كده ضحكتيهم علينا
حياه : ااااااه حد يخرجهم من جوه بقاااااا
ودخلت حياه اوضه العمليات
مراد كان واقف بره متوتر لحد ما سمع صوت عياط
مراد بفرح: ولدت ولدت
الممرضه : مبروك جالك ولد وبنت
روز بفرحه : يتربوا في عزك يا حبيبي
نور بفرحه : ها هتسميهم ايه
مراد : زي ما حياه قالت
ياسمين ويوسف

تمت رواية من احييت قلبي كاملة علي مدونة كوكب الروايات

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' من احييت قلبي '' اضغط عي اسم الرواية
reaction:

تعليقات