القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت لدغة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الاء عوض

 رواية احببت لدغة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الاء عوض

رواية احببت لدغة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الاء عوض

عدي يومين ورامز بايت عند صاحبه مكنش عايز يرجع البيت عشان ميشوفش سما
في بيت سما
ام سما / اطلعي يا بنتي من اوضتك بقا متوجعيش قلبي عليكي
سما / سيبيني يا ماما عشان خاطري انا كويسه
ام سما / ربنا يريح قلبك يا ضنايا
سما كانت في اوضتها مش مصدقه نفسها حسه انها في حلم معقول الإنسان الوحيد اللي حبيته يصدق كده علطول يصدق انها بتخونه وهي كانت نفسها تعمل لسه مفجاءه وتفرحه وبعدين نامت ايوه هي بتهرب من الحياه وبتنام
✨✨✨✨✨✨✨
بعد اسبوع
محمد / انا مش قادر يا ساميه حاسس بالذنب من نحيه سما اوي
ساميه / انا من رائي تروح تفهم رامز الحقيقه
محمد / خايف اخسر رامز
ساميه / يعني خايف تخسر صاحبك ومش حاسس بالذنب أن اتنين بيحبو بعض اتفرقو لازم تروح ارانز وتفهمه الحقيقه وكمان سما قالتلي أن ام رامز عارفه الحقيقه يعني ده هيفيدنا
محمد / عندك حق انا لازم اقوله الحقيقه وكمان لسه ٤ ايام على عيد ميلاده يعني ممكن يتصلحو ونعمل العيد ميلاد ولا كان حاجه حصلت 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
محمد / الو انت فين يا رامز
رامز / انا في كافيه (.......)
محمد / خلاص انا جايلك
رامز / مستنيك
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد نص ساعه تقريبا محمد وصل عند رامز
محمد / بص يا رامز من غير اللف والدوران انا عارف اللي حصل بينك وبين سما
رامز / هي كمان حكتلك
محمد / اسمعني للآخر يا رامز
رامز / اتفضل
محمد / سما بنت مادبه ومحترمه وعمرها ما هتعمل اللي انت بتقوله ده ابدا واللي انت سمعتها بتكلم ده كان انا
رامز بعصبيه / يا برودك يا شيخ
محمد / اسمعني للآخر لو ملاحظ أن لسه ٤ ايام على عيد ميلادك وهي جابت رقمي من ساميه مراتي وكانت بتتفق معايا عشان اعزم كل صحابك وزميلك في الشغل ونعملك حفله كبيره وكان نفسها تعملك مفجاءه وتكون مبسوط بس انت حطمتها ومدتهاش فرصه تبرر نفسها وبعتها من اول حكايه بينكو
رامز / وانا اي يسبتلي أن كلامك صح
محمد / اسأل امك يا رامز وصالح سما ومتظلمهاش اكتر من كده
محمد قام ومشى ومداش رامز فرصه انو يتكلم تأني
رامز قام بسرعه على بيتهم
رامز / مااااامااااا
ام رامز جت ليه
ام رامز / في أي يابني
رامز / كلام محمد ده صحيح
ام رامز / ايوه صحيح
رامز / مقلتليس لي يا مااماا من الاول
ام رامز / هو انت ادتني فرصه اصلا كل ما اجي افتح الموضوع معاك بتتعصب وبتمشي
رامز / طيب احكيلي الموضوع
ام رامز حكت الموضوع كله لرامز
رامز / انا لازم اروحلها الوقتي
ام رامز / بلاش يابني عشان نفسيتها وحشه الوقتي
رامز / مش هقدر اظلمها اكتر من كده يا أمي
ام رامز / خلاص سيبلي الموضوع ولا اقولك تيجي نجيب ام سما هنا ونفهمها الموضوع عشان تكون في صفنا 
رامز / ماشي حلو 
ام رامز ندعت لام سما وهي جت ليها 
ام سما / خير يا ام رامز في حاجه 
رامز / انا اسف يا طنط 
ام سما / انت ملكش كلام معايا 
رامز /أنا آسف والله يا طنط انا فهمت غلط وانا عمري ما اقضر استغني عن سما والله 
ام سما / لاء قضرت يا رامز انت عمرك ما حبيت سما 
رامز / لاء والله بحبها وعايز اكمل حياتي معاها 
ام سما / لو كنت بتحبها مكنتش صدقت خيالك المريض ومكنتش شكيت فيها اصلا كان هيكون بينكو ثقه اكتر من كده 
رامز / غصب عني يا طنط والله 
ام سما / مفيش حاجه اسمها غصب عني انا عارفه مصلحه بنتي وهي مصلحتها مش هتكون معاك 
رامز / يعني اي 
ام سما / يعني تنسى انك حبيت سما وسيبها تتجوز حد بيثق فيها ميبعهاش من اول مشكله بينهم 
ام سما مدتهمش فرصه بيتكلموا ومشت علطول 


يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية احببت لدغة "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات