القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية إنتقام العاشقين الفصل الثامن 8 بقلم منة مصطفى

 رواية إنتقام العاشقين الفصل الثامن 8 بقلم منة مصطفى 

رواية إنتقام العاشقين الفصل الثامن 8 بقلم منة مصطفى 

مراد..ميرا 
ميرا..ايوا يا فندم 
مراد.. دخلي الأشخاص بملفاتهم واحد واحد عشان الانتر فيو
ميرا بمياعه..حاضر يا مراد
مراد..اي 
ميرا..اسفه والله فندم
مراد..اتمني الغلط دا ميتكرش تاني 
ميرادد..هدخل لحضرتك اول واحد ومع اول ملف اتقدم اتصدم مراد منه وقالها دخلي صاحبته ودخلت حور 
مراد بصدمه..حور
حور..ايوا يا فندم اسمي حور سليم المهدي وملف حضرتي 
مراد..جايه عاوزه اي
حور..حضرتك أنا مقدمه ورقي بقدم علي وظيفه في شركه حضرتك
مراد..انتِ عندك شركه اساساً
حور..انا لاء ابدا حتي مقرتش اخر الاخبار علي النهدي جروب 
طلع مراد موبيل بتاعه ولقي بوست 
"عاجل!انتقال ملكيه المهدي جروب من الاستاذه حور المهدي الي الاستاذ ادهم المهدي."
مراد باستغراب..متنسيش انك مراتي 
حور..ايوا ما ابقي جمبك 
مراد..جايه تلعبي لعبه اي المره دي
حور..لعبه
مراد..اه 
حور.. حضرتك هتقبل الوظيفه ولا اقدم في حته تانيه 
مراد..تمام. اتقبلتي 
مراد..ميرا
ميرا..ايوا
"نسينا نوصف ميرا هي عود فرنساوي. وشعرها طويل اسود و هي بيضا و عيونها عسلي"
مراد..خدي مدام حور ووريها مكتبها 
ميرا..اتفضلي يا حور
حور..يلا 
خدتها ميرا وورتها المكتب
ميرا..اتفضلي يا حور
حور..يلا 
خدتها ميرا وورتها المكتب
ميرا..هو انتِ ليكي علاقه بمستر مراد
حور..ايوا
ميرا..اي
حور ببرود..مراتو
ميرا..اي هو انتِ مراتو 
حور..اي مش عجباكي ولا اي 
ميرا..اممممم لا اتفضلي 
______________
دخلت حور وقعدعلي المكتب الي مراد خصصوا ليها و قعدت علي الكرسي الي هو بعجل بتاع المكاتب ولفت بي 😂😂
حور.. والله ما هسيبك يا مراد 
لقت عند ازاز المكتب من برا واحد جنتل واقف ببدله 
حور..ادخل 
عمر..حور
حور بفرح ..عمرررررررر
STOP
مين عمر بقي 
عمر اخو مراد حور اتعرفت عليه في الساحل بس مذكرناش التفاصيل
عمر..انتِ هتشتغلي هنا 
حور..شوفت بقي 
عمر..مراد وافق
حور..اومال أنا قاعده اعمل اي 
عمر..خلي بالك مراد نويلك علي نيه سوده
حور لسه هتكلم لقت مراد ورا عمر وبيبصلو بعيون حمرا 
مراد.. والله
عمر..مراد اخويا حبيب قلبي اسال حور لسه عمال امدح فيك لو كنت جيت بدري شويه 
مراد. اه ما هو واضح وانتِ يا انسه حور من اول يوم بترغي
حور بهمس لعمر..دي نيه سوده دي كلمه قليله
مراد..ها بتقولي حاجه
حور..لاء ابداً بعتزر لحضرتك 
مراد..اتفضلي شوفي شغلك 
حور.. عن ازنك
مراد..وانت يا استاذ ورايا على المكتب 
___________________
يوسف بعد ما طلع بالعربيه بليل راح تاني يوم ل ادهم
يوسف..ادهم 
ادهم..نعم يا يوسف
يوسف..اميره طلعت كدابه وعرفت كل حاجه امبارح
ادهم..انت السبب لانك صدقتها وبعدين جي تقول الكلام دا ليه
يوسف..عاوز ارجع لحور أنا عارف انها كانت بتحبني ومبتحبش مراد واتجوزتوا عشان تغظني
ادهم..للاسف فات الاوان حور دلوقتي قررت تصالح مراد وهي حاليا بقت موظفه في شركته
يوسف بصدمه..اي وشركتنا
ادهم..اديكقولت شركتنا أنا شريكك الجديد 
يوسف..بس
ادهم..سبها بقي يا يوسف سبها صلح الي عملتو حور بتحب مراد بلاش تبوظلها حياتها كفايه مره سبها 
يوسف وبص للأرض..ماشي 
_________________
عند حور.. اي الملل دا اما اقوم انكش في بت الحربايه الس اسمها ميرادي وخرجت حور من مكتبها وراحت هناك 
راحت حور ملقتهاش 
حور..هي راحت فين اما اشوف مراد
بتفتح حور اللباب لقت مراد بيحضن ميرا
مراد بصدمه..ورمي ميرا حور 
حور..مراد 
وطلعت حور تجري


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية إنتقام العاشقين "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات