القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقتني عشقها الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقتني عشقها الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

صغيره ارهقتني عشقا
البارت 10
بقلمي/ بسمله بدوي

روووووز انتي فييين فجأه سمع صوت في الحمام عرف انها في الحمام ثواني وخرجت وهي لافه فوطه على جسمها وفوطه بالمثل على شعرها وقفت قدام المرايا بتنشف شعرها فجأه شافت انعكاسه في المرايا اتصمرت مكانها بصدمه وخجل وقالت بتعلثم ............انا انا مشوفتكش انت انت  
قاطعه هو بيجذبها ليه بحب وأيده على خصرها وايده التانيه ماسكه دقنها برقه وقال بحب.......... عادي يعني انا جوزك 
_بس بس اا
قاطعها وهو بيقول بخوف وحب .......تعرفي كنت هتجنن اول ما صحيت وملقتكش جنبي حسيت روحي بتتسحب 
رووز بخجل ......لي 
صهيب بعشق ......... بحبك يروزي،بحبك وعمري ما حبيت قبلك ولا بعدك 
روووز بحزن ........انت بتكذب عليا صح عشان الي بيحب مش بيج*رح ولا بيأ*ذي مشاعر الي بيحبه أما انت فا جر*حتني كتير وعيطت بسببك كتير 
صهيب بحب ......... اسف يعمري بس مش مش بايدي انتي الي كنتي بتعصبيني يعني حركه اتصالك بمحمود دي عصبتني لدرجه ماكنتش شايف قدامي 
روز بدموع........وانا كمان اسفه قاطعه هو بيمسح دموعها برقه وقال بحنان.........متبكيش يروحي 
وفجأة قالت .......بجد انا روحك 
ضحك على تصرفاتها الطفوليه وقال بضحك......يعني سيبتي كل الكلام ومسكتي في الكلمه دي وبعدين انتي مش بس روحي وعمري وقلبي وحب حياتي كمان أنهى كلامه يقبل وجنتيها الناعمه الورديه 
صهيب بحب ......ها اقدر اقول اننا بدينا صحفه جديده 
_امممممم بشرط 
وهو بيضحك عليها ......اي 
روز بغضب طفولي.......اي الي بيضحك يصهيب 
صهيب بهيام ......... قولي صهيب تاني كده 
_صهيب 
لا ابوس ايدك براحه عليها اي كل الرقه وبعدين قال بخبث وهو يطالعها بو*قاحه قاطعته بصراخ ......صهيييب غمض عينيييييييك وطلعت جري على اوضه اللبس 
وصهيب انفجر في الضحك عليها قاطعه فونه وهو بيرن 
الو 
صهيب بيه احنا عرفنا اختك فين 
صهيب بفرحه ......ايه بجد فين 
_في ****** بس في خبر مش كويس 
_اي هو
_***********
صهيب بصدمه وغضب ......اييييييييييه

في الجهه الأخري
ادم بصدمه ......انتي جبتي السلسله دي منين 
ريماس بخوف وهو ماسكها جامد ......انا انا 
ادم بغصب وصوت عااالي.........جبتيهاااا منيين
دي دي اخويا كان جيبهالي وانا صغيره 
اسمه اي
ص .ه.ي.ب صهيب 
ادم بصراخ وهو بيكسر كل الي قدامه بغضب ......ازااااااي لا مش انتي قولي انك مش هياااا ااااااه لاااااااااا وبعدين مسح على وشه بعصبيه وقال بهدوء عكس الي جواه.......... معلومات اكتر اخلصيييييي
اسمك حياتك طفولتك اخلصيييييي
ريماس بدموع......... ااسمي رريماس 22سنه كليه تمريض عندي اخين بس واحد ما*ت الي هو صهيب والتاني محمود وو بابا ما*ت مع صهيب من وانا صغيره بس ووعايشه مع ماما وعمه سعيد بس وانهت كلامها بعياط 
بصلها بحزن وحاسس بندم فضيع وقال في نفسه .....اكيد اكيد مش هيا ايوه اكيد مش هيا انا انا لازم أتأكد بنفسي قال بصوت هادئ ولكن مخيف .........انتي بتحبيني
ريماس بصدمه ......نننعم
انتي بتحبيني ده الي هتقوليه ل اي ظرف يحصلنا انتي بتحبيني من زمان عشان كده وافقتي تتجوزيني فااااهمه
ريماس بقوه مصطنعه.......لا مش فاهمه
ريماااااااااااااس مش وقت عناد الوقتي والااا وعزه وجلاله الله اوريكي وشي التاني واخليكي تكرهي حياتك وازعلك على اخووووووكي فاااااااهمه
هزت راسها بخوف وقالت بدموع .....حححاضر 
قعد يبصلها كتير وفجأه قام مشا يتأكد أن دي ريماس الي بيدور عليها ولا تشابه بس بينهم وهو حاسس انها هي 

في الجهه الأخري 

_انت اتجننت ي سعييييد بتبي*ع بنتي لا ولمين ل آدم
سعيد بخبث......... ياحبيبتي افهمي انا بعمل كل ده لي يعني عشانك يروحي 
_ازاي يعني انت كده عايزنا نظهرله بعد 10سنين وبعدين 
قاطعها سعيد 
_يحبيبتي افهمي كل ده لمصلحتنا وبعدين أنا عملهم مفاجأه الوقتي 
_اي هي 
_************** وبعدين صهيب هيفكر أن ادم خبا عليه أنه لقا أخته واتجوزها يعني منتهيه ههههه 
بس بس انا مش عايزه اءذيهم 
يصلها بسخريه وقال ......اييه هي مشاعر الامومه صحت ولا اي وبعدين قال بخبث........ وبعدين هما هيتأذوا ازاي احنا بس هنطلع من المصلحه بكام قرش هاااا قولت لي 
بطمع .....إذا كان كده ماشي وقعدوا يضحكوا 

في الجهه الأخري
ادم لسا هيفتح الباب عشان يخرج من الفيلا فتحته وبعدين قال بصدمه.......صصهيب
صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت ووووووو .


 
يتبع الحادي عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية صغيرة أرهقتني عشقها "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات

5 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق