القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من احييت قلبي الفصل العاشر 10 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل العاشر 10 بقلم موني وسكر

رواية من احييت قلبي الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل العاشر

ومراد : هنيا
حياه: الله يهنيك ممكن بقا تيجي تقعد انا مش حابه اقعد لوحدي وبعدين عايزه اتكلم معاك
شال مراد الاكل وقعد جنبها : خير ايه الموضوع الي انتي عيزه تتكلمي فيه
حياه بدون كلام دخلت جوا حضنه حست انه الوحيد ال هيكون امانها
حياه : انا معدش ليا حد في الدنيا الكل مشي وسبني متبقليش حد غيرك ارجوك لو مش عيزني يبقي تطلقني دلوقتي احسن انا مش حمل جرح جديد في قلبي انا.....
مراد بسرعه : لا
حياه بصتله والدموع ف عينها
حياه: لا ايه!
مراد : مش هينفع اطلقك دلوقتي
حياه : معني كلامك انك كدا كدا هتطلقني يفرق ايه دلوقتي عن بعدين وجع قلبي وبس؟
مراد : مقصدش بس ....
حياه: بس ايه ها بس ايه يا مراد
انت اناني يا مراد.
وبعدت عنو
وقعدت تعيط لوحدها
مراد صعبت عليه حياه وحس بقلبه بيوجعه لوجعها
راح مراد وشدها وخدها في حضنه
حياه: انت ليه ......
ولسه هتكمل لقيتو سكتها ب بوسه هي اتصدمت
بعد عندها وسابها ومشي بسرعه من غير ما ينطق ولا كلمه
حياه: لا لا والله دا اكيد مجنون
مراد طلع من الاوضه ونزل وركب عربيته ومشي راح الديسكو
قابله لؤي هناك
لؤي: ايه يا برو فينك مش ظاهر المزه واخداك من الدنيا
مراد : ابعد من خلقتي يا لؤي انا مش فيقلك
لؤي: مالك بس يا برو اهدا وخد دا هيروقك
مراد زهقان وحيران فضل يشرب لحد ما سكر
لؤي : بقولك ياكبير ماتيجي .....
مراد سكته : لا انا هروح دلوقتي
لؤي : هنيالك ياعم
سابه مراد وركب العربيه وكان هيعمل حادثه لحد ما وصل الفيلا وطلع الاوضه
حياه: مراد كنت فين و اتاخرت ليه
مراد مكنش متزن حياه سندته
حياه: مراد مالك
مراد : مش كويس مش كويس خالص
حياه: مالك بس تعالي .
وخدته علي السرير
وقعدت جمبو
حياه: مالك
مراد : تعبان
حياه بقلق: تعبان مالك طيب اطلب الدكتور
مراد : لا انا عيزك انتي
حياه: يعني ايه
مراد: بحبك
حياه:ايه؟!
وبحركه سريعه شدها مراد لحضنه
حاولت حياه تبعدو عنها بس مفيش فايده استسلمت للامر الواقع
وتاني يوم صحي مراد لقي حياه نايمه ف حضنه
مراد كان حاسس بصداع رهيب قام خد دش وطلع بره
حياه قامت من النوم وقعدت علي السرير
حياه : صباح الخير
مراد : صباح النور
حياه: ايه يا حبيبي مالك فيه حاجه ؟
مراد : لا مفيش
وبدأ يغير هدومه
حياه: رايح فين
مراد : هروح الشغل
حياه: طيب هستناك علي الغدا
مراد : ان شاء الله
لبس مراد ونزل
روز : صباح الخير مراد
مراد : صباح الخير نناه
روز : ايه مش هتفطر
مراد : لا انا عندي شغل مهم سلام
استغربت روز من رده
نزلت حياه بعد ما مشي مراد علي طول
حياه ب ابتسامه: صباح الخير يا روز
روز : صباح الخير يا حبيبتي
شكلك رايق انهارده بعكس مراد خالص
اوف انتو بتبدلوا ولا ايه
حياه: والله مش عارفه مالو يا روز هو امبارح كان حاجه وانهارده حاجه تانيه خالص
روز : ربنا يهديه
هو كده علي طول متقلب المود
حياه: علي يدي😂 المهم تحبي تاكلي ايه انا ال هعمل الاكل انهارده
روز : يا سلام
هو ايه الي حصل ده
تحول ١٨٠ درجه
برافوا انك بتسمعي كلامي
حياه: اة شفتي انا مطيعه😂
روز : هههههه
حياه: ها حابه تاكلي ايه
روز : اي حاجه يا حبيبتي
بس علي فكره مراد بيحب جدا الباميه والمكارونه بالبشامل
حياه بابتسامه : بتفهميها وهي طايره يا روز
روز: ههههههه

عدي اليوم وحياه كانت مبسوطه وبليل حياه حضرت اكل كتير وقاعده مستنيه مراد مع روز
مراد اتاخر علي معاد وصوله وحياه قلقت عليه
حياه: روز مراد اتاخر اوي انا هكلمه
طلعت الموبيل وبترن عليه
حياه بقلق : موبايله مقفول
وبعدين يا روز
روز : مش تقلقي هو موبايله ساعات يفصل شحن هتلقيه جي دلوقتي
انا هدخل انام انا عشان تعبت
تصبحي علي خير
حياه : وانتي من اهله
فضلت حياه مستنياه طول الليل ونامت وهي قاعده علي الكنبه

للفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' من احييت قلبي '' اضغط عي اسم الرواية

reaction:

تعليقات